667

هفته پیش یکی از اقوام داشت تعریف می کرد که وضع دندوناش خیلی ناجور شده و دکترش گفته اصلا چند تاشون رو باید بکشه و ایمپلنت کنه. در جریان دندون پزشکی رفتن های مداومش طی سال های اخیر بودم و خیلی خوش و خرم طور با خودم فکر کردم که خوش به حال من که جنس دندونام خوبه و چند تا دندون پرکرده بیشتر ندارم و لازم نیست کلی وقت و هزینه برای درست کردن دندونام صرف کنم!
اون وقت چی شد؟ بلافاصله بعد از این افکار واهی فهمیدم یکی از دندونام خالی شده! باز فکر کردم که خب حالا یه دندون چیزی نیست و می رم پرش می کنم. اما وقتی یه عکس کامل از دندونام گرفتم و نشون دکتر دادم، فهمیدم زهی خیال باطل! شش تا دندون پوسیده دارم و علاوه بر اون باید دو تا دندون عقل بالایی رو هم که پوسیدگی شون داره به عصب می رسه بکشم! منشی دکتر برای سه هفته دیگه بهم وقت داد و من با لب و لوچه آویزون برگشتم خونه و هی دارم غصه اون وقت و پولی رو می خورم که باید تو مطب دندون پزشکی صرف کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 09:40 ق.ظ

باز خدا رو شکر زود فهمیدن و به عصب نرسیده من همیشه میگم دندون درد دو تا دردداره یکی مال خود دندون یکی مال دل درد هزینه اش ولی باز ارزششو داره و ایمپلت که خودش خیلی سخته و موقتی

بله میخوام زود تا مشکلشون جدی نشده درستشون کنم. این حرفتون کاملا درسته هزینه های دندون پزشکی خیلی بالاس متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد