775

امروز در بلاتکلیف ترین و متفاوت ترین حالت ممکن سال تحصیلی رو شروع کردیم! خانوم کوچولوی کلاس اولی ذوق زده رو با دعای خیر راهی مدرسه کردم و گل پسر کلاس ششمی رو‌ نشوندم پای لپ تاپ، سر کلاس مجازی!
بر عکس سال های قبل نه هنوز خرید لوازم مدرسه رفتیم، نه برنامه ای برای ساعت های نبودن بچه ها تو خونه دارم! همین وضعیت نیم بند هم معلوم نیست تا کی ادامه داشته باشه و تغییر بکنه یا نه!
بله! فکر نمی کردیم سال تحصیلی نود و نه این شکلی باشه، مثل خیلی چیزهای دیگه که فکرش رو نمی کردیم و شد و این غیر قابل پیش بینی بودن هم جزیی از زندگیه که باید باهاش کنار اومد!
و البته که سلامتی بچه هام برام مهمه! اما چاره رو‌ تو تعطیلی مدارس یا آموزش کاملا مجازی برای بچه کلاس اولی ام نمی دونم! با وجود امکانات بهداشتی کامل و فضای مناسب مدرسه خانوم کوچولو و مهم‌تر از همه سلامت روح و روان بچه ام، ترجیحم اینه چند ساعتی رو که مدرسه در نظر گرفته تو کلاس حاضر بشه تا ببینیم بعد از این وضعیت چه طور خواهد بود.  

نظرات 2 + ارسال نظر
من شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 11:40 ق.ظ http://me2020.blogsky.com

ان شالله که سلامت باشن و سال تحصیلی پرباری رو شروع کنن

ممنون از لطفتون سلامت باشین. ان شاالله

من چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 04:27 ق.ظ

سلام. مراقب باشید. بچه هستن و بازیگوشی... آدم های بالغ و بزرگ هم تو دورهمی ها فاصله گذاری اجتماعی و خیلی چیزهای دیگه را فراموش میکنند.

همکلاسی یکی از اقوامم در خرداد ماه، پدر خودش و مادربزرگش بر اثر کورنا فوت کردند و کل اعضای خانواده مبتلا شدند. اگر مدارس باز بودند خدا میدونه اون بچه به چند نفر از همکلاسی هاش انتقال میداد و...

سلام. هم من مراقب هستم هم مدرسه نکات بهداشتی رو کامل رعایت می‌کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد