737

همین طور که کتلت ها رو دونه دونه کف دستم شکل می دم و میاندازم تو ماهی تابه، به این فکر می کنم که در شرایطی غیر از این، بدون وجود کرونا، تو این جمعه ماه مبارک که شب عید میلاد هم هست قطعا یه جا افطاری دعوت بودیم، یه مهمونی بزرگ و درست و حسابی! اون وقت مجبور نبودم به زور خودمو از جا بلند کنم و وایستم پای گاز دو تا ماهیتابه کتلت واسه افطار سرخ کنم!
هر چند این احتمال هم هست که خودمون در چنین روزی مهمونی افطار داشتیم و اون وقت مجبور بودم کارایی خیلی بیشتر از درست کردن دو تا ماهیتابه کتلت انجام بدم که البته خیلی هم خوب می شد! یکی از حسرت های این ماه رمضان هم اینه که نمی‌ شه یه مهمونی بزرگ افطاری بدیم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام لیست کتاباتون عالی بود ممنون خودم سیوش کردم و واسه چند نفرم فرستادم واقعا عالیه که تونستین با دو تا بچه این همه کتاب بخونین به خاطر زحمتی که کشیدین و لیستش کردین و دسته بندیش کردین باز ممنوی

سلام. ممنون از نظر لطفتون
خواهش میکنم. خوشحالم براتون مفید بوده.

الهه یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام .با آرزوی قبولی طاعات وعبادات .گلابتون بانو عزیز سوال حقوقی دارم اگر اجازه میدین مطرح کنم .

سلام. از شما هم قبول باشه. بفرمایید اگر بتونم و بلد باشم در خدمتتون هستم!

الهه دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام .با تشکر از قبول زحمت. پسری با فاصله ی ده روز قبل از پدر فوت شده وطبق قانون بهش ارث تعلق نمیگیره البته پدر هم وصیت نامه نداره .البته مادر خانواده درقید حیات و فعلا قصد تقسیم ارث ندارن ولی میخوان با یه راهکاری بتونن سهم برادر فوت شدشون رو برای خانوادش حفظ کنند. راهکارپیشنهادی شما را بعنوان اهل فن میخواستم بدونم .

تنها راهکار رضایت باقی وراثه که قبول کنن سهمی از ارث پدرشون به خانواده برادرشون تعلق پیدا کنه.

الهه شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 01:51 ق.ظ

ممنونم از لطف شما .

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد