748

من آخرش هم تکلیفم رو با همسر گرامی جناب شازده نفهمیدم! وقتی مشکلات اوج می گیرن و من سعی می کنم آرامشم رو حفظ کنم، حواسم رو پرت و خودم رو تو بافتنی و کتاب و... غرق می کنم، شاکی می شه و با عصبانیت می گه تو بی خیالی و اصلا به فکر نیستی!!! وقتی هم نمی تونم خونسرد باشم و ناراحتی بهم غلبه می کنه، باز هم شاکی می شه و با ناراحتی می گه دوست ندارم ناراحتی تو رو ببینم!!!

امشب از وقتی رسید خونه و حالت چهره ام رو دید بهم پیله کرد که چرا ناراحتم؟! که خب البته سوال نداره، با خبرایی که خودش امروز عصر راجع به گیر و گرفت های جدید پرونده شکایتی که تو دادگاه داریم بهم داده، طبیعیه فکرم به هم ریخته باشه! بعد وقتی می فهمه ناراحتیم به خاطر همین مسائله و مشکل جدیدی پیش نیومده، می خواد ناراحت نباشم! وقتی هم می گم بالاخره تکلیف منو روشن کن! من بی خیال باشم یا نگران، با خنده می گه نمیدونم! وقتی بی خیالی حرص می خورم که به فکر من نیستی، وقتی ناراحتی غصه می خورم که به خاطر من ناراحتی! 

افقی نمی بینم که برم توش محو بشم، اما پیتزای خوش طعمی رو که شازده وقتی دیده حال و حوصله آشپزی ندارم سفارش داده رو دور هم می خوریم و حالم بهتر می شه، خیلی بهتر!


 محتاج دعاهای خیرتون هستم رفقا! 


نظرات 2 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام
شاید همسرتان نسبت به بافتنی و کتاب خواندن شما حساس شده اند. ممکنه مشکلات کاری و فشارهای زندگی روی همسرتان زیاد باشه و تمایل داشته باشه که در ساعتهایی که در خانه است شما باهاش بیشتر صحبت کنید. اگر دوست داشتید می توانید کارهای مورد علاقه تان را بیشتر در ساعتهایی که همسرتان در خانه نیست انجام دهید و وقتی ایشان در خانه است بیشتر با هم باشید و در مورد مسائل مختلف صحبت کنید و دلداریش بدین و براش به صورت زبانی عنوان کنید که نگرانش هستید و متوجه تلاشها و زحمتهاش می شوید. اینطوری شاید کمتر به سرگرمی های شما گیر بدهد.

سلام. مشکل اینه که همسر من چندین ماهه که اکثرا خونه اس و به خاطر درگیری های فکری و اوضاع به هم ریخته کاریش حساس و کلافه اس. منم واقعا نمیتونم همه سرگرمی هامو تعطیل کنم چون اگه اینا نباشن حالم خراب میشه! ما با هم زیاد حرف می‌زنیم و فیلم میبینیم اما ذهن آشفته باعث میشه این مسایل هم پیش بیاد!
ممنون از راهنمایی تون

زهرا یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 09:33 ب.ظ

ان شاالله خدا خودش گره از مشکلاتتون باز کنه

ان شا الله ممنونم از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد