837

شب ها بعد از پروسه طولانی و نفس گیر نشوندن خانوم کوچولو سر تکالیفش، کمک برای انجام تکالیف، عکس گرفتن و فرستادن برای معلمش، حس جنگجویی رو دارم که با تمام قوا جنگیده و همه توان و رمقش رو از دست داده!
با این که همیشه با مسأله همراهی مادرها برای انجام تکالیف بچه ها مشکل داشتم و معتقد بودم بچه باید خودش این قدر مسئولیت پذیر باشه که بدون نیاز به تذکر تکالیفش رو درست و کامل انجام بده و تا حد زیادی تو سال های دبستان گل پسر هم به همین شیوه پیش رفتم، اما دست روزگار با کرونا و آموزش مجازی و دختری با خلق و خوی خاص مستقل خودش، وضع من رو به این روز انداخته! بماند که با وجود همه تلاش هام باز هم هفته پیش برای صحبت با معلم کلاس دوم به مدرسه خانوم کوچولو احضار شدم تا پاسخگوی شکایت های خانم معلم از دل ندادن دخترم به کلاس های مجازی، حواس پرتی، تاخیر در وصل کردن میکروفون و دوربین و مسایلی از این قبیل باشم!
فکر می کردم چه قدر خوبه که با گل پسر ازاین مسایل نداشتم که اول هفته هم توسط مشاور دبیرستان، همراه خود گل پسر به مدرسه دعوت شدیم تا هم ما در جریان کم کاری هاش قرار بگیریم و هم با خودش صحبت کنن و ازش قول بگیرن که با دقت و نظم بیشتری پیگیر کلاس ها و تکالیفش باشه!
حس یک جنگجوی خسته رو دارم. جنگجویی که جنگش زیادی طول کشیده، سربازها ازش تبعیت نمی کنن، امیدش برای پیروزی کمه و به شدت بی رمق و ناتوان شده...

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 10:06 ب.ظ https://weronika.blogsky.com/

خیلی درکت می کنم
خدا قوت واقعا
و ی چیزی ک یکم من آروم می کنه اینه ک وضعیت اکثریت همینه و مشکل مختص بچه های ما نیست

ممنون از لطفت
بله تحمل درد مشترک راحت تره!

زینب پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 03:06 ب.ظ

گلابتون جان اول هر وقت فکر خوبی اومد به ذهنتون یک لاحول و لا قوه الی باللّه هم بگین
ولی جدی بخوام بگم خودتون رو اذیت نکنید. مگه کم کاری های یا حتی زیادکارهای ما تو مدرسه چقدر تو سرنوشت الانمون تاثیر داشت؟ به نظرم تا وقتی تبدیل به یک روند همیشگی و مزمن نشده نگرانی نداره. بچه اند و سربهوا.

حرفت درسته اما واقعا این درس نخوندن ها و سر و کله زدن به خاطر درس و مشق خسته کننده و طاقت فرسا میشه! بچه ها رو نمیشه زیادی به حال خودشون ول کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد