799

تنها حسنی که ماجراهای اخیر خانوادگی داشته، زیاد اومدن های مامان به خونه ماست. این که در هفته های اخیر هر بار یکی دو روزی اومده و خونه مون مونده و  از اون جا که اومدن های مامان قبل از این فقط درموارد خاصی مثل مهمونی ها و به دنیا اومدن بچه ها و مریضی های سختم بوده، برامون اتفاق خجسته ای محسوب می شه!

بچه ها هر بار کلی ذوق می‌کنن، می شینیم‌ به حرف زدن‌ و‌ تعریف کردن از این طرف و اون طرف، با هم برای خرید مایحتاج خونه بیرون می ریم و دیشب هم نشستیم به فیلم دیدن! به توصیه‌ داداش بزرگه فیلم برادرم خسرو رو که چندسال قبل دیده بودم و به احوالات فعلی مون بی ربط نیست، گذاشتم و با هم تماشا کردیم. بماند که چند باری وسطش به دلایل مختلف وقفه افتاد و دیدن فیلم یک و نیم ساعته بالای سه ساعت طول کشید!

حالا که مامان بعد دو روز رفته و اصرارهای من و بچه ها برای بیشتر موندنش کارساز نشده و شازده هم این هفته به خاطر حجم بالای کارهای آخر سال قصد داره دیرتر از معمول از شهر محل کارش برگرده، دلتنگی و‌ بی حوصلگی افتاده به جونم، فکر و خیال ها دوباره تو‌ سرم چرخ می زنن و نه با دیدن یه فیلم طولانی و نه با خوندن چند فصل از رمانی که این روزا مشغول خواندنش هستم، حالم تغییر زیادی نکرده! پناه آوردم به نوشتن و فکر می کنم اگر این روزها می تونستم بیشتر بنویسم و ذهنم رو خالی کنم شاید حالم هم بهتر می شد!


نظرات 3 + ارسال نظر
هدیه سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 10:26 ق.ظ

شماهم تو خانواده مشکل دوقطبی دارید؟ تو فیلم برادرم خسرو شهاب حسینی اختلال دو قطبی داره و من که تو خانواده مون یه نفر با مشکل دوقطبی دارم این فیلم برام خیلی جالب و غم انگیز بود

مونا سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 11:11 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام...آخر سال که می شود انگار حجم انبوه فکر و خیال ها آوار می شود روی سر آدم...انگار باید همه تیک بخورند که بهشون فکر شده....

سلام
نمی‌دونم مال آخر ساله یا شدت زیاد شدن مسایل هر چی که هست خدا کمک کنه به سلامت ازش عبور کنیم.

گلی پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 08:07 ق.ظ

دیگه بافتنی نمیکنی عزیزم؟ حالا حتما نباید برای خودت باشه ها میتونی صفحه اینستا بزنی و سفارش قبول کنی خیلی بافتنی هات قشنگ بودن بیکار ننداز خودتو که اعصابت خراب شه اگه صفحه ردی تو وبت بگو خودم اولین سفارش دهنده ات میشم

بافتنی هم می بافم گهگاه. ممنون از نظر لطفتون.
پیج بافتنی هم دارم آدرسش تو لینک های روزانه ام هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد