حمله ویروس ها


خودم رو برای یه آخر هفته شاد و دل انگیز آماده کرده بودم که از صبح جمعه ویروس ها به خونه مون حمله کردن! اولش من بدحال شدم و کارم به درمانگاه و سرم و آمپول کشید, بعد شازده و بعد هم گل پسر! من تهوع گرفتم, اون ها ضعف و بی حالی شدید و بی اشتهایی.خانوم کوچولو هم که گویا فهمیده بود ما حال خوشی نداریم, گریه ها و جیغ و نق زدن هاش رو به مراتب افزایش داده بود و رسما روانمون رو بر باد داد!

مامانم که جمعه شب خونه مادربزرگم حال منو اون جوری دید باهامون اومد خونه که بهم برسه و خانوم کوچولو رو نگه داره و شنبه شب که حال من بهتر شد برگشت. بعدش هم من به پرستاری از شازده و گل پسر که ویروس هام بهشون منتقل شده بود, مشغول شدم!



حالا نمی خوام غر بزنم و بگم همه اش بد بود. این مریضیم دو تا نتیجه خوب هم داشت! یکی این که  جمعه بعدازظهر که من خیلی حالم بد بود و شازده هنوز مریض نشده بود, شازده کارای خونه رو انجام داد و آشپزخونه رو یه نظافت اساسی کرد که لازم بود ولی من وقت و حوصله اش رو نداشتم! بقیه کارهای آشپزخونه رو هم مامانم روز بعدش انجام داد و الان یه آشپزخونه دارم مثل دسته گل! بعد هم در اثر تهوع و درد معده ام این چند روز خیلی کم غذا خوردم و الان احساس می کنم می تونم یه کم غذامو کم تر کنم, بلکه این شکم گنده ام از این وضعیت اسف بارش در بیاد!


خلاصه خیلی مواظب خودتون باشین. دکتر می گفت الان فصل این بیماری های ویروسی همراه با تهوع و اسهاله. انشاالله بلا دور باشه از همه تون.



نظرات 17 + ارسال نظر
فأطمه مامان مریم خانم یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

کمپوت به مقدار کم و به دفعات خیلی برایت خوبه عزیزم
خبر سلامتی تان را زود بده

خوبم شکر خدا! ممنون.

ابراهبم یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://namebaran.blogfa.com/

انشا الله که دیگر مریض نشد ، سلامتی خوب نعمتیه

ماری یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

گلی جون خدا بد نده.این مریضی خیلی همه گیر شده.ما همه توی ماه رمضان دچارش شدیم.بد چیزیه.
آب جوشیده برای اسهال و لیمو ترش تازه برای تهوع خیلی خوبن.
مواظب خودت و دو تا کوچولوی نازنینت باش

خدا که بد نمیده!
ممنونم.

مامان باران دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:58 ق.ظ http://ali-kochulooye-ma.niniweblog.com

سلام گلی جون. ما هم آخر هفته لبریز ار بیماری داشتیم. پسرم و دخترم بخصوص پسرم که انگار از مهد کودک گرفته بود..
چه خوب که مامانت اومده پیشتون اما چه کم پیشتون موندن!!
سلامت و شاد باشید...

سلام
انشاالله همیشه سلامتی باشه.

برای تو دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

انشالله که همیشه سلامت باشید و درد و بیماری ازتون دور باشه
مراقب خانوم کوچولو باش اینجور وقت ها خیلی

ممنونم. سلامت باشین.

آفرین دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

با آىزوی سلامتی!

کوکوبانو دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

سلامممممممم بر گلابتون بانو خوبی عزیزم
چقدر دلم برای نوشته هات تنگ شده بود
چقدر خوشحالم از اینکه وبلاگ پر از رنگ و بو
به هر کی سر زدم یا بسته بود یا چند ماهی ننوشته بود
خدا رو شکر که الان حالتون خوبه

سلام. به به از این طرفا!
ممنونم از لطفت. وبلاگستان که خیلی بی رنگ و بو شده!

انار دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 11:44 ب.ظ http://ladypomegranate.persianblog.ir/

انشالله همه تون زود خوب بشید .
دست آقای شازده درد نکنه آقای ما که بره تو آشپزخونه آب بخوره دو سه مورد شکستن ظرف و ریختن قند و چایی و ... کف آشپزخونه و کلی خسارت دیگه میزاره رو دستمون (یه کم از صنعت اغراق و مبالغه استفاده کردما !) دیگه فک کن من مریض شم اون بره تو آشپزخونه !!! هععععیییی ! خوششششش به حالت !!!

ممنون

emasis دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

انشالله که بلا دوره

عسل نصیری سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

ما اینجا داریم از گرما میپزیم و شما تو ایران سرما میخورید!!!ایشالا که خوب بشید و هیچ وقت مریض نشید عزیزم

اینجا هم گرمه. منم سرما نخوردم دچار تهوع و ضعف شدم!

زهره خاموش سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

آره شنیدم ..بین بزرگترها بیشتره
خدارا شکر که خوبی

ممنونم.

حکیم بانو سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام. بلا به دور.
تو تابستون و زمستون شستن دست ها از همه چیز مهم تره.
خانم کوچولو و گل پسر رو ببوس.

سلام ممنون
عزیزم من که به خاطر بچه ها مدام دستم تو آبه و مشغول شستشو!

شیما سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

بلا از شما هم دور باشه..

دختر خوب چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://goodgirl1393.blogfa.com/

:/ منم سرما خوردم و افتادم یه گوشه ... اعصابه جنگه ویروسها رو ندارم اصن....

انشاالله زودتر خوب بشی.

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 12:39 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
الان بهترید که ان شاا...؟

همیشه وقتی خیلی آدم منتظر یک زمان و یک اتفاقه یک شهاب سنگی از آسمون میاد و می خوره وسط اون اتفاق خوشایند!

سلام
بله ممنون
هی روزگار!!!

فروغ(ردپاهایم) چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://raddepahayam.blogfa.com

یه این میگن نیمه ی پر لیوان رو دیدن!
انشالا همیشه سلامت باشین


ممنونم.

مده آ چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.memoryy.persianblog.ir

امیدوارم دوباره دچار بیماری نشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد