501

خونه تکونی پاییزه هم چنان ادامه داره. امروز نوبت سرویس های بهداشتی بود و اتاق بچه ها. و وای از اتاق بچه ها که همیشه تمیز و مرتب کردنش سخت ترین قسمت کارهای خونه اس، با اون حجم اسباب بازی های ریز  و درشتی که کف اتاق و پشت تخت و زیر کمدها ریخته و درآوردن و تفکیک کردن و گذاشتنشون در جای مربوطه بسیار وقت گیر و طاقت فرساس!

  از نظر من تمیز کردن کل خونه یه طرف، اتاق بچه ها یه طرف دیگه. بس که ازم انرژی می گیره و عصبیم می کنه و هربار هم قطعا با بچه ها دعوام می شه! کلی براشون بالای منبر می رم و در خصوص لزوم تمیر و مرتب بودن و جمع کردن درست و حسابی اسباب بازی ها بعد هر بار بازی کردن، با عصبانیت سخنرانی می کنم ولی باز آش همون آشه و کاسه همون کاسه!!!


خونه تمیز و مرتبه و خونه ی تمیز جون می ده واسه چی؟ واسه مهمون دعوت کردن! برای فردا ناهار مهمون دعوت کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
emasis دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 11:27 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

خسته نباشین گلابتون بانو جان
خدا وکیلی چه خیری دیدین از خونه تکونی این موقعی ؟ به نظر من حتی اگه خونه برق بزنه و چایی نعناع هم ادم بعدش بخوره و انرژی بگیره ، مثل خونه تکونی عید صفا نداره!

راستی بگم من بعد من به اسم Amir کامنت میذارم و وبلاگم هم عموما" به روزه و اگه اسم منو بذارین تو قسمت همسایه ها و گهگاه سری بهش بزنین که عالی میشه!

سلامت باشین.
خیرش تمیز و مرتب شدن خونه اس و آرامشی که دنبالش میاد! قطعا هم به مفصلی خونه تکونی عید نیست!
بسیار عالی

Amir سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 10:07 ق.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com/

صد البته بانو ،
منتها خونه تکونی خانما همونطور که برای اونا لذت بخشه منم هم مرتب کتابهامو جابجا میکنم و کلی هم کیفور میشم!

اما شما حتما" بهتر می دونید ، این وسط یه چیزایی پیدا میشن که بدرد نمی خورن و ادم ردشون میکنه برن و جا وا میشه برای چیزهای جدید ، من نمی دونستم این اسمش قانون خلا هست و تو کتاب چشم دل بگشا بعنوان یکی از روش هایی که به چیزهای جدید برسیم استفاده میشه.

من یه سری کتابامو رد کردم و یه مشما پر با فهرستشون دادم به کتابخونه ، الان که میرم کتابخونه از اینکه بعضی از اونها رو تو فقسه های کتابخونه میبینم خوشحال میشم .

منم به رد کردن چیزای اضافه خیلی علاقه دارم!قانونشو نمیدونم اما کلا حس خوبی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد