412

خیلی وقته که تصمیم گرفتم علاوه بر این که عیب و ایرادهای ظاهری هیچ کس رو به روش نیارم٬ وقتی هم از چیزی تو ظاهر طرف مقابلم خوشم میاد راحت و بدون حسادت و تنگ نظری بهش بگم و حس خوبم رو بهش منتقل کنم! و تا جایی که برام مقدور بوده این کارو کردم. مگر در مقابل کسایی که  سنخیت و صمیمیت زیادی باهاشون نداشتم و به نظرم چندان جالب نیومده که یهو برم به طرف بگم که مثلا فلان چیزتون خیلی قشنگه!

طبق همین قانون خود نوشته٬ تو دورهمی دوستانه چند روز پیش از رنگ موی ماهاگونی  سمیرا تعریف می کنم٬ از تتوی خوش حالت فاطمه٬٬ گردنبند خوشگل زینب٬ لباس شیک ریحانه٬ لاغر شدن نیلو٬ خوش نقشگی خونه صاحبخونه... و  عمیقا احساس می کنم حس خوبی که به طرف مقابلم منتقل می کنم چند برابرش به خودم برمی گرده!

 


حالا بر اساس میل شدید به ایجاد یک تغییر و تنوع اساسی که چند وقتیه مجددا در من پیدا شده٬ تصمیم گرفتم  رنگ موهامو عوض کنم. چون فعلا و تو این اوضاع٬ توان ایجاد تغییرات دیگه ای رو ندارم و فقط زورم به کله  ی خودم می رسه!  ولی تو انتخاب رنگ تردید دارم و وقتی تو گروه دوستانه تلگرام از همین دوستان عزیز در این باره نظر خواهی می کنم٬ اون ها هم با گفتن جملاتی نظیر این که تو پوستت خوبه و خودت خوشگلی و هر رنگی کنی بهت میاد٬ یه حس خوشایند  رو بهم منتقل می کنن! ( البته که همه بانوان محترمه مکرمه با شنیدن جملاتی از این قبیل خوش خوشانشون می شه!!!) در نتیجه من  الان یک‌ عدد گلی خودخوشگل پندار هستم که هنوزنتونسته تصمیم‌ بگیره موهاشو چه رنگی کنه!


نظرات 8 + ارسال نظر
گیس گلابتون چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

خب... خوشگلی که دیگه عزیز دل
من عکس شما را دیده ام. همینطوری نمیگم ها
می بوسمت

شما لطف داری!

مامان آویسا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 02:16 ب.ظ

خیلی وقته من به این نتیجه رسیدم که باید همیشه تعریف داد چون بعدش به خودت بر می گرده بازتاب رفتار هر کس

بله همینه!

سارا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 04:11 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogsky.com

یکی این قانون شما و یکی هم این قانون زیر رو باید اجرا کرد:
وقتی کسی ازمون تعریف میکنه، با محبت تعریفش رو بپذیریم و هی نگیم نه بابااااا اینطوریام که میگی نیس.

درسته. من از قانون هم پیروی می کنم!

دوره نویس یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 11:29 ق.ظ http://dorenevis.blogfa.com/

رنگ نسکافه ای کن

نسکافه ای هم قشنگه. بهش فکر نکرده بودم!

گلابتون چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 07:26 ق.ظ http://golabetoon.blogfa.com

خیلی کار خوبی میکنی مطمئنا بخشی از حس خوب طرف مقابل به شما منتقل میشه...راستی عسلی هم رنگ قشنگیه ها

مممنون.

صهبا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 04:05 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

خودت خوشگلی همه رنگ بهت میاد.

یه صهبا در انتظار بازگشت امواج مثبت

رزا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 10:27 ب.ظ

به نظر منم شما خودت خوشگلی عزیز .فکر کنم رنگ ماهاگونی خیلی به پوستت میاد.فقط چون فانتزی هست باید ماهی یک بار تجدیدش کنی.

ممنون.‌خودمم این‌ رنگو خیلی دوست دارم.
شما مگه منو دیدی؟!

قاصدک شنبه 7 آذر 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

منم الان خیلی وقته که سعی میکنم نه از کسی چیزی در مورد زندگیش بپرسم و نه نظر بدم. نه خوب نه بد. چون نظر بد دادن که کلا اشتباس و نظر خوب دادن رو بعضیا خوششون نمیاد و اگه تا 6 سال دیگه یه اتفاقی بیفته میگن چشممون زدن
ولی بعضاً با کسایی که کاملا به خلقیاتشون آشنا هستم و راحت ترم، اگه نکته مثبتی تو وجودشون ببینم بهشون حس خوب رو میدم و خودم میدونم که چقدر تاثیر داره تو روحیه آدم. گاهی با یه جمله روز آدم رنگی و خوب میشه و گاهی برعکس...
و در مجموع حالم از تعریف و تمجید های الکی و مغرضانه و قربون صدقه های ظاهری به هم میخوره ... الان خیلی مد شده. ..
در مورد تغییر وضعیت ظاهری منم با دوستاتون موافقم. با این چند تا عکسی که ازت دیدم مشخصه پوست خوبی داری. موهاتم ندیدم گلی جون. ولی حدس میزنم موی تقریبا روشنی داشته باشی. من واسه ایجاد تنوع پیشنهادم یه هایلایته شیکه... آخه حیفه کل موهاتو ببری زیر رنگ و دکلره...
شماره تو که دارم. اگه دوست داری بگو تو تلگرام برات چند عکس نمونه شیک بفرستم

خوب منم برای کسی ابراز احساسات میکنم که یه صمیمیتی داشته باشم باهاش!
ممنون از لطفت فعلا که مساله به خاطر مخالفت همسر جان منتفیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد