چرا این چنین است؟!

 دو سوال اساسی ملت همیشه حاضر در صحنه در مورد گل پسر و خانوم کوچولو, یکی اینه که چرا گل پسر بوره و خانوم کوچولو مشکی؟! و دوم این که چرا اسماشون به هم نمیاد؟!



در رابطه با مورد اول که خوب بنده هیچ دخالتی نداشتم! اما بعضیا جوری با جدیت می پرسن چرا که انگار من یه قلمو دست گرفتم و خودم بچه هامو رنگ آمیزی کردم و لابد می خوان بفهمن که علت تفاوت سلیقه ام چی بوده! (خواب زمان بارداریم رو که یادتونه؟!) به چشم من که هر دوتاشون خیلی قشنگن!

در مورد دوم هم خودم قبول دارم که اسمای بچه هام هیچ ربطی به هم ندارن, اما دلیلی هم نمی بینم که لازم باشه حتما اسم خواهر و برادرا به هم بیاد! این دو تا اسمو دوست داشتیم و گذاشتیم! و با اعتماد به نفس کامل اینو برای همه پرسشگران گرامی هم توضیح می دم!


و صد البته که هیچ خوشم نمیاد از این سوالات بی ربط!



+ این پست روزهای مادرانه رو دوست داشتم. خیلی درست می گه!




نظرات 23 + ارسال نظر
اِماسیس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

من نمیدونم چرا بااینکه 5 نفر آنن ، نمی یان اول شن؟

چون شما هستی دیگه! و مقام اولی واقعا برازنده شماست!

اِماسیس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

واقعا" چرااا؟

چی چرا؟
چرا این سوالا رو می پرسن یا چرا این چنین است؟!

اِماسیس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:53 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

چرا اینکه شبیه هم نیستن این خواهر برادر منظورمه!

من چه می دونم! شبیه هستن تا حدی اما رنگشون فرق می کنه!

اِماسیس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:54 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

البته زیادم عجیب نیستا
چون من و خواهری این مدلی هستیم!

معلومه که عجیب نیست! هر کس شکل خودشو داره!

کوثر دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 02:15 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
یک بنده خدای دیگه هم وضعیت شما رو داشت، اسم دختر و پسرش اصلا شبیه هم نبود.
هر کی هم می پرسید چرا اسماشون به هم نمیاد
جواب می داد: مگه می خوام شعر بگم که باید بهم بیان!

سلام
چه جواب جالبی! خوب شد یادم دادین!!!

Maryam دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 07:33 ق.ظ

Salam Golabetoon aziz,
Rastesh man modate toolani keh weblog e shoma roo mikhonam ,khodam weblog nadaram va dar iran ham zendegi nemikonam,yek soale hoghoghie az shoma Daram midoonam keh vakil hastin..
Addresse email am ham gozasht am,mamnoon misham keh behem rahnamayee konin keh chetore azatoon soalam roo beporsam, ehtemalan ham soal e sadeh iee khahad bood.
Ba tashakar

سلام
در خدمتتون هستم.

هدیه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 09:27 ق.ظ http://hadyeh.persianblog.ir

اتفاقا من زیاد دوست ندارم حتما اسم خواهر برادرا به هم بیاد،مهم اینه که قشنگ باشه.
شباهت بچه ها هم از الان که زیاد معلوم نمیشه،بچه های کوچیک توی سنین مختلف تغییر قیافه میدن وهربار شبیه یکی میشن.شایدم بعدها شبیه شدن،من بچگیم بور بودم هرچی بزرگتر شدم تیره تر شدم،الان هم اصلا بور نیستم.

بله به نظرم منم قشنگ بودنش مهم تر تا به هم اومدنش!
الان هم بی شباهت نیستن. فقط رنگشون فرق داره!

جیکو دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

داداش منم بور بود و من مشکی. ولی الان اون مشکی شده و من خرمایی
----------

مهم اینه که هر دوشون مثل ماهن. در مورد اسم هم که مهم فقط سلیقه مادر و پدره.

چه جالب!

مامان مترجم دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://mirzamotarjem.blogfa.com

عجباااااااا حالا عزیزم برو خدا رو شکر کن...خواهر شوهر بنده به خاطر شباهت فوق العاده پسرم به من و خانواده خودم، رسما به شوهرم فرمود از کجا معلوم این پسر شما باشه این که اصلا شبیهت نیست!!!!!!!!!

وای خدا! راست میگی؟!!! چه قدر...

مرضیه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

اسمشون چیه؟ کجای وبلاگ نوشتید؟

جایی ننوشتم! اما تو عکسایی که قبلا گذاشته بودم و جواب کامنت ها بوده!

اندر احوالات دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 01:30 ب.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

واقعا مردم چه سوالهایی می پرسن

فروغ(ردپاهایم) دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 01:31 ب.ظ http://raddepahayam.blogfa.com

اووووووووووف
بعضی ها واقعا حوصله دارن ها!!
حالا مثلا گیریم دلیل نامگذاری شما رو هم فهمیدن خوب بعدش چه مشکلی ازشون حل میشه آخه؟!!!!!!
بعدشم کجای این عجیبه که خواهر برادر شبیه هم نیستن!
این که خوبه منو هر کی میبینه با تعجب میگه چرا شبیه مامان بابات نیستی!
بعد انتظارم دارن جوابی برای سوالشون داشته باشم!
یعنی انقدر این حرف رو بهم میزنن که اگه 10 ماه بعد از ازدواجشون به دنیا نیومده بودن فکر میکردم منو حتما از جایی بلند کردن
بی خیال گلی جان
زنده باشن گل دخترت و گل پسرت

چه می دونم! حالا فک کن چندین بار شده که طرف منو گذری مثلا تو خیابون می بینه! بعد می پرسه اسم بچه هات چیه اون وقت با تعجب می گه چرا این جوریه اسماشون؟!!!
مردم کلا به همه کار آدم کار دارن!
ممنون.

سمیه-حسابدار دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 02:44 ب.ظ

اوه چه جدیتیخانوم ما از این قسم جسارتها نکردیم یک کم این پست رو خوندیم ترسیدیمالبته کمی پیاز داغش را زیاد کردیم

نه خواهشا شما نترسین!

مریم دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.khatm93.blogfa.com

سلاااااام دوستم.واسه شب آرزوووها هم ختم گذاشتم.دوست داشتی حتما شرکت کن.تروخدا منو هم دعا کن[گل]

محتاجیم به دعا.

شیما دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

نمیدونم مردم چرا باید به خودشون اجازه بدن ک این حرفارو بزنن...
اصلا مگه ایه نازل شده که باید تشابه اسمی وجود داشته باشه !شما خودتو ناراحت نکن

منم نمی دونم! اما این قدر بهم گفتن که خودمم افتادم تو شک که نکنه واقعا اسماشون کنار هم خیلی بی ربطه!!!

مرضیه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

حالا می شه دوباره اسماشونو بگین؟ من نمی دونم اسماشون چیه. دوست دارم بدونم.

چرا نمی شه؟!
علی و پرنیا
فقط خواهشا نیای بگی چرا اسماشون به هم ربطی نداره!!!

ابراهیم سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 04:55 ق.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
به نظر من کلا آدم هر کاری بکنه مردم حرف می زنند و نظر خوب و بد می دن.اگه بخواییم به نظرات مردم گوش بدیم پس باید کلا زندگیمونو تعطیل کنیم. پس ما باید کار خودمون رو انجام دیم و اونها هم نظر خودشون رو بدن.
منم سبزه هستم و برادرم بوره.
یه چیز دیگه اینکه اسم باید قشنگ و با معنی باشی اینکه اسم ها به هم بیان چند ساله که باب شده. و هر اسمی هم بگذارید بازم آدم ها نظر می دن.

سلام
بله مردم همیشه حرف خودشونو می زنن!

ثریا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:44 ق.ظ

خیلی هم نام های زیبایی دارن.

زیر این آسمون آبی (فاطیما) سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:57 ق.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

ملت هم چه سوالایی می پرسن ها
خب آدم دوست داره اسم بچه شو هرچی میخواد بذاره
به نظرم بهترین جواب همونی بود که گفت مگه میخوام شهر بگم که باید به هم بیان!
کوبنده تر از این هیچ جوابی نیست

آره عزیزم. خودتو آماده کن!!!

نگین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 05:49 ب.ظ

وای چه عصبانی!
بیا یکی هم بزن گلابتون بانو جان


خوب این قدر که می پرسن آدم کلافه میشه!!!

مرضیه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

اسم های بسیار زیبایی دارن. خدا حفظشون کنه.

ممنونم. سلامت باشی.

حکیم بانو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46 ق.ظ

چه جالب اسم بچه های من هم تفاوت شمال و جنوب رو دارن. البته من دلم می خواست هم به هم بیان و هم به اسم خانوادگی که نشد ولی حالا می بینم لین که اسماشون با معنی وزیباست و خودشون هم راضین کافیه.

اسما به هم بیان خوبه ولی همیشه هم نمیشه دو تا اسمی که هم قشنگ باشه هم دوست داشته باشی هم به هم بیان پیدا کرد!

مهسا دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 02:52 ب.ظ http://darpichokhamejade.blogfa.com/

سلام عزیزم یه عده ای که جز اینجور سوالات مشغله ذهنی دیگه ای ندارن انگار منم بدم میاد و خسنه میشم از طرز فکرشون

سلام
فضولن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد