706

دیروز صبح تا چشمش بهم افتاد دوید اومد تو بغلم و با هیجان گفت: «مامان! من میدونم امروز تولدمه!» محکم چسبوندمش به خودم، سرش رو بوسیدم و گفتم: «آره عزیزم تولدت مبارک! چه قدر خوبه که خدای مهربون تو رو به من داده!...» 
خانوم کوچولومون شش ساله شد و گل پسر اولین کسی بوده که بهش تبریک گفته و روز تولدش رو بهش خبر داده! من نقشه کشیده بودم درست تو روز تولدش که روز جمعه و تعطیلی بود و خانوم کوچولو از خیلی وقت پیش منتظرش، براش یه جشن تولد خانوادگی بگیرم اما یه هفته قبلش متوجه شدم همون روز عروسی دعوت شدیم و با این که هیچ دلم نمی خواست برم اما بنا به ملاحظات فامیلی مجبور شدیم بریم و جشن تولد کنسل شد! برای همین چیزی به خانوم کوچولو نگفته بودم تا تو یه موقعیت مناسب براش جشن بگیرم.
عروسی هم که چه عرض کنم، بیشتر مجلس سرسام بود با صدای آهنگ وحشتناک بلندی که برای حرف زدن با بغل دستیم باید در گوشش داد می زدم و اصلا بعضی مهمونا رو هم از سالن عروسی به سمت حیاط فراری داد! بیشتر چراغ ها هم تا نزدیک آخر مجلس خاموش بود. نه چیزی می‌دیدیم و نه چیزی می شنیدیم! حتی عروس رو فقط تو عکسا و کلیپی که پخش شد دیدیم نه از نزدیک! (ما فامیل نسبتا دور داماد بودیم و من قبلا عروس رو ندیده بودم.) تو تاریکی و شلوغی رقصندگان  خستگی ناپذیر که اصلا عروس پیدا نبود! آخر مجلس هم نبود که با مهموناش خداحافظی کنه و اصلا معلوم نشد کجا غیبش زد! اصلا هدف از این مدل عروسی گرفتن ها رو درک نمی کنم!


نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 08:41 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

سلام عزیزم
تولد گل دختر مبارک
همیشه این بازه زمانی یاد اون روزهای بارداری مشترکمون توی وبلاگ می افتم
شما 2-3 ماه از من جلوتر بودی و من از تجربه هات استفاده می کردم
یادمه که می گفتی از بیمارستان که اومدی همه جا سفید بود
وای چ زود 6 سال گذشت
چ توصیف خوبی از عروسی داشتی

سلام ممنون از لطفت. یادش به خیر اون روزا!

وای نگو از عروسی!

نرگس باران چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 09:28 ق.ظ

الان اینطوری میپسندن جوون ها! من که دوست دارم این عروسی ها رو

خب مساله اینه که فقط جوون ها تو عروسیا نیستن و همه جوونا هم الزاما این مدلی دوست ندارن! عروسی باید جوری باشه که به همه خوش بگذره. یکی دوست داره برقصه، یکی هم میخواد فامیل و ببینه و باهاشون حرف بزنه. نباید صدای آهنگ و آواز برای کسایی که تو پیست رقص نیستن این قدر آزار دهنده و مزاحم باشه! بالاخره همه مهمونا با دعوت میان!

نرگس باران پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 12:08 ب.ظ

عروسی برا جشن و شادیه! همه اینو میدونن. اونی که میخواد برا صحبت با فامیل بره خب اشتباه اومده! برا صحبت و گاها غیبت باید رفت مجالس دعا
همه با دعوت میان که تو شادیعروس و داماد شریک باشن. اینو رو کارت ها هم مینویسن معمولا

بله تعریف مجلس عروسی که معلومه، اما مساله اینه که مجلسی که ما رفتیم شباهتی به عروسی نداشت بیشتر دیسکو بود تا عروسی!

طلوع شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 04:31 ب.ظ

تولد گل دخترتون مبارک باشه، الهی همیشه سلامت و شاد باشه در پناه خداوند و خانواده

خیلی ممنون از لطفتون سلامت باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد