نمی شود که بشود!

ما هفته پیش یه چیزی گم کردیم که بر خلاف معمول هیچم از گم نمودنش ناراحت نشدیم و بسی هم مشعوف گشتیم! و اون چیزی نبود جز تلفن همراهمان! علت خوشحالیم هم این بود که بلکه این اتفاق سبب بشه من بعد عمری گوشی بخرم! از سال 85 که خط گرفتم تا حدود ده ماه پیش یه گوشی موتورولای صورتی جیغ داشتم که خیلی هم دوستش می داشتم و دلم نمی خواست عوضش کنم. می گفتم وقتی گوشی کار می کنه واسه چی بی خودی یگی دیگه بگیرم؟! اما گوشی بیچاره بعد از 5 سال و اندی کارکرد بی وقفه یهویکی از کار افتاد! روحش شاد! بعد از اون واقعه تاسف بار شازده لطف کرد و گوشی خودشو که دو سال دستش بود (سامسونگ استار) داد به من و یه گوشی جدید برای خودش گرفت! با این استدلال که گوشیم خوبه و کارتو راه میاندازه و واسه چی بی خودی پول گوشی بدیم؟! گوشی مزبور هم در اثر احتیاط ها و مراقبت های شازده کلا از ریخت و قیافه افتاده بود و بسیار خش خشی بود که قول داد قابشو عوض کنه و کلا نوش کنه ولی این کارو نکرد و گفت خوب نمی شه!!! چند ماه پیش ال سی دی گوشیم سوخت و تصمیم گرفتم یه جدید بخرم باز منصرف شدم گفتم میدمش تعمیر! ولی وقتی از تعمیرگاه برگشت نور صفحه اش به میزان قابل توجهی کم شد. چند وقت قبل که یه مقدار پول دستم اومد گفتم دیگه میرم عوضش می کنم و کلی پرس و جو کردم که مدل خوب که به کار من بیاد چیه. در همین حین شازده گوشیشو گم کرد و رفت یه گوشی اکسپریا آرک اس برای خودش خرید. من هی گفتم تو که به جز زنگ زدن و اس ام اس استفاده دیگه ای از گوشیت نمی کنی اینو بده به من گوشی منو بردار یا یه مدل ساده بگیر. ولی هی با دست پس زد و با پا پیش کشید و نذاشت منم گوشی بخرم که شاید گوشی خوشو بهم بده! در این اثنا گوشی گم شده شازده پیدا شد و چون ظاهر مقبولی داشت من برش داشتم و از خرید گوشی منصرف شدم و پولم هم خرج شد! تا این که گوشی شازده رو در جریان زورگیری ازش زدن و شازده هم گوشی منو گرفت برای خودش و دوباره اون گوشی بی ربخته نصیب من شد! بماند که چه قدر هم غر زدم که اگه گوشیتو داده بودی حالا دلت نمی سوخت و چون چشم من دنبالش بود این جوری شد!!! منم که دیگه نه پولی در بساط داشتم و نه با این روند فزاینده قیمت ها دیگه می تونستم سراغش برم، بی خیال شدم تا هفته پیش که گوشیم گم شد! تا اونا که یادم میومد جایی نبرده بودمش ولی هر چی خونه و کیفم و ماشین رو گشتم پیدا نشد. منم خوشحال که بالاخره بعد چندین سال یه گوشی جدید می خرم! سیم کارتم به اسم بابامه که مشهد بود و دیروز صبح تونست بسوزونه و یه جدید بگیره. منم رو مغز شازده بودم که گوشی می خوام خوبشم می خوام! البته که جناب شازده هم فرمودن بی خود با این قیمت ها گوشی خوب می خوای و توقعت خیلی بالاس و یه گوشی معمولی برات می گیرم!!!  شب دستمو کردم تو کیفم کارت بانکمو در بیارم گوشیم اومد تو دستم! و من مونده بودم تو این شونصد دفعه ای که کیفمو زیرو رو کردم ایشون کجا تشریف داشتن و اصلا واسه چی سر و کله اش پیدا شده دوباره؟! من گوشی نو دلم می خواد خوب!!!  قسمت می شه آیا؟!

نظرات 28 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

ابراهیم سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 05:21 ق.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

انصافا باید گفت خیلی خانم قانعی هستین . من که اصلا با گوشی دست دومی که داغون باشه نمی تونم کار کنم . گوشیم باید نو باشه که بهم روحیه بده نمی دونم چرا این اخلاق بد رو دارم

والا منم دلم میخواد امکانات اجازه نمی ده!!!

جمشید سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 07:26 ق.ظ

خیلی خیلی پیچ در پیچ شد داستان راستان.دوبار خوندم تا فهمیدم گوشی کی چی شده و نشده
من بعد از اینکه گوشی گرونم رو که اون موقع هفت سال پیش از بیخ گوشم دو تا عرب دزد نامرد قاپیدند کمتر گوشی گرون گرفتم
الان یک گوشی دارم دو سیمکارته چینی ولی مدل اصلی نوکیا 101 که یکی ایرانسل و دیگری همراه اول و آخر روشه مثل یابو کاریه ده مرتبه سقوط آزاد داشته اما آخ نگفته.البته سه تا دیگه هم دارم که یکیش فنلاندی اصله و میگن دیگه نیست.چند ماهی صفحه اش قات میزد و رنگ برنگ میشد یک سال خاموش بود با کمال شگفتی حالش خوب شد اگه از اول خوب بود اون گوشی سومی رو نمیخریدم.یک گوشی هم از این نوکیا چهل تومنی هاست البته الان شاید به برکت مدیریت جهانی سید محمود واسه خودش چند دلاری ارزش افزوده پیدا کرده باشه.این یکی به قاطر میگه به مامانت رفتی از بس که کاریه الحمدالله و المنه!

الان کاملا گرفتین چی شد دیگه؟!
پس شما وضعت خوبه!

مهتاب2 سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 07:39 ق.ظ

منم از سال 86 که این پدیده شگفت انگیز جاشو توی کیفم باز کرد هنوز با همون سر میکنم ودوستش هم دارم...در واقع گوشی باز نیستم..

من گوشی قبلیمو دوست داشتم اینو دوست ندارم چون زوریه و از ریخت افتاده! من روی ظاهر گوشی حساسم!

سحر سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 08:53 ق.ظ http://sf22761.blogfa.com

اوخ اوخ
باید همون موقع دوباره مینداختیش تو کیف و سووووت !
و همچنان تصور می کردی که گم شده و بازم گوشی میخوای خوبشم میخوای !

آره واقعا ولی حماقت کردم لو دادم!!!

فلفل سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

عجب داستان شیر تو شیری شدالان که گوشی خیلی گرونه
فعلا بی خیال شید تا 2 باره گم شه

بی خیال نشم چه کنم؟؟؟

خانم اردیبهشتی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://mayfamily.blogfa.com

سلام
والا من چون از پول خودم گوشی می گیرم دیگه این بازی ها را نداریم! از سال 83 که من سیم کارت دار شدم تا الان این سومین گوشی است که دستمه و همه اش هم خودم خریدم! موقع خرید آقای اردیبهشتی هم یک گوشی گرفت 200 چوق بیشتر از من و کلی پزش را می داد بعد که گذشت و دید کارکرد گوشی من بهتره هی زمزمه کرد عوضش کنیم با هم من هم گفتم باید 200 چوق تو بدی تا عوضش کنم

سلام
منم می خواستم خودم بخرم شازده نذاشت. گفت گوشی خودشو بهم میده ولی این قدر نداد تا ازش دزدیدن!

منم یه بار که گوشی خریدم گوشیمو گم کرده بود وگرنه نمیخریدم
حالا تلاش کن شاید تونستی دوباره گمش کنی

بازیگوش سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ای جاااااااااااااانم تیرت به سنگ خووورد

سوده سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://soode.parsiblog.com

یاد گوشی قدیمیم افتاد که طفلکی رو چقدر هم دوست داشتم ، 6 سال دستم بود تا اینکه افتاد تو جوی آب و بعد از چندبار خاموش و روشن شدن سوخت! بعد هم با ی شوهر کلی این سایتهای موبایل رو زیر و رو کردیم تا تونستیم یه موبایل خوب مناسب با بودجه پیدا کنیم.
متاسفم که گوشی قدیمیه دوباره پیدا شد.احتمالا بازهم باید صبر کنید تا گوشی نو به دستتون بیاد.

خیلی خوب کار کرده!

خندان سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://khandan21.persianblog.ir

من با تولد دخترم گوشی خوب خریدم تا به جای دوربین باهام باشه واز همه شیرین کاریهاش عکس وفیلم بگیرم.بس که دخترک با این گوشی ور رفت وفیلم دید وآهنگ گوش داد وهمسری باهاش بازی کرد گوشیه انالله را گفت وگوشی جدیدی گرفتم که الان هم با ورود همسرخان به خانه تو دستشه ودر حال بازی تا فردا که میخواد بره سرکارش.هروقت هم لازمش دارم شارژ نداره.
همسری هم چون به دلیل حواس جمع همیشه گوشیش رو جا میذاره مجبوره با همین درپیتی ها سر کنه.

منم دلم می خواد دوربین گوشیم خوب باشه چون دوربین عکاسیم خراب شده.

منجوق سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

خب قایمش کن دوباره

ماجراهای مریمی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://merrymiriam.persianblog.ir/

والا من که پروسه‌ی رفت‌وآمد گوشی‌ها رو کلا قاطی کردم :دی ولی خیلی برام پیش اومده که هزار بار گشتم و چیزی رو پیدا نکردم. بعد دیدم دقیقا جلوی چشمم بوده! شاید اجنه موبایل‌ت رو لازم داشته‌ن بعد آوردن گذاشتن سر جاش.
ببین از گوشی چی میخوای، دقیقا همون رو بخر. بیخودی پول برای چیزی نده که ازش استفاده نکنی.

شایدم. چون چند بار دقیق کیفمو گشته بودم!
حالا که اصلا پولی در کار نیست برای خرید گوشی!

چاقی در مه سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://chaghidarmeh.blogfa.com

تو خونه ما برعکسه گوشی خوبا مال منه و درب و داغونا مال همسر!

خدا شانس بده!

مینا-دفتر خاطرات سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

ایشاله قسمت بشه . ببین من چند بار اومدم رمز برات بذارم . اینجا که نمیشه خصوصی نوشت
چکار کنم؟

تو توضیحات وبلاگ نوشتم!!! بالای صفحه کامنت خصوصی داره.

قندک بانو سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

هر وقت من لب تاب خریدیم تو هم گوشی میخری

آخ! باور کن یاد لپ تاپ خریدن تو افتاده بودم!

صبور سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://saboraneh.blogfa.com

ماری سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://marii.persianblog.ir

منم این پروسه رو داشتم تا کار به جایی رسید که گوشی قزمیت اوشون بعد از سالها در دست من جان به جان آفرین تسلیم کرد!من موندم بی گوشی ولی دیگه نزدیک سالگردمون بود و واسه من یه گوشی خریدبا اینحال هی پز گوشیه خودشو میداد به من و دست آخر تاچش خراب شد و ۲۰۰ تومن پیاده شد تا درستش کنه.هرچیم گفتم ۲۰۰ بده یه نو بخر ولی ساده فرمودن حرف نباشه.خودم بلتم

آقایون که عقل کلن البته!!!

مهرگل سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

به نظر من ببین از گوشی چی میخوای بعد براساس اون بخر که الکی پول اضافی ندی بهش
تو خونه ما برعکس، یه بار اون اوایل اشنایی مون گوشی شوشو رو دزدیدن و رفت یکی دیگه دقیق مثل همونو خرید
منم که یه گوشی داشتم حدود 5 سال، وقتی حرف میزدیم باهم هی وسط حرفا خاموش میشد رفتم یه ال جی خریدم و خیلی هم دوسش داشتم که پارسال ماه رمضون اصلا نفهمیدم چی شد فکر کنم تو تاکسی افتاد
بعد رفتم یه گوشی سونی اکسپریا گرفتم، نسبتا راضیم ازش ولی میگم کاش این همه پول براش نمیدادم اون موقع 215 گرفتم الان نزدیک 300 و یا بیشتر دقیق نمیدونم

فعلا که پروسه گوشی خریدن کنسله!
اگه 300 باشه که خیلی خوبه فکر نمی کنم!!!

زهرا مرادی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

امان از دست موبایل،گلی‌ جون من تو این ۶-۷ سالی‌ که موبایل در شدم دقیقا هرسال کدوی تول موبایل جدید گرفتم ... آرزو به دلا مندم یه کدوی دیگه جز موبایل بگیرم ...حالا یا نو بود یا برای شهرم رو به عنوانه کدی دست دوم باید میپذیرفتم ... البته برخلاف شما من موبایلم به جونم بستست و خیلی‌ موبایل بازم ...

ولی من چند ساله دلم می خواد گوشی کادو بگیرم و خبری نیست...

ان شرلی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://ansherly.persianblog.ir/

گوشی قبلی منم گم شد خیلی دلم براش تنگ شده کاش پیدا بشه!

ولی کاش مال من پیدا نمی شد!

خانوم وکیل سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://khanooomvakil.persianblog.ir

گلی جون آدرس بده من بیام گوشیتو بدزدم که شازده مجبور بشه یکی دیگه برات بخره.
یادش بخیر زمان دانشجویی عجب گوشی بازی بودم من!!!!!

جمشید سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

یاد فیلم کفشهای میرزا نوروز افتادم که علی نصیریان بازی میکرد
هر کاری میکرد از شرشون خلاص بشه کفشها یه دست گل به آب میدادند و میرزا نوروز رو میبردند محکمه و دادرسی شاکی

چه بازی ای شده آلمان سوئد،آلمان 4 به 0 جلو بود الان که دقیقه 82 شده 4 به 3 شده.

جمشید چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

سوئد گل چهارم را در 2+90 زد و سوت پایان بازی!
فیلیپ نویر دروازه بان آلمان تو مایه های وحید طالب لو و دروازه بان بارسلونا ویکتور والدس هست

ghazaleh چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://gh-najafi .blogfa.com

قربونت بشم
انشاله یه دونه خوشگلشو می خری !
از قانع بودنت خوشم میاد بوسسسس

سارا چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogfa.com

باید به شما دو نفر مدال بدهند به خاطر ماجراهایی که سر مبایلهاتون گذرونده اید!!!

چه خانوم حرف گوش کنی هستی!

ابراهیم شنبه 29 مهر 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
گوشی جدید مبارکه انشا الله این یکی دیگه خراب نشه

اتنا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://nazle.blogfa.com/

عزیزم مبارکت باشه گوشی نوهم که اومد توی دستت دست ۲حساب میشه خودت انشاالله تو زندگیت خوش باشی منتظر حضور گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد