803

انتظار شروع تعطیلات نوروزی برای من فقط دو دلیل داره. اول تعطیل شدن کلاس های آن لاین بچه ها و خلاصی از دردسرهاش، دوم هم خونه موندن شازده بعد چندین هفته شلوغ کاری در خارج شهر.

کلاس های آن لاین بچه ها خوشبختانه از صبح فردا تعطیله و می تونیم تا هر ساعتی که دوست داشته باشیم بخوابیم! شازده هم فردا شب برمی گرده خونه و حداقل بیست روزی پیشمون خواهد موند. پس در واقع می شه گفت تعطیلات نوروزی من آغاز شده!

حالا که شب از نیمه گذشته و بچه ها به ذوق تعطیل بودن هم چنان بیدارن، خانوم کوچولو کارتن تماشا می کنه و گل پسر با گوشی بازی و منم کتاب می خونم، با در نظر داشتن این که پروژه خونه تکونی هم رو به اتمامه، آرامش دلچسبی رو تجربه می کنم که امیدوارم در تمام طول تعطیلات ادامه دار باشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
خواننده ی فاز نامشخص سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 08:13 ق.ظ

هم این پست و هم پست قبلت خیلی قشنگ بود یعنی دعا می کردم کاش گلابتون خونه تکونی کرده باشه:)))

ممنون

amir شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 03:07 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام

سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و از صمیم قلب برای تک تک شما ، ارزوی سلامتی ، موفقیت روزافزون دارم .

+انشالله سال خوب و با برکتی داشته باشین ، سالی همراه با موفقیت و پیروزی

سلام
ممنون از محبت و لطفتون.
امیدوارم برای شما هم همین طور باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد