832

شهریور ماه خوبی برام نبود، با از دست دادن سه عزیز _ بعد از عمو و دوست عزیزم، یک زن جوان از اقوام شازده که رابطه صمیمانه ای با هم داشتیم_،  رفت و آمدهای مکرر به بهشت زهرا که در عمر سی و هفت ساله ام بی سابقه بود و تمام لحظاتی که اندوه و اشک من رو در خودشون غرق کردن...

اما حالا با شروع مهر و اومدن حال و هوای پاییز امید دارم روزهای بهتر و شادتری در پیش باشه. دوست عزیزی بعد مدت ها مهمانم بود وسط سر و صدا و شلوغی بچه ها، کلی حرف زدیم و درددل کردیم، درددل هایی که فقط برای اون می تونستم بگم چون با وضعیتی مشابه من به شدت درگیره و بعدش کلی سبک شدم و بار ذهنی و عذاب وجدانم کم شد.
همراه درددل ها بافتنی بافتیم! من مشغول بافت ژاکت کلاهدار آبی رنگی که هفته قبل سفارش گرفتم بودم و اون برای شوهرش یه جلیقه سر انداخت. اون وسط ها یه مدل بافت جدید هم آموزش دادم!
و فردا که می خوایم برای داداش کوچیکه بریم خواستگاری رسمی و معارفه دو خانواده تا ان شاالله به میمنت و مبارکی ته تغاری خانواده رو هم بفرستیم سر خونه زندگیش!
صدای تق تق میل های بافتنی، عطر دل انگیز چای هل دار همراه دیدن سریال بعد از یک روز پرمشغله، حال و هوای اولین شب پاییزی منه. پاییزی که امیدوارم با آرامش و حال خوب پیش بره...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام گلی جان
ایشالا همیشه به شادی وسلامتی کنارعزیزانتون باشین وپاییز خیلی خوبی داشته باشین
من اینستا ندارم چطور میتونم سفارش بدم
چنتا نمونه کاراتونواینجادیدم .من یه دختر7ساله دارم یه ژاکت کلاه دارمیخوام .طوری که بتونه ازکلاهش استفاده کنه یعنی وقتی کلاهو سرش میزاره پشت ژاکت کشیده نشه .جلو ژاکت هم دکمه دارباشه وقدش هم تابالای زانوش باشه.
این ژاکت رو شمامیبافین یا فقط برای بچه های نوزادو2-3 ساله سفارش میگیرین؟؟
اگر این سفارش درمحدوده کارای شما نیست کسی یا جایی رومیشناسین که معرفی کنین؟ حتی اگرباماشین هم باشه وشماتاییدشون کنین ممنون میشم معرفی کنین

سلام
ممنون از محبتت سلامت باشی
بله می بافم براتون. از کانال تلگرامم بهم پیام بدین در خدمتتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد