رختخواب مامان دوز!

هفته پیش بعد از این که یه سر به خیابون بهار زدم و با قیمت هایی بسیار فضایی روبرو شدم, تصمیم گرفتم رختخواب خانم کوچولو رو خودم بدوزم که هم سرم گرم بشم, هم بیخودی کلی پول ندم و از این چرخ  و دیپلم خیاطیم یه استفاده ای بکنم!!! رفتم پارچه تترون صورتی خریدم و مشغول شدم. برای تشک و بالش که از رختخواب های نوزادی گل پسر استفاده کردم و فقط رویه جدید براشون دوختم, لحافش خیلی وقت گرفت! اولش می خواستم ساده باشه بعد تصمیم گرفتم روش یه چیزی بدوزم که قشنگ بشه. خیلی دلم می خواست تکه دوزی کنم که بلد نیستم متاسفانه! برای همین یه طرح خیلی ساده رو با دست گلدوزی کردم, دورشو نوار تزیینی دوختم, پارچه های باقیمونده رو به شکل نوارهای باریک بریدم و به هم دوختم, چین کش کردم و دوختم دور تا دورش. وسطش هم پشم شیشه گذاشتم. یه هفته تمام مشغولش بودم, چرخ خیاطیم چند دفعه بازی درآورد و اعصابمو خط خطی کرد, چون تا حالا چیزی تو این سبک ندوخته بودم و تجربه شو نداشتم چندین بار هم مجبور شدم بشکافم و دوباره بدوزم! اما امروز که بالاخره کار تموم شد, نتیجه رضایت بخش از آب دراومد و کلی خوش خوشانم شد که تونستم همچین چیزی بدوزم!



به جز این رختخواب و دو دست لباسی که شازده خریده هنوز چیز دیگه ای نگرفتم. اما باید طی یکی دو هفته آینده تا هوا خوبه و منم زیاد سنگین نشدم برم دنبال خریدها. سمت خیابون بهار که دیگه عمرا نمی رم! قصد دارم برم پاساژهای خیابون جمهوری رو ببینم. یادش به خیر زمان بارداری گل پسر که مامان جان زحمت کشیدن همه چی رو خریدن و حاضر و آماده تحویل دادن!!!


عکس رختخواب در ادامه


 

 

 



عکس ها رو با دوربین گوشیم گرفتم. برای همین کیفیتش خوب نیست. ببخشید دیگه!


 


نظرات 86 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

چقدرررررررررر ناز شده جدا افرین همینو اگه میخواستی بخری کلی پولش میشد خسته نباشی واقعا با شکم حامله پشت چرخ خیاطی نشستن واقعا سخته دستت درد نکنه که به فکر اقتصاد خانواده تی خدا برکت چنین خانواده ای رو هزاران برابر کنه ان شاء الله

ممنون. آره از آماده اش که خیلی کمتر برام دراومد!
انشاالله. سلامت باشی.

آفرین دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com

اتفاقا خیلی قشنگه! کاش یه ندایی می دادید طرح های زیبا تکه دوزی بهتون می دادم.
انجمن خانم گل یه تاییکی داره. می تونید قلاب بافی کنید و روش با دوخت ثابت کنبد. تو لینکدونیم هست.

ممنون.مشکلم طرح نبود. نمی دونم تکه ها رو چه جوری با چرخ بدوزم که خوب از کار در بیاد!

سهیلا دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

خیلی خوشگله. مبارک پرنیا خانمی باشه

کوکو بانو دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

واااااااای خدا خیلی ناز و خوشگل شده منم دلم خواست
تیکه دوزی راحته . شکلی رو که میخوای با پارچه مورد نظر در بیار . بعد به تیکه پشمه شیشه بزار زیرش . دور تا دورش و چرخ کن همین
انشالله به سلامتی و دلخوش به دنیا بیاد دخملیه نازت
ای کاش برای خریداش یه سفر میرفتی دبی . قیمته لباس بچه هاشون خیلی خیلی خوبه .یعنی واقعا ارزش داره که آدم بره ازونجا بیاره با اینکه درهم الان نسبتا گرونه به پول ما
روبه روی در اصلی پارک ملت هم 2 تا فروشگاه هست . قیمت اونا هم خوبه . یعنی 4 سال پیش نجومی نبود قیمتاش
توی خیابون ثنایی هم بورس لباس بچه هست . یه سر برو

ممنون.
پس کاش فرستاده بودم دم خونه تون برام تکه دوزی می کردی! مشکلم همین چرخ کردنش بود. نمی دونم با کدوم درجه چرخ باید بدوزم که خوب دربیاد و ریش نشه لبه هاش!

برم دبی واسه چند تا تکه لباس؟! این جوری که هزینه های سفر بیشتر از هزینه وسایل خانم کوچولو میشه!!!
خ ثنایی کجاس؟

بهار سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

خیلی خوشگل شده.ساده و شیک.ولی عزیزم جمهوری میری باید خیلی دقت کنی.اونجا جنسای بنجل زیاده و بعضی مغازه هاش گرون فروشن.به خود من چند تا چیز گرون انداختن که وقتی با قیمتای ستارخان مقایسه کردم واقعا مغزم سوت کشید.لباس تو خونه ایهاشم زیاد جنسش خوب نیست و شل و وله .ولی به قیمت مارکای اصلی میدن ولی فقط طرحشو از رو اونا کپ زدن.بهار با اینکه گرونه ولی به کیفیت جنسها بیشتر میشه اطمینان کرد.

ممنون.خوب اون که آره. اما مارک های خوب ایرانی رو میشناسم و از همونا می خوام برم.
بهار زیادی گرونه. من دلم نمیاد برای لباسی که بچه شاید یه ماهم نتونه بپوشه مثلا 50 تومان بدم!

مامان مترجم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

عزیزم عااااااااااالی دوختی..خوش به حال دخملی که همچین مامان نمونه‌ای داره...اگر لباس نوزادی می خوای بگیری، بهت توصیه می کنم از محصولات آشور Ashoor خرید کنی...یعنی جنسشون عالیه و مرگ نداره در ضمن ایرانیه و قیمتش مناسبه...تو خیابون بهارم می تونی جنسای ارزون پیدا کنی مثلا همین نمایندگی آشور اگه اشتباه نکنم، فروشگاه نی نی کوچولو تو خیابون بهار قبل از پاساژ چهلستون باید باشه...چند وقته نرفتم احساس می کنم اسما رو قاطی کردم...بعد تا دو سه ماهگی بخر بعدا برو مناسب سایزش خرید کن اونطوری لباس رو دستت نمی مونه البته خودت تو این کار حرفه‌ای هستی گفتم شاید یادت رفته باشه

ممنون از لطفت.آشور قبلا برای گل پسر گرفتم و راضی بودم. بهاور و آدمک هم مارکهای خوبین. آره قصد ندارم زیاد خرید کنم. بیشتر برای نوزادی تا چند ماهگی.

کیانادخترشهریوری سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

عزیززززززززززدلم.وای خدا من میمیرم واسه جینگیلهای دخترونه.خرگوشاشو

مهدیس سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 01:32 ق.ظ http://meslemaah.persianblog.ir

خیلی خوشگل و ناز شده مبارک باشه.به خدا ارزش اینی که شما دوختی از اونایی که تو خیابون بهاره خیلی بیشتر چون شما با عشق مادرانه دوختی اونم با این وضعیت حاملگی.انشالله بچه ها قدرت و خوب بدونن

بتول سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 03:01 ق.ظ http://ghaafeleh.persianblog.ir

سلام

واقعا خیلی قشنگ شده ... خوش به حال دختر گلتون که همچین مامان هنرمندی داره.

جوهر سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 04:52 ق.ظ http://myprinter.blogsky.com

سلام
همه چیزش مامان دوزش دلنشین است...
خیلی تمیز و قشنگ از اب درآمده...
دستت درد نکند...
البته تکه دوزی هم اصلا کاری ندارد. فقط کمی وقت گیر است. اینکه دور تمام تکه ها را باید یا زیکزاک پر بدوزی...
اتفاقا مامانم روتختی خواهرزاده ام را تکه دوزی کرد که خیلی خوب شد...
موفق باشی مامان جان.
کاشکی رفته بودی نمایشگاه و اونجا لباس می خریدی؛ البته حالا که گذشت ضمن اینکه اون موقع هنور جنسیت کوچولو معلوم نبود
موفق باشی :)

سلام
ممنون.
من تا حالا انجام نداده بودم و تجربه شو نداشتم به علاوه حوصله شو!
کدوم نمایشگاه؟

زن متاهل سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:41 ق.ظ

وای چی ناز شده خوب خیلی عالیه دیگه بهتر ازین
من برای فینگیل آقا رفتم خرید
جا خوابش را پسندیدم پارچه اش مخمل سرخ وکرم است
دوخت ایرانه عالیه
ولی قیمتش نجومی
میشه به پول 5500 افغانی
که فکر کنم به پول شما میشه چیزی کم یا زیاد سه صد هزار تومن میشه که زیاده نه؟
هنوز نخریدم ولی سخت به دلم نشسته
نمیدانم چیکار کنم؟
مبارکش باشه انشالله خوش ب حالش با این مامان با سلیقه

ممنون.
اگه سیصد هزار تومان باشه که زیاده این جا کمتره!
اما اگه خیلی به دلت نشسته بخر! مبارکش باشه.

مهتاب2 سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:43 ق.ظ

گلی جون واقعا خوشگل شده، هنرمندی واقعا..
من که بلد نیستم یه درز ساده بدوزم..

بازیگوش سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:53 ق.ظ /http://bazigooshi7.persianblog.ir/

واااااااااااااااای گلیییی اصن فک نمیکردم آخرش اینقددده ناز شهههههه
آفرییییین!
حال کردماااااااااااااا عالی شده دخترررررررر
مبارکههه پرنیااا جونیییی

واقعا؟!
مرسی!

سمانه سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:15 ق.ظ http://weroniika.blogfa.com/

سلام
خیلی قشنگ شده
شما لیاقت داری که مامان ی دخمل ناز بشی
چون به نظرم دختر داشتن نیاز به ی سری هنرها داره که هر کسی لیاقتشُ نداره

سلام
ممنون.
انشاالله لیاقتشو داشته باشم.

گیس گلابتون سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.com

چقده خوشمله:)))))))))))) ای جان

آذردخت سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:43 ق.ظ http://azardokhtar.blogfa.com

چه خوشگله! خیلی ناز شده. فقط یه نی‌نی کم داره که ایشالا سر وقتش و به سلامتی می‌یاد و توش می‌خوابه!

س سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام وای خیلی خوشگل شده و به نظرم صدتا می ارزه به این اماده هاش چون با سلیقه و کار دسته ان شاالله به سلامتی

آزاده(سوته دلان) سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

اتفاقا خیلی خیلی ناز شده خیلی خوشگله و چیزی که هنر دست باشه اوونم هنر دست یک مامان دیگه حرف نداره....
ایول عزیزم خیلی خوشگل شده میشه لباس بچه هم دوخت نه؟ مخصوصا حالا که دخمل داری کلی چیز میزای خوشگل میتونی بدوزی

تا حالا لباس بچه ندوختم اما باید شروع کنم و یاد بگیرم!

مهسا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

آفرین به این سلیقه
هم شیک و خوشگل شده هم اقتصادی

منجوق سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

خیلی خوشگل شده
مگه از حالا به فکر شوهر دادنشی آقا خرگوشه رو دوختی کنارش?
بی تعارف میگم من تکه دوزی بلدم میخوای؟
هر چند فکر کنم خودت هم بتونی این کارو بکنی شکلی رو که میخوای رو پارچه در بیار البته باید پارچه ای باشه که ریش ریش نشه و بعد اگه خواستی با دست بدوزی دورتادورش رو دندون موشی بدوز اما اگه خواستی با چرخ خیاطی این کارو بکنی اول تکه رو روپارچه کوک برن بعد دورش رو یه بار چرخ کن بعدش با استفاده از مدل های مختلف مثل همین دوختی که دورتادور خرگوش ها رو دوختی بدوز

ممنون
آره دیگه باید آینده نگر بود!
ممنون از لطفت عزیزم.

انشرلی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://anne-gilbert.blogsky.com

خوشگلند.دستت درد نکنه.خیلی خوبه که ادم همه هنرها رو بلد باشه

زری سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

ماه گذشته کیش بودم قیمت لباس بچه واقعا منصفانه تر از تهران بود تنوع جنساشونم خیلی خوب بود

من که قصد ندارم برم اون طرفا. باید از همین جا بخرم!

آخرین حضور سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.amirreihane.blogfa.com

سلام بانو

خسته نباشین ..

خیلی خوشگل شده مامان هنرمند ...

مبارکه و ان شاالله به سلامتی و دلخوشی ... :)

همتتون خیلی بالاست ماشاالله ...

سلام
ممنون از لطفتون.

بولوت سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://maryamak.blogfa.com/

خیلی قشنگه. مبارک نی نی باشه.

asal سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://shab-neviss.blogfa.com

ای جونم چقد قشنگ شده...مبارکش باشه و امیدوارم خوابهای رنگی زیبایی ببینه با این لحاف خوشگل

فلفل سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://felfelane.persianblog.ir

چه خشگلهههههههههههههه
شیطون این هنراتو رو نکرده بودیا

چه کنیم دیگه؟!

شیما سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://greenlife21.blogfa.com

وای خدا چقدر نازه...پاپیونای قرمزشووو...خدایی خیلی نازه...
خیلی خوبه که بلدی و ازش استفاده میکنی...منم دلم خوااااست خب


ممنون. حالا اگه خیلی دلت می خواد یه دونه همین شکلی برات بدوزم؟!

سمیرا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

ای جانم..آدم هوس بچه میکنه! میگم خانم شما سفارشم قبول میکنید؟

خیلی خوبه که!
نه خیلی خسته شدم اینو دوختم!!!

انار سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://ladypomegranate.persianblog.ir/

چه نازه ! خرگوشاشو !!!منم نی نی دختر میخوووووووووووام .

انشاالله دختردار هم میشی!

گلی جونم من حالا میخواستم بیام خیابون بهار خرید یلدا رو بکنم.
همون طور که میدونی کرج گرونتره.
من تخت پارک برای یلدا میخوام بگیرم که اینجا حدود 900 تومنه و یه درجه پایینتر 500 تومن.
رختخواب هم اینجا تترون داره حدود 80 تومن و مخملیش حدود 150 تومنه البته با قنداق فرنگی.
لباس نوزادی هم از تیکه ای 7تومن به بالا داره.
گفتم اونجا شاید ارزونتر باشه حالا پس منم برم از جمهوری؟
البته این رختخوابی که شما دوختی از تمام اون مدلها که من دیدم قشنگتره
بسوزه پدر بی هنری.
مبارکش باشه الهی صحیح و سالم و صالح و خوش روزی دنیا بیاد.

بهار که قیمت هاش خیلی بالاس. بری سمت جمهوری خیلی بهتره.
ممنون لطف داری.

آنی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://ansherly.persianblog.ir/

چی کار کردی گلیییییییییییییعالی شده
شاگرد قبول می کنید استاد؟

اختیار دارین. شما که خودت یه پا خیاطی!

یادداشت های مینا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

ای جان... چه نازه... چقدر رنگش ملایم و یواشه...
هنرمندی هستی واسه خودتا
مبارک باشه

یادداشت های مینا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

فقط وقت کردی واسه خرگوش هات دو تا دماغم بدوز

مگه دماغم می خواد؟!

آفاق سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

آفزین خانوم هنرمند

مبارکه

کار خوبی کردی بچه نوزاد زود رشد میکنه همینا هم براش کوچیک میشه

تازه پول الکی هم ندادی


ممنون. نه دیگه نگو زود کوچیک میشه کلی وقت گذاشتم تا دوختمش!!!

بهار سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://manojojom.blogsky.com

عزیزم خیلیییییییییی قشنگ شده .منم عاشق اینم که خودم دوخت و دوز کنم ولی هم خیلی وارد نیستم هم اینکه یکمی همتم کمه و اگه یکاری و شروع کنم حداقل یک ماه فکر کنم طول بکشه.
انشااله مبارکت باشه .خیلی ناز و قشنگند

ممنون. منم زیاد حوصله خیاطی ندارم یهویی جو گرفتتم و مشغولش شدم!

زهرا مرادی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

خیلی قشنگ بود ؛ ارزشش خیییییییلی بیشتر از بقیه روتختی هاست. . یه روز عروسکت رو رو پات میشونی و بهش میگی روتختیش کار خودت بوده و دخترت به داشتن همچین مادری افتخار خواهد کرد .
کی دیپلم خیاطی گرفتی؟!

ممنون
بعد تموم شدن دانشگاه و قبل شروع کارآموزی وکالت!

فروغ سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

خیلی قشنگه آفرین خانمی. ایشالا مبارکش باشه

داش بهی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://behii.persianblog.ir

مبارک باشه
به سلامتی
ایشالله رخت خواب عروس و جهیزیه و اینا

ممنون
انشاالله! تا عروسیش هم رفتین؟!

آبینه سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://minoo1382.blogfa.com

خیلی قشنگه.مبارک دخترک باشه.

دختری به نام صبر سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://pop_corn.persianblog.ir

خانم من هیچ وقت کلاهم هم سمت تیراژه می افتاد نمی رفتم بردارم از بس از گرونیش شنیده بودم. امروز به اصرار یکی از دوستام با هم رفتیم اونجا... چند تا لباس بچه فروشی داشت که به طرز وحشتناکی لباس های خارجیش رو حراج زده بود....!! تا جایی که ما دو تا که هیچ بچه ای نداریم داشتیم وسوسه میشدیم یه چیزی بخریم!
یه لباس بچه فروشی هم بود که تازه افتتاح شده بود و برای تبلیغ کارش لباس برای سیسمونی رو با سی درصد تخفیف میداد....
اگر خونت به تیراژه نزدیکه یه سر برو...گل پسرو باباش رو بفرست سرزمین عجایب خودت هم پاساژ گردی

تیراژه به ما دوره! ممنون که گفتی.

مهربان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

مبارکش باشه

نبات سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://unman.persianblog.ir/

ماشالا چه خوشگل شده

خانوم وکیل سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://khanooomvakil.persianblog.ir/

بسیارخوشگل شدن مامان با سلیقه

Nikoo سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

خیلی نازن مبارکه خانوم خوشگله باشه

مهتاب سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://ghazalkhanum.blogfa.com

سلام. مبارک باشه برا گل دختر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

ای جونم به مامان هنرمند. دستت درد نکنه. مبارک عروسک خانوم باشه.

من و دخملی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

عکس هنوز دان نشده واسه من تا ببینم,
ولی واقعا بهار الکی الکی گرونه و صد البته مزخرف,
اگر میدونستم هنوز نخریدی لباس دو سه دست نوزادی از نمایشگاه واست میگرفتم دوستم,
آره پاساژای جمهوری خوبن, اون پاساژ بغل شانزه لیزه هم بعضا قیمتای خوبی توشون پیدا میشه,دوستم میدون رهبرم بدک نیست ولی اینجا رو باید با شازده بیایی خرید اگه خواستی چون محیطش یه کم ...:دی

ندیدی؟ چرا؟!
نمایشگاه مگه نوزادی هم داشت؟! نمی دونستم. همین نمایشگاه پاییزه رو میگی دیگه؟

خدیجه زائر سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

عزیزم..........مبارکت باشه..........من که خیلی خوشم اومد از طراحیش.....این یه یادگاری قشنگ میشه برای دخترک و سالها اونو گوشه ی کمدش حفظ خواهد کرد.اگه میتونستی با پارچه براش لباس بدوزی عالی میشد.البته به خودت فشار نیار..دستت طلا خانوم وکیل هنرمند........

ممنون. لباس هم خیلی دلم می خواد بدوزم براش! انشاالله بعد به دنیا اومدنش.

نوا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://navaomom.persiablog.ir

به سلامتی .مبارکش باشه خوابهای رنگی ببینه تو این رختخواب بزاره مامانش هم باارامش استراحت کنه.
خانم خیلی هنرمندین شما.

برای تو چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

مرحبا به تو مادر هنرمند واقعا افرین که با وجود بارداری و ضعف اون و یک پسر کوچولو اینقدر هنرمندی
قشنگ و ساده و شیک شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد