402. روز خوب٬حال خوش

بعضی از روزها خیلی خاص و به یاد ماندنی می شن! مثل روزایی که تمام مدتش با دوستای خوب به گردش و گفتگو و خنده بگذره! 

تو این هفته بعد از مدت ها چنین روز خوبی رو داشتم و چه قدر هم که بهش نیاز! با یه گروه از دوستان نازنینی که اول مجازی بودن و یک ساله که حقیقی شدن٬ صبح دوشنبه تو امامزاده صالح قرار گذاشتیم. بعد از زیارت و نماز ظهر و عصر راهی یه سفره خونه تو بازارچه تجریش شدیم و یه نان داغ کباب داغ فرد اعلا زدیم‌ بر بدن! و چون‌ کلی بچه همراهمون بودن که داشتن اونجا رو می ترکوندن و در شرف این بودیم که از سفره خونه بیاندازنمون بیرون٬ رفتیم پارک! بچه هامون تو چمن و خاک و خل وول خوردن٬ ما هم گفتیم و خندیدیم و عکس انداختیم! 

موقع برگشتن که شد٬ یکی از دوستانی که خونه اش نزدیک بود نسبتا٬ پیشنهاد داد که بریم اون جا. اکثرا می خواستن برگردن خونه خودشون اما من و سه نفر دیگه پیشنهادشو قبول کردیم! هوا گرم بود و خسته بودم! حال نداشتم تو اون وضع تا خونه خودمون برم. رفتم اونجا که یه استراحتی بکنم و بعد از شازده بخوام بیاد دنبالم! خونه اون دوستمون جالب ترین بخش اون روز بود! جلوی کولر ولو شدیم٬ شربت و میوه و چایی خوردیم و باز شروع کردیم به حرف زدن و خندیدن اما با شدت بیشتر! شب هم که شوهرامون اومدن دنبالمون٬ صاحبخونه همه رو شام نگه داشت و همسران هم با هم آشنا شدن و حالا اونا شروع کرده بودن به صحبت با هم و ول کن نبودن!


اون روز حالمو خیلی خوش کرد! سعیم اینه اون حال خوش رو فعلا نگه دارم. برای همین هم مهمونی فامیلی آخر هفته رو که هیچ حوصله انرژی های منفی شو نداشتم خیلی شیک پیچوندم!

نظرات 15 + ارسال نظر
دختری به نام صبر پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 08:52 ب.ظ http://pop_corn.persianblog.ir

چه شوهران روشن فکری.... ماشالله هزار ماشالله
مگه داریم؟ مگه میشه؟!

کجاش عجیبه؟!

سهیلا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 10:19 ب.ظ

مردمار به زبان گیلکی یعنی مادرشوهر. تو کامنتهای پست قبلی پرسیده بودی یعنی چی

نوا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 01:13 ق.ظ

خیلی هم عالیه سفت ومحکم حال خوب رادریاب واصلا نزار هیچ حس بدی جایگزین بشه
خوبی ها مستمر انشاالله

چشم! اگر بقیه بذارن!

مامان آویسا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 04:10 ب.ظ

کوثر یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 03:02 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
چقدر دلم برای اینجور حال های خووووووووووووووووووب تنگ شده

سلام
ان شاالله قسمتت بشه به زودی!

بهار89 یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبتون را میخونم و خیلی لذت میبرم اگه میشه و دوست دارید یکم در مورد انرژِی منفی هایی که اون مهمونی فامیلی ها داره بنویسید خیلی خوب مینویسید

سلام
ممنون از نظر لطفتون
انرژی منفی که دیگه توضیح نمیخواد!

لیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

چقدر از آنی شما منم انرژی گرفتم.کاش من هم دوستانی اینچنینی داشتم.

لیلا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

راستی یادم رفت چند پست قبلت راجع به کرم دست و پا نوشته بودین.ایا پوست شما هم خشک هست؟من پوست خشکی دارم میتونم بگم از چه کرمی استفاده میکنین؟من تا حالا به پاهام کرم نمیدم.

بله پوستم خیلی خشکه. دکتر برام کرم اوره ده درصد ثمین تجویز کرده که به کل دست و پا بزنم.

پروانه چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 09:29 ق.ظ http://margazideh.blogsky.com/

این طور که تو نوشتی منم انرژی گرفتم
راجه به آخر هفته هم کار خوبی میکنی

بلورین پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 06:28 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

کلا مهمونی های دوستانه خیلی خوبه...چون اکثرا هم سن و سال هستیم واسه همین درک بیشتری از هم داریم لذت داره

بهار89 شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 08:04 ق.ظ

البته منظورم این نبود که درباره واژه انرژی منفی و معنا و مفهومش بنویسین منظورم این بود که بقیه چی میگن و چیکار میکنن که از نظر شما انرژی منفی میاد ظاهرا دوست نداشتید در موردش حرف بزنید هر جور راحتین وب خودتونه

بله متوجه شدم!
بیشتر مربوطه به غیبت و قهر و دنبال یه نکته گشتن برای ایجاد جنجال!

افسانه شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام خوش به حالتون من خیلی،انرژیتون کاملا حس میشه
من یه سوالی داشتم شاید به این راحتی که میخوام ازتون بپرسم نتونم از کس دیگه ای بپرسم
میخوام مثل خواهر که میدونم ندارید کمکم کنید به صمیمیتتون باور دارم چون میدونم فرد با ایمانی هستید-گلابتون عزیزم من میخوام شروع کنم برا وکالت سوالم شاید خنده دار و بی اهمیت باشه ولی برام خیلی مهمه خب قبول شدم در دوران کاراموزی و یا وکالت شانس اشنایی با وکلای جوان مجرد را خواهم داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی پریشونم موردای خوبو فقط بخاطر اینکه شغل ازاد دارن رد کردم الان احساس ندامت میکنم و فکر میکنم قهر خدا منو گرفته
گلابتون عزیزم من تو دعاهات یاد کن بسیار سر در گمم خودکرده را تدبیری نیست
فردا روز یکشنبه ماه ذی القعده است هر کس اعمالشو بجا اورد منم دعا کنه
ممنون به راهنماییتون نیاز دارم

سلام.
خوب بالاخره تو محیط کار شانس آشنایی با همکاران جوان و مجرد هست! این بستگی به روابط عمومی تون داره.
اما مهم تر از اون باید دعا و توکل کنین که با مورد خوب و مناسبی آشنا بشین که حتما هم لازم نیست وکیل باشه!
ان شاالله شما هم به خواسته هاتون برسین.

خانم اردیبهشتی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:26 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
روزهای خوشتان مستدام باد

سلام
ممنونم.

افسانه یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

مرسی مهربونم
یه مورد خیلی خوب که به خوابم نمیتونستم ببینم از نظر اخلاق و خانواده متانت و وقار صد حیف بچگی کردم فقط بخاطر شغل ازاد ردشون کردم با اینکه چند سال گذشته الان فهمیدم
هیچی چون فامیل تحصیل کرده دارم و همین طور خانواده ای که دارکشان بالای لیسانس و موقعیت اجتماعی میخواستم منم کسی رو انتخاب کنم که این خصوصیات و دارا باشه
ولی الان فهمیده ام ارامش مهمتر بود برایم
گلابتون عزیزم دعایم کن دعایم کن
احساس میکنم نعمات خدایم را شکرگذار نبودم
مرسی خواهر خوبم

خواهش می کنم
ان اشالله به اون آرامشی که می خواین برسین.

سعید دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:34 ب.ظ http://shaghayg.blogfa.com

جالبه!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد