604

سر ظهر موقع اذان، صدای زنگ خونه اومد و وقتی تصویر آقای پستچی رو از صفحه ی آیفون دیدم، کلی خوشحال شدم. از اول هفته منتظر اومدنش بودم! گوشی رو برداشتم و گفتم الان میام. چادرم رو سر کردم و زود رفتم دم در! حالا نه که فکر کنین قرار بوده هدیه ای چیزی برام بیاد. نه خیر! از این مدل اتفاقات هیجان انگیز در زندگی من نیافتاده و نخواهد افتاد! منتظر گواهی نامه رانندگیم بودم که حدودا یک ماه پیش برای تمدیدش اقدام کرده بودم و اصلا فکر نمی کردم رسیدنش این همه طولانی بشه! آخر هفته ی پیش برام پیامک اومده بود که گواهی نامه ی جدید صادر و فرستاده شده و این هفته همه اش منتظر بودم برسه. 

آقای پستچی رو از اون جا که برای شازده زیاد بسته میاره می شناسم. ایشون هم منو می شناسه و هر بار که بسته های شازده رو تحویل می گیرم خودش مشخصاتم رو می نویسه و من فقط امضا می کنم! هر چند امروز از در کلاس گذاشتن دراومده بود و کلی ناز کرد و گفت :«من دیروزم ساعت یک و نیم اومدم و نبودین. (خب دیروز تا نزدیک ساعت یک خونه بودم، اون دیر اومده بود!) می خواستم روی پستچی بد بودن رو نشون بدم و برگشت بزنم برین از شهرک آزمایش بگیرینش، اما امروز برای همسایه تون نامه آوردم، گفتم اینم دوباره بیارم!» تشکر کردم  و گواهی نامه مو گرفتم ،در حالی که تو دلم می گفتم خب حالا انجام وظیفه منت گذاشتن نداره! اصلا مگه قاعده اش این نیست که پستچی دوبار باید بسته ی پستی رو بیاره و اگر صاحبش هر دوبار  نبود، یه برگه ی اطلاع رسانی  با آدرس جایی که برای تحویل گرفتن محموله ی پستی باید بهش مراجعه کنه، براش بذاره؟! اما حوصله ی بحث کردن با پستچی رو سرظهری و تو گرما نداشتم!  پاکت رو گرفتم و اومدم بالا بازش کردم ، گواهی نامه ام رو _که اصلا عکسم  روش خوب نشده و این قدر روشنش کردن که بیشتر شبیه یه روح سرگردانه تا یه خانم متشخص!_ درآوردم گذاشتم تو کیف مدارک ماشین کنار بیمه نامه. از این پس بدون ترس و لرز اعتبار نداشتن گواهی نامه و با خیال راحت رانندگی خواهیم نمود!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 03:06 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

عکس های پرسنلی همیشه بی کیفیت و بد میشه:(
حس داشتن نامه و بسته حتی وقتی میدونی چیه،قشنگ و دوست داشتنی

خود عکس بد نبود. اسکنش بد شده بود!
بله درسته.

کیانا چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 08:41 ب.ظ

گواهینامه نو مباااارک

ممنون سلامت باشی.

گیس گلابتون پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

مبارکه بانو جان

خیلی ممنونم

Amir جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 02:12 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

گواهی نامه مبارک باشه

من خرید پستی زیاد انجام میدم و جهت جلوگیری از هر گونه اتفاق پیش بینی نشده ای ، اخرش که نوشته گیره فلان ی، شماره تلفن ام رو هم می نویسیم چون مثلا شده اون بیاد بعد هیچکی خونه نبوده باشه بعد من گفتم تحویل نگهبانی بده یا تو مسیر داشتم میرفتم دیدمش گفتم بسته ام رو میدی ؟؟

تلفن رو که بذاریم زنگ میزنه و میگیم که چیکارش کنه اگه نبودیم ، معمولا هم بسته های رو از طریق شماره پیگیری تا لحظه اخر چک میکنم که کجاست

ممنونم
جالبه. راهکار خوبیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد