860

فکر می کنم به مرضی مبتلا شدم به نام احتمالی جنون دور ریختن! چندین روزه کابینت و کمد خالی می کنم و هر چیزی به چشمم میاد که مدتیه استفاده نشده و احتمال استفاده اش هم به زودی نمی ره رو روانه کیسه زباله می کنم! سراغ جاهایی رفتم که چند ساله بهشون کاری نداشتم و با دست و دلبازی هر چی تونستم از‌ داخلشون بیرون ریختم. اینا جدای از پاکسازی هاییه که اسفند ماه در پروسه خونه تکونی انجام داده بودم!

حالا نه که خیلی کدبانو و مرتب و منظم شده باشم! در واقع قدر برای عملی شدن تغییرات مورد نظرم صبر کردم که از نظر روحی کلافه شدم و وقتی برنامه تعویض خونه هم که اخیرا سفت و سخت دنبالش بودم به حالت تعلیق در اومد، جنون مزبور گریبانم رو گرفت!

البته از این مریضی جدید خیلی هم راضیم، هم خونه مون حسابی مرتب و خلوت شده هم کلافگی و سردرگمی من تا حد زیادی آروم!


نظرات 5 + ارسال نظر
َAmir دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 11:31 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خیلی خیلی ممنون بابت پیام تبریکتون
خیلی خیلی خوشحال شدم
یک دنیا مرسی از تون


مرسی که یادم بودین

سلام خواهش میکنم سلامت باشید.

متین سه‌شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 09:26 ق.ظ

کار درستی میکنید من سالهاست به این مرض مبتلا هستم ،هر چیزی که نیاز ندارم اگر سالم باشه میسپارم به کسی که نیاز داره وخوشحالش می‌کنه اگر ایراد داشته باشه روانه زباله به هیچ عنوان وسیله غیر نیازم نه میخرم نه نگهمیدارم هر وسیله ای که در منزل هست تمام و کمال مورد استفاده هست

واقعا درود بر شما! بهترین کاره.

نازی سه‌شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 12:47 ب.ظ

گلاب دختر پ تو پروانه وکالتت را گذاشتی خاک میخوره؟ نکنه کلن باطل شد پروانه ات؟ بععععع یعنی هر دفعه میام وبلاگت کلی حرص میخورم لا اله الا الله

حرص نخور آدم باید جوری زندگی کنه که آرامش و لذت بیشتری براش داره

مانی چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 09:19 ق.ظ

خیلی مرض خوبیه ... من که همه ی این مراحل رو باید یواشکی طی کنم چی؟ کارم سخت تره اما لذتش بیشتره
والا از دست شوهر گیر نمی دونم سرمو کجا بکوبونم؟!

یواشکی واقعا سخته اما هیچی از لذت بخش بودنش کم نمیکنه!

El پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 04:48 ق.ظ

یه وقت از متروپل نگید.

فکر نمیکنم لازم باشه از همه مسایلی که تو کشور اتفاق می‌افته اینجا بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد