807

دم افطار که منتظر اذان کنار سفره نشسته بود بهش گفتم برای همه دعا کن، امروز اولین روزیه که روزه گرفتی و‌ دعات خیلی مستجابه! یه برقی تو چشماش اومد و گفت واقعا؟ گفتم آره واقعا! دعاهای تو یه جور دیگه مستجاب می شه. چشماش رو بست و در حالی که دل من غنج‌ می رفت شروع کرد به دعا کردن، گل پسر در اولین افطار بعد روزه در عمرش!
از چند روز قبل که گفته بودم حیف شازده امسال بعضی روزها نیست و موقع سحر تنهام، گل پسر با قطعیت اعلام کرده بود که می خواد امسال روزه بگیره و سحرهم هم با من  بیدار می شه و تنها نیستم! دیشب هم سفت و سخت سپرده بود که برای سحری بیدارش کنم و امسال همراه پسرم وارد ماه مهمونی خدا شدیم و چه قدر از بودن دوباره در این ماه مبارک با همه لحظات خاص و قشنگش خوشحالم...

نظرات 6 + ارسال نظر
من چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 11:15 ب.ظ http://me2020.blogsky.com

خدا حفظش کنه براتون
طاعاتتون قبول

سلامت باشین.
قبول حق

م پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 04:36 ب.ظ

خدا را شکر
خیلی ساله که با شما گل پسر رو میشناسیم
خدا براتون حفظش کنه
باعث افتخاره

ممنون از محبتتون سلامت باشین.

مخمور شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 09:40 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

خدا حفظش کنه این بزرگ مرد کوچک

سلامت باشید.

گلابتون شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 11:57 ق.ظ

ای جانم مگه روزه واجب شد بهش؟ میتونه بگیره؟

بله میتونه بگیره دوازده سالش شده.

amir چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:10 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
خوبین؟

خواستم بگم دمش گرم
نماز و روزه اش قبول باشه ": )

سلام
ممنونم الحمدلله
ان شاالله. سلامت باشید.

مگی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:25 ق.ظ

آخ پسرمون چه آقا شده...
وقت سحر کامنتت رو خوندم و اومدم اینجا و به فال نیک بگیریمش(البته خاموش میام و میرم گاهی)

به حاجاتت برسی مامان قشنگ

ممنون سلامت باشی
ان شاالله که به خیر و نیکی باشه!
ممنون از محبتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد