836

کنار سفره عقد و بعد از مراسم و خونده شدن خطبه، اول عروس خانم و بعد داداش کوچیکه رو بغل می کنم. برای عروس آرزوهای قشنگی که توی دلمه می گم و داداش کوچیکه رو دلم نمی خواد که ول کنم، همون طور که رگباری می بوسمش، بغض سفت و سخت می چسبه ته گلوم و نمی تونم هیچی بگم فقط فشار دستام رو دورش بیشتر می کنم تا بتونم بهش بفهمونم چه قدر خوشحالم که تو این روز عید این جا پای سفره عقد و کنار دختری که دوستش داره و حالا همسرش شده می بینمش، اونم بعد از چند سال سخت و پر از مشکل و چالش که صبورانه باهاشون دست و پنجه نرم کرده و حالا دلم می خواد زندگی از این به بعد روی قشنگ خودش رو بهش نشون بده!
دیروز در سالروز خجسته پیامبر مهربانی، ته تغاری خانواده داماد شد و این شیرین ترین روز امسال و شاید همه چند سال اخیر بود. الحمدلله!


نظرات 7 + ارسال نظر
رهآ دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 09:18 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مبارکشون باشه. الهی کنار هم سلامت باشن و هم خوشبخت کنن

الهی آمین
ممنون از لطفتون

متین دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 11:33 ب.ظ

مبارکه بانو ، شاد باشند و خوشبخت و عاشق

ممنونم. ان شاالله

ماتیوس سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 08:39 ب.ظ

مبارکه ایشالله ...

ممنونم.

حاج خانوم جمعه 7 آبان 1400 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
الحمدلله
تبررررررررررررررررررررریک

سلام خیلی ممنون

َAmir شنبه 8 آبان 1400 ساعت 06:41 ق.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خیلی خیلی تبریک میگم
انشالله که خوشبخت بشه

سلام
خیلی ممنون از لطفتون
ان شاالله

در بازوان یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
خوشبخت باشن الهی و دلتون همیشه گرم و روشن

سلام
ممنونم. ان شاالله

امیر حسام دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام؛
خیلی مبارک باشه. برای هر دوتاشون آرزوی موفقیت و شیرین کامی دارم

سلام ممنونم از محبت و دعای خیرتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد