761

پیراهن خانوم کوچولو رو تموم کردم و فقط مونده پایین دامنش رو با نخ همرنگی که باید بخرم تو بذارم. خانوم کوچولو و شازده که برگشتن، لباس رو میارم و به خانوم کوچولو که از دیدنش خیلی ذوق زده شده می‌گم بپوشدش تا ببینم تو تنش چه طوریه. با کمک من پیراهن رو می پوشه، با هیجان می ره جلوی آینه و بعد شروع می کنه به چرخیدن! با لذت نگاهش می کنم، لذت از شوق و ذوقش و لذت از دیدن پیراهنی که این همه براش زحمت کشیدم و حالا به این قشنگی تو تنش نشسته...

درست تو همین لحظه تاریخی جناب شازده میاد وسط و با لب های کج و کوله می فرمایند: «لباسه واسه عروسی خوب نیست ها! مجلسی نیست!» من؟! خدمتشون عرض می کنم که دست دخترش رو بگیره و ببره مغازه هر لباسی که به نظرش شیک و مجلسی میاد رو براش بخره!!! و همه این ها رو در حالی عرض می کنم که سعی دارم از شدت عصبانیت فوران نکنم! در انتهای عرایضم این نکته رو هم اضافه می کنم که هر کسی نمی تونه ارزش کار دست و  هنر رو متوجه بشه!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه شنبه 7 تیر 1399 ساعت 07:50 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

قبلش داشت دلم واسه دخترم می سوخت که مامانش از این هنرها نداره
اما با توجه به بند آخر توی دلم گفتم خوب الهی شکر که مامانش از این هنرها نداره
جناب همسر هم وقتی برن چند تا مغازه و چند تن پوش از لباس های مجلسی دخترونه با قیمت های وحشتناک رو ببینن اون وقت متوجه کار دست همسرشون می شن قطعا

بله درست می فرمایید! هر چند فکر نمی کنم بره مغازه تا بخواد قیمت ها رو ببینه!

مامان کوچک شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:44 ق.ظ

ناراحت نباشید کلا سلیقه ها متفاوته.عمه دخترتون جشن عروسی دارن؟یکم خطرناکه تو این کرونا.فکر کنم جناب شازده لباسهای توردار و ژپون دار و پف پفی رو برای عروسی میپسندن

نه ناراحت نیستم!
بله عروسی داریم خدا بخواد. اینا جشن عقد شون رو هم به خاطر کرونا کنسل کردن، حالا با یه عروسی جمع و جور میخوان برن سر خونه زندگی شون. وضع کرونا هم که فعلا معلوم نیست!

Afrab mahtab شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:52 ق.ظ

امان امان از دست آقایون ، که همه اضهار لطف و نظر میکنن

هیییی روزگار!

هاله شنبه 7 تیر 1399 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام. خیلی وقته خواننده وبلاگ زیبات هستم ولی خب تنبلی اجازه کامنت گلاشتن نمیداد:

سلام. ممنون از نظر لطفتون. خوشحالم از آشنایی تون!

هاله یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 02:38 ب.ظ

کامنت من نصفه بود. باباها اولش سخت می گیرن اما وقتی قیمتها رو ببینن، به این نتیجه میرسن که همون که دخترها دارن بهترینه برای پوشیدن

بله دقیقا همین طوره!

شیرین چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 12:58 ب.ظ

آخی عزیزم خورد توذوقت
انقد هنرمندی که دیگه واسه آقا عادی شده
بایدیه خانوم مث من داشت که یه درزم نمیتونست صاف وصوف کوک بزنه

دیگه چاره ای نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد