694

مزخرف ترین نوع تعطیلات همینیه که تو هفته های اخیر چندین بار اتفاق افتاده، تعطیلی به خاطر آلودگی هوا. نه می شه از خونه زد بیرون، نه مسئولین مربوطه جوری تعطیلات رو  اعلام می کنن که بشه برنامه سفر رفتن ریخت! _هر چند که سفر رفتن یه پول قلنبه هم می خواد که فعلا وارد بحثمون نمی‌کنم!_ علاوه بر این که آلودگی کلا حال و حوصله و اعصاب و توان آدما رو در خودش حل می کنه و نتیجه اش می شه حبس شدن توی خونه با بی اعصابی!

صبح با صدای جیغ و داد بچه ها از خواب پریدم که سر کوچک ترین موضوعی جنجال درست می کنن و دعواهاشون تا حالا هم ادامه داشته و من امیدوارم با این وضعیت تا شب دووم بیارم!

از وقتی بیدار شدم صحنه های خواب دیشب رو تو ذهنم تصور می کنم، خواب‌ دیده بودم یه خونه سه خوابه بزرگ حیاط دار خریده بودیم که یه بالکن حسابی  رو به حیاط هم داشت و من تو خواب با ذوق و هیجان توی خونه می چرخیدم و نقشه می کشیدم وقتی بهار اومد صبحا بساط صبحانه مون رو تو بالکن بچینم و تو عصرای تابستون اون جا بشینم به کتاب خوندن! زیادی رویایی بود، می دونم! بازم جای شکرش باقیه که با این اوضاع اقلا تو خواب می شه چنین چیزایی دید!


نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 08:32 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

سلام بانو
خواب شما حال دل ما رو هم خوب کرد
انشالله که خیلی زود به واقعیت تبدیل می شه

سلام. ممنون از نظر لطفت. ان شا الله از دعای شما

متین چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 12:35 ب.ظ

الودگی هوا واقعا سخته ، خصوصا که چیزی که عنوان میکنن احتمالا کمترین از درصد واقعی هست ، امیدوارم حل بشه

خب تعطیلات شهر ما هم بخاطر سرما و برف هستش که مطمعنا به سختی و دردسر تهران نیست یعنی دلتون نخواد زیبا هم هست ، سر ظهر که هوا بهتره میشه بری بیرون و گلوله برف بازی کنی

سلام. چه قدر خوبه که برف و بارندگی دارن. بچه های من که چند ساله منتظر یه برف بازی درست و حسابین! شاد باشید.

نبکا جمعه 29 آذر 1398 ساعت 08:51 ب.ظ

واقعا این تعطیلات بی برنامه خیلی بده.این هفته هم که باز تعطیل شده.شنبه و یک شنبه فعلا
من که از صمیم قلب امیدوارم همچین خونه ای بخرین.چون ندیده دوستتون دارم

خیلی ممنون از لطف و محبتتون

amir چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 02:22 ب.ظ

به امید روزهای خوب

ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد