625

شنبه صبح زود بیدار شدن از نظر من یکی از کارای سخت دنیاس! که بعد دو روز تعطیلی و خواب مبسوط صبحگاهی،  اول صبح شنبه خودت رو از رختخواب جدا کنی، خصوصا حالا که سرد هم شده و پتو چسبندگی خاصی به آدم داره! با این تفاسیر خودم رو از رختخواب کَندم و بعد نماز چادر نمازم رو دور خودم پیچیدم و سر سجاده یه چرت دلچسب زدم تا موقع بیدار کردن گل پسر برای مدرسه برسه. این چرت زدن سر سجاده بعد نماز صبح هم عادتیه که از زمان مدرسه داشتمش و موقعی که گل پسر مدرسه ای شد دوباره بهم رجوع کرد! بعد که دوباره بیدار شدم و صبحانه گل پسرم رو  دادم و رسوندمش مدرسه، تو راه برگشت برای خودم نون بربری تازه خریدم و کره، چای عطری هم دم کردم تا بین دو شیفت کاریم یعنی رانندگی سرویس مدرسه گل پسر و مهد خانم کوچولو که یک ساعت و اندی  با هم فاصله دارن، یک صبحانه دلچسب بزنیم بر بدن بلکه خوابالودگی و دهن دره ها پشت سر همم بپره!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 26 آبان 1397 ساعت 10:47 ق.ظ http://finzione.blogsky.com

منم دقیقا همین عادتو دارم بعد نماز ولو میشم رو سجاده و میخوابم

خیلی کیف میده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد