چشم روشنی با شکوه!

1.واقعیت اینه که من از هیچ کس توقع ندارم دیدنم بیاد و برام چشم روشنی بیاره. واقعا ندارم. هر کسی اومد قدمش سر چشم, کاری به کم و زیاد هدیه اش هم ندارم. هر کس هم نیومد تنش سلامت! اما بعضیا کاری می کنن که انگار به شخصیت و شعور آدم توهین می شه! این که طرف با این که نسبتش بهت نزدیکه, بعد گذشت چند هفته از زایمانت دیدنت نمیاد و تو یه مهمونی مامانت رو می بینه و یه کیسه از چند تا تکه لباس بچه ناهماهنگ که کاملا معلومه از قبل داشته و از سیسمونی هایی که به دختراش داده اضافه اومده رو بدون حداقل پیچیدن تو یه کاغذ کادوی ناقابل, می ده به مامانت که برات بیاره, چه معنی می ده؟! موقع زایمان گل پسر هم دقیقا همین مدلی کادو آورد! البته تفاوتش این بود که اون موقع مهمونی گرفته بودم و اومد خونه مون هدیه پر ارزشش رو داد! بعد نه این که فکر کنین طرف نداشته و نمی تونسته بهتر از این کادو بده! نه! وضع مالیشون کاملا خوبه, عالیه اصلا! خوب بابا جان! هدیه نیارین, این خیلی خیلی بهتر از این مدل هدیه آوردنه. اصلا من هیچی! باور کنین این طوری به شعور و شخصیت خودتون توهین می کنین!!!



2.نمی دونم چرا این قدر برای ملت مهمه که بچه تازه متولد شده شبیه کیه؟! اونایی که میان دیدن, بحث کارشناسی در این مورد راه می اندازن و گاهی هم بینشون اختلاف نظر پیش میاد! اونایی هم که نمیان, تلفنی می پرسن! اما به نظر من نوزاد اصلا شکل خاصی نداره که بخواد شبیه کسی باشه!!! حالا تا پف هاش بخوابه و چند سری تغییر چهره بده و قیافه اش معلوم بشه, چندین ماه زمان لازمه! به هر حال بیشتر اظهار نظرها مبنی بر اینه که خانوم کوچولو شبیه شازده و گل پسره. و از اون جا که گل پسر هم بیشتر شبیه باباشه, نتیجه گیری می شه که من بلد نیستم بچه شبیه خودم به دنیا بیارم!!!


نظرات 43 + ارسال نظر
آفرین دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

اوردنش هنره نه این که حتما شبیه خود آدم باشه!
دلم بچه کوچیک خواست.

البته!
می خوای خانوم کوچولو رو برات پست کنم؟!

خندان دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

آخ گفتی.منم بچه میارم یه هفته اول شبیه منه،بعدتغییرچهره میده وشبیه باباش میشه.

برای من که یه هفته هم شبیه خودم نبودن!

شادی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 07:15 ق.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبی؟بچه ها خوبن؟

اینجورآدماکه همه جا هستن منم کمی ناراحت میشم بعدش میگم ولش کن بابا.

این دخترک هم اولش خییییییییییلی شبیه من بود به نظرم الان داره شبیه باباش میشه

سلام.ممنون.
بیشتر از ناراحتی متعجبم! آخه خودشون از عالم و آدم متوقعن!

دارچین دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 07:15 ق.ظ http://amish.persianblog.ir/

معمولا اینجوری کادو آوردن معانی خاص خودش رو دنبال میکنه!

با هم مشکلی نداریم. موقع زایمان دختراشون هم مامانم اینا هم خودمون کادوی خوب بردیم. آدمای تحصیل کرده ای هم هستن منتها شعور اجتماعیشون پایینه متاسفانه!

asal دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

واهههه واقعا یه سری کادو ندادن ها بهتر از دادنه...جالبه فکر می کنن این جوری حالی ما می کنن که برامون مهم نیستی ولی نمی دونن که دارن سطح فهم و شعور خودشون رو نمایش می دن...غصه نخور ...

دقیقا همینه. فقط نشون می دن که فهم و شعور ندارن. وگرنه کسی محتاج هدیه دیگران نیست!

یادداشت های مینا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

وای گلی این مدل کادو دادن رو نگو که تخصص مادرشوهر منه.خیلی بد کادو میده.ینی نه اینکه کادوی بد بده ها.کادو که اولا همیشه پول یا طلا میده.زیاد هم میده خدائیش.اما خیلی افتضاح ! میدونی واسه خونه ما چه جوری کادو داد؟ کادو تراول بود گذاشت لای دستمال کاغذی!خیلی ریلکس گذاشت لای دستمال کاغذی! واسه همه همینطوره هااااااا... خیلی زشتههههه. بابا لامذهب تو که داری ۱ میلیون میدی حداقل بذارش توی یه پاکت نامه معمولی.خیلی من از این کارها بدم میاد... اه اه...
به نظر من در مورد این فامیلتون هم همین لباسا رو تو مواقع مشابه براش کادو ببر یا اینکه جلوی روش بده به فقیر!
من یه بار این حرکت رو کردم. دختر خاله همسری کادوی خونه قبلی برام یه دست استکان قدیمی ایرانی داغون آورد! منم گذاشتم دو سال بعد که خواهرش خونه خرید همون استکان ها بردم خونه خواهرش. جلوی روش کادو ها رو که باز کردن رنگ به رنگ شد! آخه من از خواهرشم دل خوشی نداشتم. والا ... خب اگه بد بوده چرا واسه من آوردین؟ اگرم خوب بوده که ارزونی خواهرتون! آدم باید شعور داشته باشه یه کم. ۲ تا شاخه گل بگیرن بیارن آدم بیشتر خوشحال میشه تا آشغال بیارن

وای خدا! مادرشوهرت نوبره! 1میلیون رو گذاشته لای دستمال کاغذی؟؟؟
نمی شه براش کادو ببرم. موقعیت مشابه ندارن!

نوا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://navaomom.persianblog.ir

یعنی عاشق این رسومات هستم که دراصلشون خیلی عالی وقشنگن ولی وقتی به زور میخوان اجرا کنن مسخره میشن .یعنی اینقدر ازین کادوهای جذاب گرفتم که بیا وببین.طرف به من میگفت من کمتر ازفلان مارک رااصلا تو مغلزه اش نمیرم برای بچه خرید کنم بعد برای بچهای من کادو یک زیرپوش زیردگمه دار ایرانی زپرتی داغون ازینا که جلوی بازار ریخته کف خیابون کادو اورده بود.
جالبه نمیدانم چرا مامانا بچهاشون شبیه خودشون نمیشن.منکه بچهایم شباهتهاشون تا عمه پدر شوهرم هم رفته بود ولی کسی کمترین شباهتی بین بچها ومن نمیدید

واقعا نمیفهمن این کار خیلی زشته؟! خوب اصلا کادو نیارن مگه کسی ازشون طلبکاره؟!

sab دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://sabinaa.blogfa.com

من فکر می کنم اکثر خانوم ها بهشون بر می خوره بگن بچه شبیه اونها شده
خودم به عینه دیدم یکی ش هم بچه ی پسرداییم بود وقتی به خانومش گفتم چقد دخترت شبیه تو هست(دخترش سه سهالشه) مادر زن پسرداییم با حالت متلک وار گفت اینو دیگه به کسی نگو یکی ندونه فکر می کنه منظورت اینه این بجه ی پسرداییت نیست که شبیه ش نشده...
یه بارم به دوستم گفتم اونم حس کردم زیاد خوشحال نشد برای همین تجربه ثابت شده هر بچه ایی رو که ببینم و کسی از من نظر بخواد شبیه کیه ؛ بگم شبیه باباش هست!!

چرا باید بربخوره؟!
این دیگه چه حرفیه؟!
من که خیلی دلم می خواست دخترم شبیه خودم بشه! البته حالا شاید هم بشه فعلا نمیشه نظر قطعی داد!

سمیرا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 10:12 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

عجب آدمهایی پیدا میشن! خب کادو ندن که سنگین ترن...ما هم داریم از اینا...نمونه ش مادرشوهر گرامی که هر چی لباس اضافه داره کادو میده به ماها!!! نمیگه اصلا سایز 5 ایکس لارجش به من میخوره یانه؟ من جای تو باشم همون لباسها رو بعدا برا خودش میبرم....بچه شبیه هر کی باشه خوشگله

سایز5 ایکس لارج؟!

حکیم بانو دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

یعنی این آدما کاری می کنن که آدم بهش فقط حس ناقل و حامل بودن محض دست میده.

هدیه دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://hadyeh.persianblog.ir

آدما با نوع کادوهایی که میدن شخصیت وتوانایی مالی وسلیقه ای خودشون رو نشون میدن من معتقدم آدمی که به خودش احترام بذاره کادوی خوب میده.
درمورد دوم هم :هرکس بچه رو میبینه انگار مثلا چیزی از لپ لپ درومده اومده ببینه چی درومده،انقدر بدم میاد.اصلا بچه تغییر شکل میده کاملا.پسرخواهر من بدنیا که اومد عین باباش بود هیچ شباهتی به خواهرم نداشت حالا الان که بچه شده 1 ساله برعکس شده کاملا شبیه مامانشه.

بحث توان مالی جداس.بعضی مشخصه توان مالی بالا ندارن و توقعی هم ازشون نیست. به نظرم بیشتر سلیقه و شخصیت آدما تو این مساله مشخص میشه.شازده هم همیشه همینو می گه. میگه کادوی کم بردن برای خود آدم زشته!

دلارام دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://femoblogfa

تو این قدر حرص نخور شیرت خشک می شه ها از ما گفتن قیافش شبیه باباش باشه بهتره بقیه ژن هاش رااز تو به ارث برده دیگه فقط ظاهرش به باباش رفته

حرص نمی خورم! حالا باباش هم که قیافه اش بد نیست. اگر بد بود زنش نمیشدم!!!

یلدا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.del069.blogfa.com

سلام اسم من یلداس یه وبلاگ ذرست کردم برای عشقم محمد که 11اسفندتولدشه 111تاوبلاگ تبریک بگن میشه توهم بیای توجشنمون من کل وبلاگ هارومیگردم تاآدم های خاص تبریک بگن.میشه تبریک بگی همین الان تولدش 11 اسفنده من امسال نمیتوم بهش کادوی مادی بدم اما معنویشو که میتونم .اگه بیای تبریک بگی شادمیشم با یه متن زیبااااااااااااااااااااااااا

نازنین دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

خودتو ناراحت نکن عزیزم بعضی آدما اینجورین دیگه!
خونواده ی شوهر منم تقریبا همینطورن،من دو ماه بعد از عقدم تولدم بود،شوهرم بنده ی خدا تازه رفته بود سرکار و تا 4ماه حقوقی نداشت،تازه قسط خونه مون هم باید میدادیم،من بهش گفتم برام کادو نخره،تو این شرایط مامی شوشو فکر میکنی برام چی خرید؟
دو تا چمدون ارزون قیمت واسه زیر تخت شوشو که من و شوشو تو دوران عقدمون به جای کشو ازش استفاده کنیم
البته پیش اومده که خوب هم گرفتم ولی خب اکثر مواقع اینطوریه!
سالی هم که حامله بودم چند جفت جوراب نایلونی و لباس بچگونه از تو گنجینه ی تاریخیش بهم داد که اصلا بدرد بچه ی من نمیخوره.
فکر کن مثلا تولد من بود.

واقعا دستشون درد نکنه!

خانم اردیبهشتی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
من هم دیدم این مدلی!

والا من ابدا تخصص ندارم تو تشخیص این که کی به کی رفته! بچه خودم را هم نمی تونم تشخیص بدهم چه برسه یک نوزادی که چند دقیقه دیدم! ولی انگار یک عادتیه که همه اکثرا میگند شبیه باباش شده! پسرک را هم هرکسی می دید می گفت شبیه پدرشه ولی راستش بیشتر شبیه منه! اصلا شبیه بچگی های پدرش نیست

سلام
منم همین طور! البته الان قیافه گل پسر رو آنالیز می کنم و میگم چشماش شبیه منه بقیه چیزاش شبیه شازده!

باران دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

هر کی ازت پرسید شبیه کیه بگو شبیه فرشته ها
در جواب این سوال بابام همیشه میگن بچه شبیه خودشه نه شبیه کس دیگه ای

اینم قشنگه!

صبا دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

عجب کار زشتی کرده طرف حالا یا از روی نادانیش بوده یا عمد داشته نمی دونم ولی هرنیتی داشته از زشتی کارش کم نمی کنه !

منم هرکی ازم می پرسید نوه ت چه شکلیه می گفتم والا من مامان بزرگشم و فقط میتونم بهتون بگم خیلی خوشگله حالا دیگه اهمیتی نداره شکل کیه بعدشم نوزاد هر روز یک شکلی میشه و فعلا معلوم نیست .

انقدر که فامیلای دور می پرسن چه شکلیه اطرافتان براشون مهم نیست خوب حالا هرشکلی . اصلش اینه که قلب و عشق آدمه

راستی خدا قوت انشالله که خدا کمکت کنه و بهت توان بده که به راحتی همه کارهای خودت و بچه ها رو سرو سامون بدی

از روی نادونیشه! فقط برام عجیبه که یه خانم تحصیل کرده فرهنگی که خیلی هم حساسه,این مدلی رفتارکنه!
خدا خورشید خانم گلتون رو حفظ کنه.

خندان دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

چرانظراتوبرای من نشون نمیده؟

نمی دونم!

آفاق دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

بچه های منم شبیه من نیستن

لیلی از شیراز دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

اره برای من هم پیش اومده. کاریش نمیشه کرد متاسفانه جز اینکه ادم از چیزی که خوشش نیاد استفاده نکنه

بولوت دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://maryamak.blogfa.com/

ما یه ضرب المثل داریم که موقع هدیه دادن نگاه به شان و شخصیت خودت بکن و کادو بده. این بنده خدام احتمالن این مسئله رو در نظر گرفته کادوی اونجوری داده. شما حرص نخور.

ما هم همیشه همین کارو می کنیم!
چشم!

دلارام دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://femoblogfa

والا ما که از این عکس ترسیدیم شما بگو حرص نمیخورم

شیما دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://midwife21.blogfa.com

عجب ادمایی پیدا میشناااا...چه کار زشتی
ای خدااا منم ازین حرکت خیلی بدم میاد...بچه ی تازه به دنیا اومده اصلا به کسی شبیه نیست...به قول یکی از همکارام همشون شبیه همن
دختر عموم وقتی به دنیا اومد زود به مازنگ زدنو گفتن دختره شبیه شیماست ...بهم کارد میزدی خونم در نمیومد ...وقتی دیدمش میخواستم بمیرم اما اونو بهم شبیه ندونن..

یعنی این قدر زشت بود دختر عموت؟!

فائقه دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://2nafare.persianblog.ir/

همچین منم بدم میاد که میگن شبیه کیه؟!!!؟
اگه کسی بپرسه, من میگم شبیه خودشه!
والاااااااااااااااا...

منم همینو میگم!

سمانه سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 02:27 ق.ظ http://weroniika.blogfa.com/

سلام خانم
من سعی کردم زودتر تبریک بگم برای دنیا اومدن خانم کوچولو اما گویا نظراتم نیومده براتون پس الان مجدد تبریک می گم
امیدوارم قدمش براتون خیر باشه و پر برکت
در مورد شبیه بون بچه ها هم ، مادر شوهرم از اول می گفتن پسرم شبیه باباشه اما من قبول نمی کردم اما الان که بزرگتر شده می بینم روز به روز بیشتر شبیه بابا جونش می شه
برای دخترم هم دعا می کنم خیلی ناز باشه و البته از اول هم به حرف مارشوهرم اطمینان می کنم

سلام
ممنون از لطفتون

خاموش خون سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

این عکسایی که میذاری چقدر خوب حست رو منتقل میکنه افرین

زهره خاموش سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

عزیزم حرص نخور البته حساس شدنت طبیعیه ....شکر خدا بچت سالمه ....هروقت یه آدم بی عقلی ناراحتت میکنه صلوات بفرست برا آرامش خودت و هدایت اون

چشم!

رضوان سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://planula.blogsky.com/

سلام عزیزم
نی نی خوبه ؟ گل پسر خوبه ؟ وای عزیزم من گاهی همینجوری میام و وبلاگتو باز می کنم و خیره میشم به عکس دخترت. ماشالا .از طرف من دختر رو استشمام !!! کن. دلم برای بوی نوزادی زهرا تنگ شده. نکنه آخرش کار دست خودم بدم. !!!!!

منم ترجیح میدم کادوی مناسب به دیگران بدم. نمیگم گرون قیمت باشه ، فقط کادویی باشه که جالب و یا به درد بخور باشه.
منم در جواب شبیه به کیه فقط لبخند میزنم.

سلام
بوی نوزاد واقعا عالیه... حالا کار هم دست خودت دادی اشکالی نداره!

بلورین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

9 ماه زحمت بکش اونوقت بچه بشه شبیه باباش...میبینی گلا؟ اینجا هم حقوق زن پایمال می شه
یعنی من بودم به مامانم می گفتم اون لباسا رو ببره بهش پس بده و یه چی هم بارشون کنه و بیاد...اینجوری به قول تو توهین به آدم به حساب میاد...

هییییییی!
مامانم هم نمی خواسته بگیره, طرف به زور بهش داده!

من و دخملی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

ول کن بابا دوستم
منم دخترم یه اپسیلون شبیه خودم نیست.یعنی یه اپسیلونا.جوری که همه فکر میکنن بچه یکی دیگه رو دزدیدم!:دی
ولی اصلا برام اذیت کننده نیست.حتی وقتی یکی بهم میگه بچه ات شبیه سابقه هم ناراحت نمیشم.چون هویت دخترم یه هویت مستقله نه زیر سایه هویت من باید گم بشه نه هویت بقیه

منم ناراحت نیستم که شبیه خودم نیست. البته اگه بود خوشحال تر میشدم!

نبات سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://unman.persianblog.ir/

عجبا..چه کادوهایی میدن

اواع گلی خیلی لذت بخشه بگیم بچه شبیه کیه که
البته همون خیلی عوض میشه تا بزرگ شه!

واقعا لذت بخشه؟!

مامان رضا و مهدی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام قدم نورسیده مبارک

سلام
ممنون

منجوق سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

ای بمیرن که تو رو این طوری ناراحند کرده اند.
کمک خواستی ما در خدمتیم


تشکر!

نگین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

مورد اول را حق داشتی ! من جای تو بودم بعداً یه جوری به گوش خانومه میرسوندم! =)))
(ولی تو ببخش! فکر خودتو درگیرش نکن، ارزش نداره !)

ولی دومیه را دیگه سخت نگیررررررررررررررررررر بابا
خب ملت دوست دارن این بحث شیرین قیافه و اینا رو دیگه
ناراحت شدن نداره که!!
تازه خیلی هم خوبه نی نی شبیه باباش بشه که! ;)

ولش کن حوصله شو ندارم!
سخت نمی گیرم! شبیه باباشم بشه خوبه! باباش اگه خوش قیافه نبود که زنش نمی شدم!

نگین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

راستی من دوباره عکس خانم کوچولو میخوام!
یکی کمه خب! :)

باشه چشم!

برای تو چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

خوب اصلا چه لزومی داره این کادو دادنه ایشون که دیدن نیومدن این حرکت که خیلی زشت تر بوده

می خواسته رفع تکلیف کنه گویا!

برای تو چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

از این شباهت نگو که وای وقتی دخترم به دنیا امده بود یک وجب بچه هر کاری می کرد خواهر شوهرم نگاه به مامانش می کرد و میگفت وای شکل باباش این کار رو کرده و مادر شوهر هم تایید می کرد انوقت من می موندم ایشون که خودشون سنشون به دو سال هم نمیرسده چطور یادشون که برادر گرام مثلا در 45 روزگی چطور می خوابیدن

آره واقعا بعضی از این ابراز شباهت ها! خیلی بی مورد و مسخره اس!

بهار چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://manojojom.blogsky.com

سلام مامان مهربون
واااااای امان از این کادو دادن ها !!!! که فامیل شوهر زیاد از این کادو ها میدهند! عمه نی نی میره براش سرهمی جنس پر پرو میخره تازه با کلی ذوق و منت هم میاد نشون میده که به دردش میخوره ؟؟!! آخه خودت برای بچه ات از این ها می خریدی!!!
یا رفته کتاب اسم خریده که ما اسم انتخاب کنیم تازه کتابه اسم دختر و پسرش هم مشخص نکرده !!! دیگه آخر محبتش بودااااا
مادر شوهر جان هم ک هر از گاهی یه نمونه ای از مهربونی نشون میده تازه اگه پسرش گیر بده و دو تا از حرفهای خودشون رو به خودشون برگردونه!!!!! به قول دوستان لباسهای چند XL هم که از تو کمد نسیب من میشه که خوب الان به دردم میخوره فقط البته خدا روشکر که دخترشون شوهر کرد فامیل شوهر چیزی براش کم نذاشتن و برای دخترشون حسابی خرج میکننا

در مورد شباهت هم که مادر شوهر از قبل بارداری میگفت انشاله یک پسر گیرت بیاد لنگه شوهرت شیطووووووون(اخه ماشاله شوشوی بنده در دوران کودکی انواع و اقسام زخم و سوختگی رو بدنشون به جا گذاشتن !!!)
حالا که دختر شده میگن شیطون شه مثل شوشو!!!!

وای به حال اینکه به دنیا بیاد دیگه میگن کلان شبیه پسرشونه و بس فقط جنسیتش دختر دراومده!!!!

چه دل پری داشتم مننننن!!!!!!!!

این یکی از فامیل خودمه متاسفانه!
خدا رو شکر حرفاتو زدی سبک شدی!

اندر احوالات چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

شرکت قبلی که بودیم یه خانمی آبدارچی مون بود
هر سال نزدیک عید همه همکارا عیدی جمع می کردیم و بهش می دادیم
اونم برای اینکه حس بدی نداشته باشه برای همه همکارا یکی یدونه جوراب پارزین می خرید کادو می کرد و می داد عیدی
عذرخواهی هم می کرد که کمه ولی حرکتش قشنگ بود
حتی با هدیه ای به اون کوچیکی

واقعا مهمه آدم چطور هدیه بده ارزشش به قیمتش نیست

چه کار قشنگی. معلومه بر خلاف جیبش دل بزرگی داشته!

جوهر چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://myprinter.blogsky.com

سلاااااااااااااام
حرص نخور گلابتون جان...
مشکل همون رشد اجتماعی است که بعضی ها ندارند. البته الحمدلله تو خانواده ما، این نبوده و نیست. خدایی اگر کسی هم دیدن نیاد و فقط کادو بفرسته، اساسی میده...
به نظرم کادو کردن و با کادوی خوب دادن، خیلی مهمه. برای همین معمولا تو خونه، می خوایم بریم جایی، بنده باید دست به کار بشم برا کادو کردن. همیشه هم اخر همه حاضر می شوم و کلی سرم غر می زنند که بدو، دیر شد... (خود تحویل گیری خوش سلیقه بودن...)
جدا از شوخی، به نظرم آدم باید براساس وسعش، یک کادوی مرتب و تمیز بخرد، (واقعا شاید ارزش مادی چندانی نداشته باشد، اما خوب باشد) بعد هم خوش سلیقه کادو کند.
درباره شباهتش هم همه جا همینه دیگه...
سر خواهرزاده ام دعوا برعکس بود: مادرشوهر خواهرم می گفت: شکل خواهرم و مادرم است، و مادرم می گفت: شکل عمه اش...
البته الان واقعا شکل باباشه.
سالم وصالح بودنش خیلی مهم تر از شباهت است...
ضمن اینکه حتی تو بزرگسالی آدم ها شباهت پیدا می کنند. خواهر خودم را یاد ندارم وقتی بچه بود، کسی می گفت شکل مادرم است، اما الان همه می گویند...
ملتمس دعا

این یه نمونه نوبره تو فامیلمون!
به قول مامانم خدا صورتگری کرده انشاالله عاقبت به خیر بشه.

دوست جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

من جای تو بودم وقتی تو مهمونی یا جای دیگه اون خانم رو دیدم ازش تشکر میکردم و میگفتم هدیه تون رو دادم جشن نیکوکاری!

ساغر 1دختر ورنا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://vornayan.blogfa.com

هر کی هر چی میگه بذار بگه مهم اینه که تو اون بچه رو به دنیا آوردی عزیزم

بله!

مگنولیا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.myacorn.blogfa.com

گلی جان تا سه نشه بازی نشه. سومی میشه شکل شکل خودت. امان از حرف مردم.

یعنی میشه؟! به فکر باشم؟!
به قول یکی از دخترای فامیل ما ژن های مغلوب و خاک بر سره. همه اش بچه هامون شبیه شوهرامون می شن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد