بعد مدت ها سلام!

سال هزار و چهارصد و دو رو متفاوت آغاز کردم، در حرم آقا امام رضا. قبلش همه درد دل هام رو گفته بودم و رفع غصه ها و نگرانی هام رو به دست امام مهربونم سپرده و با آرامش و حال خوش رفته بودم به استقبال سال جدید، سالی که تلاطم های چند ساله زندگیم بالاخره اندکی خیال به سکون رسیدن پیدا کردند! حال بابا خیلی بهتر شد و رفتیم خونه جدیدمون، دو تا اتفاقی که خیلی وقت بود منتظرشون بودم.
همین شد که امسال هم علی رغم این که هیچ وقت ماه رمضان سفر نمی رفتم، عمیقاً دوست داشتم سال رو در حرم امام رئوف تحویل کنم که به لطف و کرم شون سال پیش رو سرشار از خیر و برکت و حال خوب باشه، برای همه ان شاالله...
سال نو خیلی مبارکتون رفقا!


یک ساعت به تحویل سال ۱۴۰۳
صحن پیامبر اکرم حرم رضوی


پ.ن: یک و سال و نیم اینجا نبودم به طرز غریبی نسبت به فضای مجازی دلزده و‌ بی حوصله بودم اما حیفم اومد یه نوشته آخر سالی اینجا نذارم.
ممنون از همه دوستانی که این مدت جویای حالم بودم.