589

از دیروز شروع کردم به خوندن کتاب دومی که از کتابخونه امانت گرفتم. «و کوهستان به طنین آمد» از «خالد حسینی» نویسنده ی افغان ساکن آمریکا که قبلا «بادبادک باز» و «هزار خورشید تابان» رو از نوشته هاش خونده بودم، خیلی لذت برده بودم و از طریقشون تا حدی با فرهنگ و تاریخ معاصر و وقایع سیاسی افغانستان آشنا شده بودم. این کتاب هم از مدت ها قبل تو لیست مطالعه ام بود و وقتی تو قفسه های کتابخونه دیدمش کلی خوشحال شدم! 

بعد از هفتاد،هشتاد صفحه کتاب داره جذاب می شه و معضل فعلیم اینه که چرا نمی تونم خوندن کتاب و قلاب بافی رو هم زمان انجام بدم! آخه بعد کلی زیر و رو کردن پترن های قلاب بافی اینستاگرام و انتخاب یه دونه باب میلش، از اول هفته بافت یه رومیزی جدید رو شروع کردم!



نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 12:05 ب.ظ http://margazideh.blogsky.com/

منم باید بخونم اینو

خیلی خوبه. حتما بخونش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد