858

جنبه خوب ماه‌ رمضان امسال، برگشتن به زندگی عادی بعد دو سال رمضان کرونا زده! رفتن به مهمونی های افطار، میزبان افطاری شدن و حضور در مراسم شب های احیا در مسجد.

جنبه غیر خوبش، حضوری شدن کامل مدارس بعد دوسال عدل از روز اول ماه مبارک و در نتیجه کم خوابی و خواب تکه تکه به خاطر فرستادن بچه ها به مدرسه، خستگی مدام و از دست دادن شب بیداری های دل انگیز ماه رمضان!

جنبه بدش، بی حس و حالی و ضعف بی سابقه خودم به خاطر به هم ریختگی های هورمونی و  کم خوابی هام که روی حال هم معنویم اثر گذاشت و حس و حال ابوحمزه و افتتاح و مناجات های شبانه رو کم کرد.

جنبه متفاوتش،  توفیق خواندن بیشتر نمازهای ظهر و عصر در مسجد به خاطر هم زمانی ساعت تعطیلی خانم کوچولو با اذان ظهر و مسجدی که چند کوچه بالاتر از مدرسه شونه، مراسم روز قدس و شروع کردن پروژه ای که بیش از یک سال تو فکرش بودم و زمانی که کلا ازش قطع امید کرده بودم، بعد از توسل به حضرت خدیجه در روز وفاتشون راهش باز شد و امیدوارم به لطف خدا نتیجه مطلوب برسه.

حالا ماه رمضان امسال با تمام جنبه های مثبت و منفی و متفاوتش رسیده به انتها و با وجود همه کم کاری ها و بی حس و حالی هام امید دارم به رحمت و فضل خدا که تو این روزهای آخر با یه توشه کامل از خیر و برکات این ماه بدرقه ام کنه!


طاعات و عباداتتون قبول رفقا

پیشاپیش عیدتون مبارک!


بیست و هشتم ماه مبارک رمضان

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج خانوم پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:53 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
بی‌ربط نوشت: اینو دیدم، یادت افتادم. حوصله کوتاه کردن ادرس رو نداشتم، شرمنده

https://kamvachichak.com/product/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%aa%d9%86%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c/

سلام
ممنون که به یادم هستی!

آفتاب پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 07:41 ب.ظ http://honarwaadabiat.blogfa.com/

سلام بانو
عباداتتون قبول باشه
هر روزتون بهتر از دیروز

سلام ممنون از لطفتون
به هم چنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد