538

 دیروز عصر موقعی که اینترنت وصل نمی شد و تلگرام هم تازه فیلتر شده بود، از اون مواقعی بود که حالم خوب نبود. یعنی خیلی بد بود پر از ترس و ناامیدی. اگه اوضاع نت و تلگرام اون طوری نبود، قاعدتا می اومدم و یه پست پر از شکایت و آه و ناله می نوشتم. اما چون نمی شد بلند شدم افتادم به تمیزکاری خونه و بعدش هم یه کتاب جدید رو شروع کردم. 

حالا حالم خیلی بهتره، می تونم دوباره سراغ وبلاگ و کانالم بیام و به این فکر می کنم که هیچ ناخوشی ای تو این دنیا همیشگی نیست، باید صبور بود تا بگذره...

نظرات 1 + ارسال نظر
Amir سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 09:24 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

من خیلی با پیام رسان ها کار نکردم و اونی هم که دارم نسخه دسکتاپی هست
ولی خواهری میگفت اینا یه عمری دارن و تلگرام که هم عصر با واتس اپ و وایبر و اینا بود یهویی معروف شد

به نظرتون با این اوضاع ، مسنجر بعدی و شاید جایگزینش چی میتونه باشه ؟

نمیدونم اما فعلا که بین همه پیام رسان ها تلگرام هم سریع تره هم امکانات بیشتری داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد