798

اسفند سال گذشته که تازه خبر ورود کرونا به ایران اومده بود و تصورمون این بود که تا چند ماه آینده قضیه تموم می شه و ناراحتی مون از جمع شدن بساط نوروز و خرید و عید دیدنی  بود، هیچ فکر نمی کردیم که اسفند سال بعد هم همین بساط باشه، کرونا شرش رو که کم‌ نکرده باشه هیچ، ورژن جهش یافته اش هم اومده باشه!
بله، کار دنیا همین قدر غیر قابل پیش بینیه و این از یک طرف_ در کنار وضعیتی که اخیرا در خانواده ام به وجود اومده و تا چند وقت قبل اصلا فکرش رو هم نمی کردم_ نگرانم می کنه و یه رگه هایی از ترس به دلم می اندازه که این دنیای وانفسا چه قدر ماجرای غیر قابل پیش بینی دیگه تو آستینش داره که می خواد برام رو کنه، و از یک طرف دیگه یه جورایی آسودگی خاطر بهم می ده که وقتی خیلی چیزها معلوم و قابل پیش بینی نیست بابت مسایلی که باهاشون درگیرم زیاد غم و غصه به دلم‌ راه ندم و صبوری کنم، شاید اصلا خیلی از دغدغه‌ها و نگرانی هام اتفاق نیافتن!
اسفند پارسال به خودم قول داده بودم عوض این اسفندی که به جای چرخیدن تو خیابون ها و کیف کردن از نزدیک شدن بهار و خرید ملزومات شب عید تو خونه می مونم، از اسفند بعد حسابی لذت ببرم و تو خونه بند نشم! اما این اسفند رو هم خونه نشینم ولی با آرامش و پذیرشی خیلی بیشتر از سال گذشته و این یک سال کرونایی و درس ها و تجربه هاش رو برای خودم مرور می کنم. سالی که با همه سختی ها و تفاوت هاش، به من  که عمیقاً خسته بودم، فرصتی برای فراغت، آرامش، فکر کردن و به حال خود بودن داد...

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 07:47 ب.ظ https://weronika.blogsky.com/

انشالله ک تموم شه این مریضی
و باز اون شرایطی ک گفتید راجع ب خانواده اتون ب بهترین شکل ممکن ختم به خیر شه

ان شاالله
برام خیلی دعا کن دوست عزیز.

amir پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 01:56 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام

عیدتون مبارک

روز مرد و پدر رو به پدر عزیز و همسرتون تبریک میگم هدیه:
و همچنین به گل پسرتون

سلام
عید شما هم مبارک.روزتون مبارک.
ممنون از لطفتون.

amir پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 02:06 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

انشالله همه چی به خوبی رقم بخوره و خیر پیش بیاد

+برای کرونا هم تازه بازی اینا شروع شده ، قبلا یه کرونا بود و تا دیروز کرونا انگلیسی اما از امروز جهش کرونایی ایالت های امریکایی ، معلومم نیست این بازی تا کجا ادامه داره

اما بهرصورت امیدوارم این روزا به اخرشون نزدیک بشن و مثل قبل بدون ترس و لرز دور همی و جشن و عروسی و اینا باشه

ان شاالله
به هر حال هیچ سختی و رنجی همیشگی نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد