865

بعد از مرگم اطرافیان من رو با چه خصوصیات و خاطراتی به یاد میارن؟

این سوالی بود که در مراسم اولین سالگرد درگذشت خان عمو برای چندمین بار در ذهنم مرور می شد.

خان عمو همون طور که چند نفر از دوستان صمیمیش در سخنرانی هایی که طی مراسم داشتن و صحبت هایی که همکاران و اطرافیانش در فیلمی که برای یادبودش ساخته شده بود گفتن، علی رغم چهره جدی و ظاهر خشکش قلبی رئوف و مهربون داشت و بسیار دست به خیر بود. به قول معروف پشت ستاره حلبیش قلبی از طلا داشت! و من با خودم فکر کردم کاش جلوه قلب مهربون و طلاییش نمود بیشتری داشت و طی این یک سالی که از فوتش گذشته خاطره ای بود که با یادآوریش لبخند به لبم بیاد یا دلم براش تنگ بشه!

علاوه بر این ها برام سوال بود خان عموی ساده زیست با دیدن مراسم سالگرد پر تشریفات و مجللی که بچه هاش براش تدارک دیدن چه حالی داره؟! مطمئن بودم روحش با اخم بالای مجلس نشسته و با عصبانیت می گه این مسخره بازی ها چیه؟!!!


پ.ن:ممنون میشم عموی درگذشته ام رو به فاتحه یا صلواتی مهمان کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 09:20 ق.ظ

وای کاش بچه هاشم به تبعیت پدرشون به قول شما اینهمه تشریفات و تجمل را میدادن به چندتا نیازمند فقیر تو محله های پایین شهری باور کن اینجوری ثوابش هم میرسید به روح اموات یه فیلم سینمایی اومده به اسم ابلق کاش میشد همه ادمهای تجمل گرا این فیلم را ببینن که دنیا براشون بی رنگ بشه خیلی فیلمش تکان دهنده هستش

واقعا! هر چی خودش از تجملات و تشریفات فراری بود بچه هاش برعکسن!
دیدم این فیلم رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد