اولین روز کاری

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید

گل تاب فشار در و دیوار ندارد

شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت باد.



امروز اولین روز کاری من در سال جدید بود که امیدوارم سرآغاز خوبی باشه.

اعتراف می کنم بعد از چند هفته تا لنگ ظهر خوابیدن, صبح زود بیدار شدن سخت بود!

برای این که امروز بتونم برم دنبال کارام, از دیروز روی گل پسر کار کردم تا راضی بشه بعد از چند ماه دوباره بره مهد کودک. صبح کلی نازشو کشیدم, قربون صدقه اش رفتم و وعده وعید دادم تا بالاخره با لب و لوچه آویزون راهی مهد شده, ظهر  که رفتم دنبالش راضی نمی شد دست از بازی برداره تا برگردیم خونه و یه ساعتی منو معطل کرد! با یه دختر سفید و مو طلایی هم که تازه اومده مهدشون شدیدا دوست شده بود!

اگه بتونم راضیش کنم مرتب بره مهد, می خوام دوباره باشگاه ثبت نام کنم. دارم چاق می شم باز!


پیشنهاد نوشت:این پست: "مرد"ها

نظرات 14 + ارسال نظر
بازیگوش شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 10:36 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

افرییین! خوشم اومد حریف گل پسر شدی بلاخره:دی

اوه این پروژه باشگاه رفتن رو نگو داغ دلم تازه میشه...

پس چی؟! مادری گفتن پسری گفتن!
هییییی!!!

نوا شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://navaomom.persiablog.ir

کارشما هم مثل کاردکتراست آدم نمیدانه چجوری براتون سال پرکاری آرزو کنه.

آره خوب!

ساغر 1دختر ورنا یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://vornayan.blogfa.com

چه دوست دختر خوشگلی هم پیدا کرده این گل پسر

جیکو یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی باشه و به گل پسر هم تو مهد خیلی خوش بگذره

ممنونم.

آزاده(به کسی نگو) دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 08:13 ق.ظ

مبارک باشه روز نو کار نو....
گل پسر با همون دختر مو طلایی گول بزن زودتر از تو واسه رفتن آماده میشه!

راه حل خوبیه!

موژان دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://mojaneman.blogfa.com/

عزیزم برات سال پر کاری ارزو میکنم امیدوارم موفق باشی هم تو کار هم در همسر داری و هم تربیت گل پسر عزیزت

ممنون. انشاالله.

ابراهیم دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com/

انشا الله شفاعت حضرض زهرا ص دامن همه ی ما رو بگیره

انشاالله.

دختری دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام ببخشید من خواننده گاهی روشن گاهی خاموشتون هستم اما کلا نوشته ها و شخصیتتون رو دوست دارم...میخواستم اگه براتون مقدوره یه کمکی ازتون بخوام...لطف میکنید راهنمائیم کنید ؟ ممنون میشم...
ما نزدیکه عقدمونه تا دو هفته دیگه اگه خدا بخواد عقد میکنیم...من میخواستم با یه وکیل مشورت کنم قبل از عقد...شنیدم که شرایط ضمن عقدی هست که زن میتونه از همسرش بگیره و تو دفتر عقد ثبت نشده...میخوام بدونم اون شرایط چی هست؟ تمام شرایط ضمن عقد که ثبت شده رو فقط امضا باید کنیم رو خوندم تو مورد دوم یه چیزایی از حق طلاق گفته بعد من میخوام این حق رو بگیرم بدون قید و شرط یعنی همون طور که مرد میتونه همسرش رو طلاق بده زن هم میتونه این حق رو داشته باشه؟ یا حق طلاق همون تو مورد دوم شامل میشه؟ یعنی نباید جدا جائی نوشت؟ ممنون میشم اگه حق های دیگه ای هم هست برام بنویسید...لطف بزرگیه در حقم...منتظرتونم...فقط لطفا سریع تر جواب بدید ممنون...

سلام
خوشحالم از آشناییتون و ممنونم از لطفتون.

شرایطی که می تونین ضمن عقد بگیرین مواردی از قبیل حق اشتغال, حق تحصیل, حق انتخاب مسکن, حق خروج از کشور, حق طلاق و ... است.
حق طلاقی که تو دفتر عقده برای موارد محدود و مشخصه اما شما می تونین حق طلاق رو به طور کلی بگیرین. به این صورت که همسرتون ضمن عقد طلاق به شما وکالت میده تا در هر زمان که مایل بودین خودتون رو مطلقه کنین.

براتون آرزوی خوشبختی می کنم.

من و دخملی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

خوبه دیگه گلی جان از الان داری آماده میشی واسه آینده.. الان فهمیدی که سلیقه پسرت کدوم دختراست.. احتمالا در آینده هم دست یه دختر موطلایی رو میگیره میاره میگه مامان من اینو میخوام برو برام خواستگاری

آره باید زودتر از اون چیزی که فکرشو می کردم آماده بشم!!!
اگه بعدا سلیقه اش عوض نشه! خدا رحم کنه!

هاچ زنبور عسل چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

گلی میدونی امروز چه روزیه؟؟؟
امروز یک ساله که از بلاگفا خداحافظی کردی واومدی بلاگ اسکای
یادش به خیر 29 فروردین91بود

آره راست میگی! خودم حواسم نبود!

اماسیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلامـــــــــــ
با تاخیر ؛ گلابتون بانوی عزیز
تولدتونو تبریک میگم ؛ امیدوارم به اونچه که لایقش هستین برسین.

سلام
ممنونم از لطفتون.

اماسیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 10:03 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

من که امیدوارم امسال سال خوبی باشه
از اونسالهائیکه موفقیت با کوله بارش میاد و بساطتشو پهن میکنه و تا مدتها ساکن میشه.

شاید امسال انشالله یه دفتر مجزا گرفتین و برای خودتون کار کردین

منم امیدوارم. انشاالله برای همه سال پر خیر و برکتی باشه.

اماسیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

ای جانم گل پسر

به شدت با نظرات " آزاده(به کسی نگو) " و " من و دخملی " موافقم!!!

اماسیس چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

اول یه توضیح کوچولو :
من معمولا" وقتی دیر به یه پست برسم ؛ کامنتهامو تو جدیدترین پست برای پست مزبور میذارم

اون پست
این روزهای من و گل پسر 5

فقط میگم ایول و آفرین به شما ؛ هوای گل پسرو بیشتر نگه دارین.


این سوال که پرسیدین :
فقط نمی فهمم چرا این بچه ها نمی تونن عین آدمیزاد بگن خوابم میاد و این همه ادا در میارن از خودشون؟!

خب واضحه جوابش.حرفهای گل پسر رو گاها" خیلی ها میگن .

ممنون از توجه و وقتی که میذارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد