839

یک تصمیم کبری برای این هفته: به درس و مشق بچه ها گیر نده!!!
حالا درسته که آموزش مجازی مادرها رو درگیر درس بچه ها کرده اما درست که فکر می کنم این همه حساسیت و حرص و جوش لازم نبوده و نیست! حالا مشقاشون رو همیشه کامل و مرتب و سر وقت هم نفرستن و درساشون رو همیشه کامل بلد نباش، تاثیر خاصی در سرنوشت و آینده شون نداره، پس ریلکس باش گلی! مامان کولی باش، به بچه هات گیر نده،  رابطه تون رو به خاطر درسشون خراب نکن!
اصولاً مادرها رو بچه های اول بیشتر حساسن و سر دومی یه کم شل می کنن، اما در مورد درس و مدرسه برای من این مسأله برعکس بود! حالا درست که مسئولیت پذیری بیشتر گل پسر و حضوری بودن مدارس در اون زمان نقش مهمی داشت اما با یادآوری آرامش اون موقع تصمیم گرفتم رویه ام رو عوض کنم! در نتیجه اول هفته با جدیت به خانم کوچولو اعلام کردم: از این بعد من هیچ کاری به درس و مشقت ندارم! خودت هر روز از روی سامانه تکالیفت رو می بینی و قبل ساعت هشت انجام می دی و می‌فرستی! اگر هم ننوشتی خودت می دونی با معلم و مدیر مدرسه، به منم هیچ ربطی نداره!
در واقع اولش فکر کردم شاید نتونم سر حرفم بمونم و به احتمال زیاد خانوم کوچولوی بی خیال تکالیفش رو جدی نخواهد گرفت، اما شکر خدا تو این چند روز اوضاع بدک نبوده و من فقط تو قسمت هایی که مشکل داشته و تحقیق و کاردستی کمکش کردم.
یعنی می تونم امیدوارم باشم آرامش بیشتری در خونه مون حاکم باشه؟! 

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا شنبه 29 آبان 1400 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم که خوب و سلامت باشین من داشتم صفحه تون رو بعد از مدت ها اتفاقی میخوندم یادم اومد که شما وکیل هستین و ظاهرا کار نمیکنید من هم به خاطر دختر پنج ساله و کرونا و احتمالا بارداری میخواستم بدونم شما پروانه تون رو تودیع کردید یا تمدید نمیکنید منم واقعا موندم چکار کنم

سلام. ممنون از لطفتون.
من چند ساله پروانه مو تمدید نکردم اما برای تودیعش هم تصمیمی نگرفتم!
ان شاالله موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد