812

 این ماه رمضان، تنهاترین رمضان عمرم رو تجربه کردم! بدون هیچ مهمانی که به برای افطار به خونه مون بیاد، بدون این که به جز یک افطاری به خونه پدری بریم و بدون حضور شازده در بیشتر روزها. 

شاید همین تنهایی‌ و بعضاً دلتنگی های همراهش بهترین فرصت بود برای فکر کردن، برای دوره کردن خودم و برای دنبال حال خوب گشتن، چیزی که تو این ماه بیشتر از همه وقت امکان به دست آوردنش هست! 

حالا به وقت خروج از ماه مبارک با امید آمرزیده شدن و بهره مندی از خیر و برکاتش و حال خوبی که سخت به دنبالش بودم، آرزوی داشتن حال خوب رو برای همه مسلمانان و روزه داران دنیا دارم. مسلمین داغدار افغانستان، مسلمانان زیر موشک در فلسطین و همه مسلمانان مظلوم جهان. به امید دورانی که حال همه مردم دنیا خوب باشه، حال دنیا خوب باشه...

«اللهم عجل لولیک الفرج»


عیدتون مبارک رفقا!


به وقت سحر عید فطر

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج خانوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:34 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
واقعا چه حس و حال خوبی بود افطاری های دور هم...

عیدت مبارک و ملتمس دعا

سلام
یادش به خیر

خواننده پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:07 ق.ظ

گلابتون تو خوشبختی که برات تازگی داره این مهمونی نرفتن و...
سالهای ساله که ماه رمضون من این شکلیه

آره شاید!
امیدوارم روزهاتون خوش و رنگی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد