735

به درخواست دوستان لیست کتاب هایی رو که پارسال خوندم و از اول سال می خوام این جا بذارم رو بالاخره خدمتتون ارائه می کنم!


لیست کتاب های خوانده شده در سال ۱۳۹۸

رمان خارجی :
1.راز مادرم**
2.زندگی خانوادگی**
3.زنی میان ما*
4. اندوه به خصوص کیک لیمویی*
5. ستون دنیایم باش*
6. یکی برای خانواده مورفی** 
7. تمام آن چه هرگز به تو نگفتم*
8.سرشار زندگی*
9.هدیه**
10. بدخواهی**
11.تاوان*
12.بازمانده*+
13.ترانه شیرین**
14.خشکسالی*
15.دعا برای ربوده شدگان**
16.نفر بعدی که در بهشت ملاقات میکنید**
17. سیم های جادویی فرانکی پرستو*
19.جنگجوی عشق*
19.جرم عجیبی که جان بولونای مرتکب شد
20.من و تو*
21.شیرفروش*+
22.بیمار خاموش*
23.خدمتکار و پروفسور**
24.زن فریبکار**

رمان ایرانی:
1.خون خورده**
2.شب های حرم خانه**
3.آب نبات پسته ای**
4.دختری که خودش را خورد*
5.خاطرات خصوصی آنا*
6.راهنمای مردن با گیاهان دارویی *+
7.خانم روبرت

سرگذشت داستانی:
1. دختری با هفت اسم**
2.گرسنگی*
3.هفته چهل و چند**

مذهبی:
چگونه یک نماز خوب بخوانیم**

روانشناسی انگیزشی:
خرده عادت ها**



کتاب های امسال تا به حال:

1.من دیگر ما (مجموعه پنج جلدی)**
2.جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند*
3.اعترافات یک لاک پشت مرده*+
4.چرک*

توضیح نوشت:
*خوب
**خیلی خوب
*+ خوبی که ممکنه با هر سلیقه ای جور نباشه. 
این امتیاز دهی هم فقط نظر شخصی منه! 

بیشتر این کتاب ها رو از کتابخانه طاقچه و با عضویت های رایگانی که پشت هم و به مناسبت های مختلف برنده شدم خوندم!
 طاقچه متشکریم!!! 

ببخشید اسم نویسنده نداره! چون خیلی هاش تو ذهنم نبود و حالا اگه می‌خواستم دونه دونه اسم نویسنده ها رو هم پیدا کنم و بنویسم ممکن بود گذاشتن این لیست چند ماه دیگه هم طول بکشه!!! حتی اسم یه سری از کتاب ها رو هم یادم نبود و ننوشتم! 

*خوندن مجموعه  «من دیگر ما» رو که یه مجموعه تربیتی خوش خوان، روان و کاربردیه، به شدت به کسانی که فرزند زیر هفت سال دارن توصیه می کنم.

شما هم اگه کتاب خوبی سراغ دارین، معرفی کنین لطفا! 


نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی عالی بود ممنون که وقت گذاشتین و واسه ما هم این لیست تهیه کردین من بارها سعی کردم که کتابایی رو که خوندم بنویسم می دونم کار راحتی نیست و افرین که با دوتا بچه تونستین این همه کتاب بخونین.

ممنون از نظر لطفتون. منم اولین باری بود که کتاب های خونده شده ام رو لیست کردم و از این بعد سعی میکنم این کار رو برای همه سالها انجام بدم!

تیرداد سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:10 ق.ظ

آفرین برای اینهمه کتابخونی.ولی من متاسفانه کتاب تو گوشی نمیتونم بخونم.

ممنون. ولی همین کتاب خوندن تو گوشی باعث در دسترس بودن و همیشگی شدنش میشه!

amir دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 01:01 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
منم قبلا کتاب هایی که جالب بودن و گوش کردم رو گذاشتم توی این لیست

http://mehrekhaterat.blog.ir/category/کتاب-صوتی/

اما از بین تمام اونایی که گوش کردم حالا از متوسط تا عالیترینشون
بهترین هاش به نظرم 3 تاست

1.کیمیاگر
2.ارتفاع خورشید
3.پزشکان داوطلب

البته اینا کتاب صوتی هستند که قالب نمایش صوتی دارن و ممکنه کسی کتابشوو خونده باشه بگه اصن خوشم نیومد ولی اگه نمایش صوتیش رو بشنوه نظرش عوض بشه.

بهرحال ممنون بابت معرفی کتاب ها

سلام. ممنون از شما

amir دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 01:04 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

یه کتابی هست ، البته خودم نخوندم ولی دنبالشم که خود کتابشو تهیه کنم و بخونم و تو اپ های طاقچه و اینا باید باشه ، اسمش اینه " کتاب کوچک شکر گذاری " میگن کتاب جالبیه .

حالا اگه حوصله داشتین ، بعنوان پیش نیاز سخنرانی شکر گذاری دکتر شاهین فرهنگ رو هم گوش کنید. اگه نداشتید که همون کتابش جالب باید باشه.

متشکرم. لطف کردین.

شیرین دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
بااینکه من کتاب زیادمیخونم هیچکدوم ازکتابایی که نام بردینو نخوندم جز
جایی که خرچنگها آوازمیخوانند وخیلیم قشنگ بود
کتاب صوتی زیادجالب نیس شاید واسه من اینطوره چون دوتا که گوشیدم انقد تپق داشت گوینده وکلماتو اشتباه میخوند که ازهرچی کتاب صوتی بودسیرشدم
توگوشی هم خیلی سخته خوندنش
لذتی که توخوندن کتاب کاغذیه توهیچی نیس:

سلام.
منم هنوز با کتاب صوتی ارتباط برقرار نکردم دیدن برام راحت تر از شنیدنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد