855

برای آخرین بار در این سال و اصلا در این قرن، خونه رو مرتب کردم جارو زدم و گردگیری کردم، پارچه ترمه آبی سرمه‌ دوزی شده رو از تو بقچه ته کمد درآوردم و اتو کردم برای سفره هفت سین، گیلاس های شیشه ای رنگی رو از بوفه آوردم بیرون شستم و خشکشون کردم و چیدمشون رو پارچه ترمه و بعد لباس پوشیدیم و راه افتادیم سمت بساط دست فروش ها برای خرید وسایل  هفت سین. این قدر این شور و هیجان مردم و حال و هوای شهر تو آخر اسفند قشنگ و خاصه که دوست دارم واسه چندین هفته آینده اوضاع همین شکلی بمونه و تا چند ساعت دیگه سال تحویل نشه!

و اما هزار و چهارصد! می تونم بگم نسبت به سه سال قبلش با آرامش و راحتی بیشتری سپری شد. اتفاقات ناخوشایند و دوست نداشتنی کم نداشت اما پذیرش من نسبت به قبل و با تلاطم هایی که تو سال های قبلش گذروندم بیشتر شد و تونستم آروم و منطقی باهاشون کنار بیام.

اول سال قصد جدی داشتم که تا آخر سال دو تا تغییر اساسی در مورد خونه و خونواده مون اتفاق بیافته که علی رغم تلاش هام هیچ کدوم نشد و قطعا مصلحت خدا نبود و منم با روی باز پذیرفتمشون! 

به هر حال این سال و این قرن هم داره می ره مثل خودمون که دیر یا زود رفتنی هستیم و خدا کنه یه نام خوب، یه اثر خوب و کلی خاطرات خوب ازمون بمونه...


سال نو مبارک رفقا صد سال به از این سال ها!

نظرات 2 + ارسال نظر
بی چهره یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 03:27 ب.ظ

قرن نوت مبارک

ممنونم.

َAmir یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 09:03 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام ،
عیدتون مبارک ، سال خوبی براتون ارزو میکنم ، سالی سرشار از موفقیت شادی و شادکامی

سلام ممنون از لطفتون
به هم چنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد