850

بیشتر خانم ها در چنین روزهایی یا مشغول انجام خونه تکونی هستن یا براش یک برنامه ای ریختن. خود بنده هم یک زمانی در روزهای ابتدایی اسفند اصلا کار خونه تکونیم رو تموم کرده بودم، اما امسال از اول زمستان هر وقت فکر خونه تکونی اومده به سرم به سان افکار مزاحم از خودم دورش کردم! از اول اسفند هم که شدیدتر اومده سراغم هی خودم رو دلداری دادم که خونه ام‌‌ تمیزه و خونه تکونی لازم نیست! بعد هم  در یک اقدام یکهویی بلند شدم رفتم آرایشگاه و تغییر دکوراسیون دادم! البته این قدر یکهویی هم مد نظرم نبود ولی فکر کرده بودم حال موهام خوب نیست، هم نیاز به کوتاهی داره هم باید بعد گذشت نه ماه از آخرین باری که رفته بودم آرایشگاه و هایلایت کرده بودم، باید یک کاری برای ریشه موهام که پر از تارهای سفید هم شده، بکنم. یک پیغام به آرایشگر دادم که برام یه وقت در نظر بگیره و اونم انگار آماده به خدمت، گفت یک ساعت دیگه بیا. یک ساعت بعد رفتم و پنج ساعت بعدش با یک چهره جدید، خوشحال و راضی برگشتم خونه! حالا که تب تغییرات جدیدم خوابیده دوباره افکار مزاحمی مبنی بر شروع خونه تکونی و حس لذت بخش تمیزی خونه اومدن سراغم. واقعیتش هم دلم می خواد همه جا رو حسابی تمیز و مرتب کنم اما نه حس و حالش رو دارم و نه حوصله آوردن نظافتچی و سر و کله زدن باهاش! اون چیزی که الان واقعا بهش نیاز دارم یک چوب جادوییه که باهاش به تک‌تک وسایل بزنم و ورد بخونم و اون ها هم تمیز و مهم‌تر از اون نو و سالم بشن!


نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت 08:31 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

حسابی مبارک باشه

ممنون از لطفت سلامت باشی

حکیم بانو دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 07:43 ق.ظ

مبارکه
خونه تکونی شروعش سخته. بقیش خود بخود برنامه ریزی میشه.

سلامت باشی بله واقعا این استارت زدنش سخته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد