508

با هر کدوم از امور مربوط به بچه مدرسه ای داشتن بتونم کنار بیام، با این قضیه ی کاردستی و تحقیق کنار نمیام! اسمشه کار دانش آموزیه اما در اصل تکلیف والدینه و منم نه علاقه ای به انجامش دارم نه حس و حالش رو، هر چند که در هر حال آش کشک خاله اس!

امروز تو راه برگشت از مدرسه مقوا خریدیم تا ساعتی رو که از هفته پیش معلم گل پسر گفته بود و تا آخر هفته باید تحویل مدرسه داده می شد، درست کنیم. وقتی رسیدیم خونه فهمیدم یه مکعب مقوایی هم باید  بسازیم و یه کار نیمچه تحقیقی هم دارن!

در نتیجه بیشتر وقت امروز عصرم به درست کردن کاردستی و دیکته کردن تحقیق به گل پسر گذشت! در نتیجه تر شام درست نکردم و اعلام کردم باید حاضری بخوریم! دیگه کاردستی و شام که با هم نمی شه! مگه من چه قدر توانایی دارم؟! 


نظرات 2 + ارسال نظر
Amir سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 11:08 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
شاید این کار دستی ها به اسم دانش آموز و به زحمت والدین باشه اما بعد از ساختنش خیلی کیف میکنه!

من یکی از زیباترین و قشنگ ترین خاطرات و یاورهای من زمانی بود که من ابتدایی بودم و سر یه موضوعی تحقیق کردم که مربوط به علوم بود ، بخاطر تحقیق که داشتم من رو معرفی میکنن به منطقه و بعدا منو فرستادن کانون و اونجا در کنار بچه های دیگه بهمون تقدیر نامه دادن . خیلی زیبا بود ، مطمئنا برای بچه های شما هم از این اتفاقات زیبا خواهد افتاد.

راستی در مورد کامنتی که گذاشتین ، من توضیحاتم رو اونجا گفتم ولی دعوتتون میکنم حتما این ماجرا و کلیپ صوتی از دکتر آزمندیان رو حتما در خصوص باورهایی که از مدرسه در انسانها تولید میشن رو گوش کنید ، ارزش گوش کردن و ساختن روزهای عالی در اینده زندگی وابسته به همون باورهایی هست که تو مدرسه و این اتفاقات ساخته میشه.

http://www.aparat.com/v/lEfab

سلام
چه خوب که خاطره قشنگی از این مورد دارین.
پاسختون رو هم خوندم. ممنون بابت وقتی که گذاشتین.

قوری سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 03:12 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

وای بر عکس منی بانو . من اینقدر خوشم میاد ازین کارا

پس کاردستی هامونو بیاریم خدمت شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد