743

یه برگه کاغذ داده دستم و گفته مامان اینو بخون! می خونم و می بینم تمام ناراحتی ها، شکایت ها و انتقاداتش از رفتار من رو خیلی شیک و مجلسی توش نوشته و حتی در تایید حرفاش یه حدیث هم آورده! خوندم و نیاز شدیدی به محو شدن در افق پیدا کردم! 
این که بچه های امروزی این قدر می فهمن و می تونن راحت حرفشونو بگن خیلی خوبه، اما از اون طرف هم رفتار کردن باهاشون سخت تره و ظرافت بیشتری نیاز داره. مثل زمان ما نیست که پدر و مادرمون هر چی گفتن بگیم چشم و جیکمون هم درنیاد! خدا آخر و عاقبت کار ما رو با بچه هامون ختم به خیر کنه! 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 02:03 ب.ظ http://1laily.blogfa.com

سلام دختر کلاس دومی من هم کلاس اصلاح رفتار میزاره..به باباش میگه اینطوری با مامان حرف بزن ...و من توی دلم قربون صدقه ش میرم...دیروز دیگه آداب معاشرت به پدر بزرگش یاد میداد.

سلام. ماشاالله خدا حفظش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد