848

امروز سومین روزی بود که با مریضی و بی حالی سپری شد، هر چند حالم اندکی بهتر شده و خسته از زیاد تو رختخواب موندن بلند شدم و یه دستی به سر و روی خونه کشیدم و بعدش به اصرار شازده راهی دکتر شدم! به نظر خودم آبریزش و گرفتگی صدا و سرفه های تک و توک نیاز به پزشک نداشت و این چند روز هم خودم رو حسابی به لیمو شیرین، شلغم، سیر، آویشن و شیر نشاسته بسته بودم اما به خاطر گل روی شازده که از شهر محل کارش زنگ زده و اصرار داشت حتما برم دکتر راهی شدم. دکتر محترم هم اون جوری که دیدم برای تمام بیماران حاضر در درمانگاه با هر درجه از شدت مریضی یه نسخه واحد تجویز می کرد: سرم با سه مدل آمپول و مقادیر زیادی قرص و شربت! طوری که وقتی در مورد یکی از قرص ها گفت برای بدن درده و من بعد از شرح حالی که داده بودم مجدد تاکید کردم بدن درد ندارم، گفت باشه بخور!!! و این چنین شد که بعد دو ساعت معطلی و تزریق سرم و آمپول های تجویز شده با یک کیسه دارو برگشتم منزل و هی دارم فکر می کنم واقعا نیازی هست این همه دارو رو بخورم؟!

امروز رو به طور ویژه ای نیاز داشتم سرحال و سرکیف باشم، چون همون روزی بود که خانوم کوچولو از چند ماه قبل براش روز شماری می‌کرد و به طور ویژه از اول این ماه، روز تولد هشت سالگیش! ولی اوضاع این جوری بود و خانوم کوچولو از این بابت کلی غصه خورد و حتی اشک ریخت! من با کلی قربون صدقه و تعریف کردن خاطرات روز تولدش، بهش قول دادم وقتی حالم بهتر شد و باباش هم برگشت، حتما براش تولد می گیرم و اصلا هر کاری دوست داشته باشه انجام می‌دیم. گفت دلش می خواد بریم استخر. می دونم عاشق استخره و آخرین باری که با هم رفتیم استخر همون روزی بود که رسما اعلام شد کرونا وارد ایران شده، اول اسفند سال نود و هشت و بعد از اون که دیگه این مدل برنامه ها رو تعطیل کردیم و با اومدن موج ششم هم قطعا باید دنبال برنامه دیگه ای برای به دست آوردن دل دخترکم باشم!


نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 05:58 ق.ظ https://weronika.blogsky.com/

انشالله بهتر وبهتر می شین
عزیز دلم
یادش به خیر 8 سال پیش و اون روز برفی که گل دخترت دنیا اومد
تولدش مبارک

ممنون از محبتت
آره یادش به خیر تو برف حسابی بود!

حکیم بانو سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 10:48 ق.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

تولدشون مبارک باشه
او میکرون نیازبه علامت درمانی و استراحت داره
در بچه ها هم شایع تر از بقیه انواع کرونا است

ممنونم سلامت باشید.
الحمدلله سبک گذشت.

زینب جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 11:42 ق.ظ

ان شاءالله که حالتون زودی بهتر بشه.

ممنونم الحمدلله زود خوب شدم

بی چهره دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 12:31 ق.ظ

ایشالا زودتر بهبود پیدا می کنید.

ممنون از لطفتون
خوبم شکر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد