آقایان هم می توانند!!!

 اسم خانوم ها بد در رفته که عاشق خرید کردنن و وقتی برن تو مغازه ای که خوششون بیاد دیگه ول کن نیستن. ولی در واقع آقایون هم همین طورن، منتها کم تر فرصت بروز هم چین استعدادی رو دارن! وگرنه اگه فرصتش پیش بیاد از خانم ها هم قدرتمند تر عمل می کنن!

تعطیلات آخر هفته رو با خانواده پسر عمه شازده رفتیم باغ یکی از اقوام تو یکی ازشهر های اطراف تهران. پنج شنبه صبح بعد صبحانه با الی (خانم پسر عمه شازده) تصمیم گرفتیم بریم بازار شهر یه دوری بزنیم. چون همه با یه ماشین یعنی ماشین شازده اومده بودیم و اونم عمرا ماشینشو دست من نمی ده و الی هم می ترسید با ماشین شازده رانندگی کنه دست به دامن همسران گرامی شدیم که ما رو ببرن! اولش کلی غر زدن که آخه بازار این جا چی داره و بریم چی کار کنیم و ... ولی بالاخره بعد از گیر دادن ها و اصرارهای فراوان ما راه افتادن. همون اول کار به بهانه خرید هدیه تولد برای برادر پسر عمه وارد یه فروشگاه بزرگ شدن. وارد شدن همانا و گیر کردن و خارج نشدن همانا!!! بیشتر مدل های کت تک و پیراهن و شلوار رو از نزدیک بررسی یا پرو کردن، همه ژورنال ها رو دیدن... هی گفتن جنساش خوبه، مدلاش قشنگه، قیمتاش خیلی مناسبه! هر چی ما خانم ها رفتیم دور زدیم و برگشتیم باز دیدیم اینا تو مغازه مشغولن و یه چیز جدید نشونمون می دادن و نظر خواهی می کردن که خوبه بخرن؟!! دیگه در پاساژ رو بسته بودن که آقایون گرامی لطف کردن و با چند تا کیسه خرید ازمغازه خارج شدن! صاحب مغازه زنگ زد نگهبان اومد در رو برامون باز کرد! عصر پسرعمه شازده گفت:"صبح یه شلوار داشت خیلی خوب بود اشتباه کردم نخریدم! میخوام دوباره برم هر کی می خواد باهام بیاد!" ما خانم ها هم راه افتایم! باز این رفت تو مغازه و بیرون نیومد. ما کلی گشت زدیم و من یه روسری فروشی خوب پیدا کردم و دو تا روسری بزرگ گرفتم. من اصولا علاقه زیادی به روسری های بزرگ دارم که چندین سال نایاب بود و به سختی پیدا می شد و من هیچ وقت نمی تونستم روسری باب دلم رو پیدا کنم تا امسال که این مدل روسری ها مد شد و من مثل آدم های ندید بدید هر جا یه روسری بزرگ و خوش نقش و رنگ دیدم خریدم! این روسری فروشی هم که عالی بود. اکثر مدلاش قشنگ بود و قیمت هاش هم راحت چهار پنج هزار تومان با تهران فرق داشت! من خیلی خودمو کنترل کردم که فقط دو تا برداشتم! شب که برگشتیم پسر عموی شازده و خانمش هم اومدن و خریدها رو دیدن و نتیجه این شد که فردا صبحش پسر عمو راهی مغازه مزبور شد! و صد البته که ما خانم ها هم همراهیشون کردیم! من و الی رفتیم پسرعمو رو سپردیم دست فروشنده و گفتیم این فامیل ماست هواشو داشته باشین و بهش تخفیف بدین! خودمون هم دوباره مشغول پاساژ گردی شدیم و آخر کار پسرعوی محترم رو که کلی خرید کرده بود تقریبا ازمغازه کشیدیم بیرون!!! فروشنده هم که دیده بود ما خانوادگی پایه خریدیم و تو این دو روز دخلش رو آباد کردیم گفت حدود دو هفته دیگه پالتوی زنونه برام می رسه حتما سر بزنین!!!ما هم این نکته مهم رو به سمع و نظر آقایون محترم رسوندیم و تاکید کردیم حتما دو هفته دیگه باز بیایم این جا که آب و هوایی عوض کنیم و کنارش یه خریدی هم داشته باشیم!

 

موقع خداحافظی و برگشتن خانم ها می گفتن قرار ما دو هفته دیگه همین جا و آقایون می گفتن از این به بعد این قدر کار داریم و سرمون شلوغ میشه که دیگه نمی تونیم جایی بریم!!!




نظرات 27 + ارسال نظر
اماسیس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

1

اماسیس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

2

اماسیس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

و حتی سوم !!!

من از صمیم قلب تبریک میگم!!!

مهرگل شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام بعد از مدتها این پستت منو مجبور کرد کامنت بذارم
ها این شهر کجا بیده و مغازه هاش کدوم بیده؟
خریدا هم مبارکتون باشه

سلام. خدا رو شکر افتخار آشنایی دادین!
بومهن. بازار مرکزی.

فرناز شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://farab22.blogfa.com

آدرس پاساژ و فروشگاه را که اینقدر مناسب بوده بده . یک پورسانت هم از مغازه هاش بابیت این تبلیغ بگیر

کامنت بالا.

هاچ زنبور عسل شنبه 22 مهر 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

گلی یالابگو از کجا خرید کردی؟
روسریهاشو از کجا خریدی منم می خواممممممممممممم

پاسخ کامنت اول!

سحر شنبه 22 مهر 1391 ساعت 04:13 ب.ظ http://sf22761.blogfa.com

دقیقا با کلام گهربار شما موافقم. آب باشه آی شناگرای ماهرین این آقایون که حد نداره ‏!‏

ghazaleh شنبه 22 مهر 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://gh-najafi .blogfa.com


خیلی بامزه بود انشاله همیشه به خرید باشید
چه مردونه چه زنونه !
اما گل گفتی اقایونم بله دست به خریدشون عالیه

سلامت باشی. با این وضع اقتصاد و قیمت ها که نمیشه!!!

مهربان شنبه 22 مهر 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

اون اوایل یادمه از مسافرت و گشت و گذار نرفتن خیلی مینالیدی! یادته؟ خداروشکر که میری گردش، ایشالا همیشه همینجور باشید.

آره. امسال ورق برگشته خدا رو شکر!

لالیکو شنبه 22 مهر 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.lalikue.blogfa.com

دلم خرید خواس اساسی

بانوی بهار شنبه 22 مهر 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://oribad.blogsky.com

سلام عزیزم..
من همیشه این مشکل و با آقای همسر دارم.. اول پاش سنگین میشه واسه خرید بعد که به زور بردمش باید به زور هم برگردونمش آخر سر هم میبینم اون بیشتر از من خرید کرده..
عاشق روسری و شال هستم اونهم اگر ارزون باشه..

سلام
آقایون پیله تر هستن!!!
من زیاد اهل شال نیستم ولی روسری خیلی دوست دارم!

اماسیس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

لذتی که در خرید کردن هست در پیچوندن خدمت نیست

لذتی که در خرید هست در هیچی نیست!!!

موشو خانوم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.zombe.blogfa.com


آرههه به خدا این آقایووون هم چونشون گرم تره...هم بیشتر خرید می کنن
اما چه کنیم دیگههه..اسممون بد در رفته
هنزیک من که خودشم اعتراف می کنه عاشق خرید کردنه
تازه با دوستاش هم میره خرید که تنها نباشن و از سلیقه ش استفاده کنن...
تا این حد پایه خریده ینی
اون وخ پاش برسه مطمئنم به من میگه عاشق خریدی تووو...اوووف امون از این آخایووون
ایشالا دو هفته دیگه میای و میگی کلی خرید کردم یوهوووو

شازده هم معمولا مردونه می ره خرید و اگه جای مناسب پیدا کنه همه چی رو بار میزنه!!!
بعید می دونم!

موشو خانوم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.zombe.blogfa.com


ذرباره روسری بزرگ هم که همدردیم...
کلا گناه داریم ما ها که می خوایم حجاب کنیم:‏(‏‏(چرا این همه کم شال بزرگ پیدا میشه؟
روسری اصلننن بهم نمیاد اصلن.نمی دونم چرا...
اما شال بزرگ می خرم که نواحی ای از بدن و کل مو رو بپوشونه...که اونم هرچی بیشتر می گردم کمتر یافت میشه....
اوووف

ــهانیهــ شنبه 22 مهر 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://minitalk.persianblog.ir/

ئه! من میگم کسی باور نمی کنه ها! مورد ما که غلط می زد تو قسمت آقایون
پیرو صحبت دوستان خب یه اشاره ای بفرما ما هم حظی ببریم از خرید

پاسخ کامنت اول.

راضیه شنبه 22 مهر 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://2629.blogfa.com/

چه خوبه پایه خریدن..آقایون ما اینجور نیستن

خانوم وکیل شنبه 22 مهر 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://khanooomvakil.persianblog.ir

فکر کنم مغازه داره دفعه بعد بهتون جنس مجانی بده انقدر که تو این دو روزه بهش سود رسوندین!!! از این روسری بزرگها منم میخوام!

نه بابا. از این خبرا نیست!!!

نوا شنبه 22 مهر 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://navaomom.persiablog.ir

اولا مبارکشون باشه فردانگن خانمها چشم ندارن خرید ماراببینن
دوما خوش به حالت که همسرت راحت خرید میکنه من پدرم درمیادتابرای همسرلباسی بخریم همیشه میگه نیازی نیست
سومااین کدوم شهره که گرونی بهش نرسیده
امیدوارم دوهفته آینده شماراحت برین خرید

سلامت باشی.
اگه جایی بره که خوشش بیاد اساسی خرید می کنه!
نه که گرونی نرسیده باشه فقط ازتهران قیمتاش مناسب تره! بومهن.

آرامیس یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://nightday.blogsky.com

خدائیش سناریوی جالبی بود که در مورد منم مصداق داره .... منم توی چند روز مثلا بازارهای کیش رو میگردم(اونایی که با سلیقه من بیشتر جوره) و کلی خریدای سالانمو میکنم و در طول این مدت همش همسری گوشزد میکنه بیا دیر شد... هنوز خرید داری....تو هرجا رفتی فقط بازاراشو پیدا میکنی...این همه جای دیدنی مثلا فلان جا داره برو بگرد و .... ولی امان از اینکه خوشون لازم باشه برای لباسهایی مثل کت و شلوار و کفش تشریف بیارن که دیگه نمیشه من بخرم...مگه دیگه از یه مغازه میاد بیرون....یعنی هی میپوشه...هی پرو میکنه...این برای برادرم خوبه.... به چندین نفر زنگ میزنه...چیزاش مرغوب و مناسبه .فلان سایز داره ... بگیرم برات؟ و ..... منم فکم آویزون و خسته میشم با این چند ساعت خرید آقا....باور کن چندروز خرید خودم این خستگی رو برام نداره .اینه که کاملا میفهمم چی میگی خانمی

نمیشه کیش رفت و بازار نرفت که!!!
آره واقعا وقتی آقایون به خرید کردن بیافتن خیلی پروسه اش طولانی و خسته کننده میشه!

فلفل یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

این قضیه راجع به حرف زدن ام صادقه میگن زنا حراف ان
ولی پاش بیفته مردا بدترن

فروغ(رد پاهایم) یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://raddepahayam.blogfa.com/

آره بابا آبش باشه خوب شناگرایین خوووب!
این شهر مقدس کجاست اون وقت؟!

بومهن!

سارا یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogfa.com

برادر بزرگه وارد مغازه ی خوب که میشه، مغازه رو بار میزنه میاره خونه.
برادر کوچیکه وارد بهترین فروشگاههای برندهای معروف هم که بشه بعد سه ساعت که میاد بیرون، هیچی پسند نکرده.

بعضیا سخت خرید می کنن بعضیا راحت! من خودم خیلی راحت خرید می کنم.

بازیگوش دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

کلن مردا قابلیت های نهان زیادی دارن فقط کافیه اب ببینن ایکون عینککک

مسی دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

کجا رفتید ؟؟ منم پالتو می خوامممممممم. قیمت مناسب و البته شیک

منم همین جور! منتها هنوز پالتو نیاورده بود ببینم چه جوریه!

ستـ*ـاره دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://sadegi.ir

آقایون سیاستشون بیشتره، خودشونو جز در مواقع ضروری لو نمیدن!

خیلی برام جالب بود خاطره ت! راستی روسری های نو مبارک!

بله همین طوره!
ممنون.

جمشیدخان سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 07:01 ق.ظ

خرکیف از این پاسخ عرعر کنان
شازده هم معمولا مردونه می ره خرید و اگه جای مناسب پیدا کنه همه چی رو بار میزنه!!!

ماجراهای مریمی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://merrymiriam.persianblog.ir/

چه لذتی داره خرید کردن (-:
پالتو رو توی حراج‌های دی ماه بخر. اگه تهرانی بهت آدرس بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد