چاق ها هم قشنگند!

درگیری من با اضافه وزنم چیز جدیدی نیست ولی این روزا که فعالیتم بیشتر شده و غذام اضافه نشده, اما بعضی از لباسام بهم تنگ شده, این درگیری به اوج خودش رسیده! اما علی رغم دلخوری از وضع ظاهریم به خودم دلداری می دم که اصلا یه مدت بی خیال بشو, روش تمرکز نکن. درست می شه! بعد هم همه کمدمو ریختم بیرون و لباسایی که برام تنگه و مدت هاست به امید استفاده مجدد بعد از لاغری نگهشون داشتم و لباسایی که جدیدا برام تنگ شده, ریختم تو دو تا کیسه بزرگ تا ببخشمشون و با دیدنشون اعصابم به هم نریزه!

به شازده هم گفتم:" من نمی دونم چیه که جدیدا مد شده همه لاغر باشن و لاغرا رو خوش هیکل می دونن. قدیم خوب بود که همه دوست داشتن چاق باشن! اصلا مردای جدید بی سلیقه شدن که زن چاق دوست ندارن!!!"

و البته منکر این نیستم که نوشتن این پست, یه سال و اندی بعد از این پست می تونه خیلی غم انگیز باشه!

برای توضیح بگم که من با قد 165, 75 کیلو هستم.



 عیدتون مبارک.

دلم می خواست یه پست عشقولانه بنویسم و تقدیم کنم به شازده, اما الان تو مودش نیستم. بعد هم فکر کردم شاید وبلاگستان جای این رمانتیک بازیا نباشه!!!

و از اون جایی که من طبق معمول تو مناسبت ها بی پولم و کلی حق الوکاله طلب دارم که هنوز موفق به گرفتنشون نشدم, نتونستم برای شازده هدیه روز مرد بخرم! البته دیروز که رفتیم برای باباهامون هدیه بخریم, یه بلوز و شلوار هم شازده برای خودش خرید و منم گفتم:"اینو به عنوان هدیه من قبول کن! جیب من و تو نداره که!!!"


و

روح شهدای خرمشهر شاد و همه پدران شهید...


بعدا نوشت: پرشین بلاگ چرا ترکیده؟؟؟!!!


نظرات 21 + ارسال نظر
آفرین جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 09:54 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

خب معلومه که قشنگند!

شیما جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://greenlife21.blogfa.com

از چاقی نگو که بدجور خستم کرده بهد از سه ماه وزنم پایین اومده اما خسته شدم...اینونخور اینو نخور فعالیت کن...
اره دیگه جیبا یکیه دیگه ...

مشکل همینه که رژیم ها طلانی مدت دووم نمیارن و دوباره همون وضع سابق برمی گرده!

زهره شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

من از لاغری مینالم با قد 163 50 کیلو وزن دارم ولی سعی میکنم بهش فکر نکنم راستش خودم پشتکار ندارم از غذا خوردن خوشم نمیاد.لذت نمیبرم برام فقط رفع نیازه .خیلی کم هوس چیزی میکنم اگرم هوس کنم براحتی میشه بیخیالش بشم.ماه رمضون ها که روزه هستم معمولااز اینکه غذایی رو جایی ببینم هوس نمیکنم.برای خودم مهم نیست .از لاغریم بدم نمیاد گرچه دوست اشتم چاقتر باشم اما شوهر منم حق اینو داره که یه زن خوشتیپ داشته باشه البته این فقط حرفه کاری که نکردم در راستای تحققش فقط ناراحتم میکنه

اون قدرها هم لاغر نیستی که به خاطرش ناراحت باشی! خدا رو شکر کن!

زن متاهل شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.man159.blogfa.com

سلام گلابتون بانو
چی جالب
من هم قدم 165 و وزنم بین 75 و 76 است
ولی فقط یک خوش شانسی دارم که کمرم خیلی باریکه
یعنی چربی ها بیشتر در ران ها وبازو ها جمع میشه
همه میگن خوبی ولی من میدانم که چاقم
بی خیال با با همه ازین عصه ها دارند

سلام
البته منم مثل شما زیاد نشون نمیدم ولی خودم که می دونم چه خبره!
بی خیال شدم دیگه!

مهتاب2 شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

عزیزم خیلی کار خوبی کردی. به چاقی اصلا فکر نکن. راستی تو عکسات به نظر نمیاد 75 باشی..
یاد همه ی شهدا گرامی..

فکر نمی کنم! همه میگن!

ابراهیم شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

یه اصولی هم هست که میگه انسان های چاق بسیار خوش خنده اند
هم عید رو بهتون تبریک میگم و هم آزادی خرمشهر رو
انشا الل ههیچ وقتی این خاک دست دشمن نیافته
و همه ما با شهدا محشور بشیم

خیلی ممنون. انشاالله.

جوجو شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://jojomagmag.blogfa.com

واقعا من موندم چرا باید همه ی فکرمون تو این چیزا جمع شه ؟یه وقتایی خودم از خودم خسته میشم ...خوشحال میشم از اومدنت به وبلاگم

آره واقعا! تقصیر این تبلیغات و فیلم های ماهواره ای هم هست!

داش بهی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://behii.persianblog.ir

مبارک باشه عیدتون
و ایشالله همیشه سایه مردتون بالا سرتون باشه
و بعد اینکه یه سئوال ما داشتیم نمیدونم رسید خدمتتون یا نه ؟

سلامت باشین. به همچنین.
نه متاسفانه!

حکیم بانو شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

مهم اینه که آدم خودش راضی باشه. احتمالا یه چند وقت دیگه سفت و سخت می افتی دنبال ورزش و رژیم.

نمی دونم. فعلا نمی خوام بهش فکر کنم!

تارا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 03:06 ب.ظ http://hfbm.mihanblog.com

سلام من شما رو با اجازه تون و با افتخار لینک کردم شما هم منو با نام همفکری برای مشکلات لینک کن و دوستان رو در حل مشکلاتشون از راهنماییهای ارزشمندت محروم نکن مرسی

زهرا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://onceuponatime.blogfa.com/

من هم میگم که کیفیت زندگی از کمیت(وزن) ش مهم تره. ایام مبارک.

بله همینطوره!

ساغر 1دختر ورنا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://vornayan.blogfa.com

بله !! جیب زن ، جیب زنه!! جیب مرد هم جیب زنه

آنی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:17 ب.ظ http://ansherly.persianblog.ir/

عیبی نداره
به نظر من بخشیدن لباس همون قدر قشنگه که خریدنشکلی جا باز می شه لباس جدید بخریم!حالا بماند که الان پول نداریم

معلومه که عیبی نداره.
راست میگی ها! اصلا این که دور آدم خلوت میشه حس خوبی داره!

شادی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

آخحخخخخخخخخخخخخخ که حرف دل منو زدی . میخوریم یه واویللا نمیخوریم شونصدتاواویلا

قدمن ۱۵۸وزنم ۶۳.۵عید۶۲بودم ولی باز رژیمه رو بیخیال شذم و البته که دستپخت عالی خواهرک دراین امرکاملا موثره!


کلا باید بی خیال شد وقتی درست نمیشه!!!
از غذاهای خوشمزه هم که نمیشه گذشت!

شادی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

وااااااااااااااااله همینو بگو اصلا کی همچین حرفیو زده .حالاتو که خوبه قدت بلنده .من باقد۱۵۸که به زورخودموتوی۱۶۰هم جا میزنم

تاهمین تابستون قبل ۷۳بودم

تقصیر این تبلیغات و فیلمهاست که به همه القا می کنه قشنگی تو لاغریه! وگرنه تا همین 50 سال پیش وحتی کمتر چاقی رو بیشتر می پسندیدن!

بهاردخت یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://bahar-dokht.blogfa.com

میدونی چقدر این پستت رو دوست داشتم؟!!
من بسیار مستعد چاقی هستم!!
یعنی همیشه در حال رعایت کردنم که چاق نشوم!
چون با حرص و جوش و غصه خوردن به سرعت چاق میشوم!
در اوج کارهای ازدواج خواهرم که نمیرسیدم چیزی بخورم 5 کیلو اضافه کردم!!
الانم سه ماهه رژیم گرفتم و کلی هم ورزش فقط یک کیلو کم شده!!
فکر کن!!
واقعا منم میخوام بی خیالش شم!!!چون خیلی خسته شدم!

وای این که خیلی بده!
انگار وقتی روش تمرکز میکنی بدتر میشه...

مانا( آش شله قلم کار) یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://sooratakam.persianblog.ir

عزیزم فقط و فقط رضایت خودت مهمه . چاقی و لاغری افراطی فقط اهمیتش توی سلامته وگرنه یه آدم چاق خوشحال که از خودش راضیه خیلی بهتر از یه آدمیه که لاغره ولی از فرط رژیم هزار تا مشکل پیدا کرده .

منم همین فکرو می کنم!

رز یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 02:21 ق.ظ

هی حرف دل مارو زدی خواهر(گل)

سحر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 08:42 ق.ظ http://sf22761.blogfa.com

آخ گلی گفتی !
اما ازون عدد ۷ کذایی که از کنار وزنمون نمیرهههههههههههههه

این 7 چی می خواد از جون ما نمی دونم؟؟؟

بهار یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
من براتون ایمیل فرستادم و نیاز به کمکتون داشتم. اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم.

سلام
متاسفانه ایمیل من دچار مشکل شده و چند هفته اس نمی تونم بازش کنم. لطفا سوالتونو تو کامنتها بذارید.

اماسیس جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

بله که چاقها هم قشنگند.
پس چی!!!فک کن همی فردا صبح که از خونه زدین بیرون همه مانکن باشند.خوبه؟؟؟نه خوبه؟؟؟

صد البته که خوب نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد