آرامش بعد از طوفان


گل پسر به شدت بدقلقی می کنه و غر می زنه, گریه خانوم کوچولو بند نمیاد و هر کاریش می کنم نمی خوابه, خسته ام, چند روزه درست نخوابیدم, سر و صدای بچه ها خیلی کلافه ام کرده, خونه به هم ریخته اس, شام درست نکردم, شازده هم که حالا حالاها نمیاد خونه... از اون دفعاتیه که حس می کنم کم آوردم و دلم می خواد یه دکمه بزنم همه صداها قطع بشه و مغزم آروم بگیره.
 خانوم کوچولویی که گریه می کنه و  نمی خوابه و گل پسری که نق می زنه و از اتاق بیرون نمی ره رو تا بیشتر از این قاطی نکردم و دوباره با گل پسر دعوام نشده, ول می کنم میام بیرون. می رم تو آشپزخونه مشغول شام پختن می شم...

بعد صدای حرف های محبت آمیز گل پسر به خانوم کوچولو میاد و لالایی خوندنش و صدای تاب خوردن گهواره. صدای گریه ها کم می شه و در کمال ناباوری قطع! می رم تو اتاق. گل پسر با لبخند فاتحانه ای می گه: "مامان! خانوم کوچولو خوابید!" بغلش می کنم, می بوسمش و می گم:"ممنون عزیزم که خواهرتو خوابوندی. خیلی بهم کمک کردی!" یه چرخی تو خونه می زنم و جمع و جورش می کنم. گل پسر یه سی دی کارتون می ذاره می بینه و یه کم بعد جلوی تلویزیون خوابش می بره.




سکوت و آرامش گم شده بالاخره به من و خونه بر می گرده! می رم یه کم به خودم می رسم!


خدایا شکرت.




نظرات 14 + ارسال نظر
آنجل دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

الهی من به فدای پسر کوچولومون

اماسیس دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

بعله دیگه!بهرحال داداشی گفتن

سنا دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 01:28 ق.ظ http://msdntanha.blogfa.com

اخی نازی..گل پسر هم می تونه خانم کوچولو را بخونه..سری بعد هم بهش بده تا بخوابونتش

حالا یه بار چنین کاری کرده. معلوم نیست دفعه دیگه ای در کار باشه!

هانیه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام وتبریک به خاطرتجربه زیبای آرامش
من که فعلایه پسرسه ماهه دارم که به قول باتجربه هاالان توسنی هستش که هنوزخیلی سخت نیست ،وقتی میخوابه کلی ذوق میکنم وتندتندمیرم سراغ کارهام.خدابه شمادیگه انشالله صبروسلامتی بده

سلام و ممنون.
سلامت باشین. خداگل پسرتون رو حفظ کنه.

مگنولیا دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.myacorn.blogfa.com

چه باحال. خیلی خوبه که برادر یا خواهر بزرگتر بتونن اینجوری کمک کنن. چقدر دلم سوخت که کالسکه رو بردن. ای بابا. این جماعت دزد به هیچی رحم نمی کنن! خدا رو شکر که تصادف به خیر گذشت. تروخدا هیچوقت بچه ها رو تو صندلی جلو نشون گلی جان.

خیلی خوبه. خدا کنه همیشه هوای همو داشته باشن.
من که خیلی سوختم. کالسکه خیلی خوبی بود. حیف شد!
من نمیشونم. خودش جدیدا میاد جلو. مدام هم سر این قضیه باهاش جر و بحث دارم. بعد تصادف دیگه اکیدا قدغن کردم که جلو بشینه.

زیر این آسمون آبی (فاطیما) دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 07:34 ق.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

چه خوب
خدارو شکر
پس جا داره برای این کار خوبش یه جایزه بگیری که بازم ازین کارا بکنه

امیدوارم این کمک هاش ادامه دار باشه!

باران دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 08:14 ق.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

برای گل پسر

مهرگل دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 10:38 ق.ظ

من دیروز اومدم بهت دلداری بدم باز نشذ وبت برام!
فدای سرت! صدقه کنار بگذار حتما
چه برادر خوبی! سعی کن بیشتر تشویقش کنی تو این موارد که کمک دستت باهش

ممنون از لطفت عزیزم.
چشم. صدقه مرتب کنار میذارم همون روز هم گذاشته بودم.
تشویق هم زیاد میکنم. انشالله موثر باشه.

حکیم بانو دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

این برای گل پسر

مهربون خانوم دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 11:19 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

وای که منم از این صحنه ها زیاد دارم با این تفاوت که یزدان نمیتونه کمک کنه و خودش بیشتر مراقبت میخواد.
بابت تصادف و دزدیده شدن کالسکه هم غصه نخور قضا بلا بود به جونتون نخوره.

آره عزیزم تو که کارت خیلی سخت تر از منه. خدا بهت توان بیشتر بده.
البته گل پسر هم کمک خاصی نمی کنه این یه مورد استثنا بود برای همینم نوشتمش!

یاس خاکی سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:41 ق.ظ

بابا یه ذره تبلیغ کن

چه تبلیغی؟
برای بچه دوم منظورته؟!

آفرین سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 12:55 ب.ظ

مامان مینو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 07:44 ب.ظ http://heavenm.persianblog.ir

اگه همه اش همینجوری بود منم باز بچه دار می شدم

مساله اینه که همه اش همینجوری نیست! گاهی استثنائا این جوری میشه!

سمیه-حسابدار شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

اولش فکر کردم میخوای بگی آرامش قبل از طوفان هی دارم دنبال یک طوفان میگردمنگو بعد از طوفان بوده!!!!!!!!!!!!!!!اوه چقدر طوفان تو طوفان شد!کولاک شد گلی جووووووووووووون منو نجات بده طوفان منو بررررررررررررررررررد

عزیزم به عنوان دقت کن!
چه کولاکی هم! جات خالی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد