660

یه گوشه از صحن آزادی روبروی ایوون طلا، دم غروب و صدای نقاره های حرم امام رووف، یه تکه از بهشت و یه حال خوش... نایب الزیاره و دعاگوی همه خوانندگان و همراهان عزیز هستم! 

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه شنبه 29 تیر 1398 ساعت 07:36 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

زیارتت قبول
من دیروز تا 7 حرم بودم
کاش می دونستم و می دیدمت

سلام. چه حیف!
زیارتت قبول.

رزا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 12:54 ب.ظ

بانو گل زیارتت قبول.التماس دعا عزیزم.به آقا بگو دلتنگشونم.

سمیرا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 08:08 ب.ظ

التماس دعا عزیز دل

شهناز2 یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام علیکم .زیارت قبول در گاه حق باشه ان شا الله .دوستان رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید .تو پست های قبلی گفتید تغییر و به نظرم تغییر خوبی رقم خورد و زایر امام مهربونی ها شدید الهی امام رضا (علیه السلام )براتون برات زیارت اربعین هدیه بده فک کنم پارسال همسرتون زایر اربعین بودید و شما به خاطر خانم کوچولو نرفتید(میبینید خواننده همیشگی تون هستم ولی تو نظر دادن و اعلام حضور تنبل)حضورتون مستدام

سلام ممنونم از لطفت و همراهی تون و دقتی که به نوشته هام دارین!
ان شا الله همین طور باشه.از دعای شما

رهآ دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 08:42 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

خوش به سعادتت.
زیارت قبول.

ممنونم سلامت باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد