و این روزهای بهاری

کلی منتظر بهار بودم تا تو هوای قشنگ و ملسش, مثل سال های قبل بیشتر روزهای هفته رو با بچه ها بریم پارک. اونا بازی کنن منم از منظره و هوا لذت ببرم و کتاب بخونم! برنامه ریخته بودم که هر روز خانم کوچولو رو بذارم تو کالسکه و قبل برداشتن گل پسر از مدرسه برم پیاده روی تا  باقی مونده اضافه وزنم رو سریع تر دک کنم بره!



اما ماه اول بهار تموم شد و نه اصلا بچه ها رو پارک بردم و نه به جز یه بار پیاده روی رفتم. با احساس خستگی و خوابالودگی مداوم, چسبیدم به خونه. هیچ کار مثبتی انجام نمی دم و فقط دوست دارم بخورم و بخوابم! حس خوبی ندارم که روزای قشنگ بهاری دارن مفت از دستم میرن و نگرانم که با این وضع دوباره وزنم بره بالا! 


+ماه رجب براتون مبارک و پر از برکت باشه انشاالله. حاجت دارها ختم سوره واقعه رو فراموش نکنن. التماس دعا.


نظرات 7 + ارسال نظر
ارغوان دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

سلام و ماه رجب بر شما هم مبارک
توی دعاهاتون ما رو هم فراموش نکنید رفیق جان . امید که توی این ماه برکت خدا به سمتتون روانه بشه . بچه ها را ببوس

سلام
انشاالله. به همچنین.
ممنون از محبتت.

مگهان سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:12 ق.ظ

منم فکر می کردم ماه اول سال هزار تا کار نیمه انجام شده م انجام میشه و هفته ای 4 بار میرم با دوستم پیاده روی !!!
ولی هیچ کاریم از پیش نرفت جز چند تا مهمونی که باید دعوت می کردم و کردم !
بقیه کارام همه مونده حتی یه کتابم نخوندم :((((((

تو هم که مثل خودمی!

مینا- 3 سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 01:49 ب.ظ

اتفاقا اوج روزهای بهاری از همین امروز شروع میشه... نگران نباش... ا اردیبهشت دوست داشتنی 30 روزش مونده... حالشو ببر....

اگر حسش بیاد البته!

برای تو چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

اردیبهشت برام همیشه شیرین دوست داشتنی بوده امیدوارم بتونی ازش لذت ببری و منم

امیدوارم. فعلا که هوا از گرما به اواخر خرداد بیشتر شبیهه تا اردیبهشت!

مامان مترجم چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 06:13 ب.ظ

ای بابا تو هم که لنگه خودمی ماه فروردین کلا همینه انشالله اردیبهشت جبران می کنیم


امیدوارم!

لیلا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.lammarket.ir

سلام خانم گلابتون .خوشحال میشم به فروشگاه اینترنتی من که ویژه کودکان هست سر بزنید .با توجه به اینکه تمامی محصولات رو مستقیم توسط وارد کننده دریافت می کنم.میتونید خیالتون راحت باشه که قیمت ها با قلب بازار تهران یکسان هست و سعی داریم که با خدمات خوب و کیفیت بالا مشتری های وفادار داشته باشیم.www.lammarket.ir

خاطرات عشقم شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 06:15 ب.ظ

من شمارو گذاشتم جز دوستام
میشه من رو هم لینک کنید....مامان آینا هستم...اسم وبلاگم خاطرات عشقم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد