مواظب بینی خود باشید!

شنیدین که می گن یه دیوونه یه سنگی تو چاه می اندازه که صد تا عاقل نمی تونن درش بیارن؟! حالا ما با یکی از این دیوونه ها طرف شدیم که ظاهرا دیوونه هم نیست و خیر سرش دکتر متخصص گوش و حلق بینیه. این جناب دکتر (حیف اسم دکتر البته!) یک سال و اندی قبل چند تا عمل زیبایی بینی انجام داده که همه اش ناموفق از آب دراومده و برای راضی کردن بیمارا دوباره و سه باره عملشون کرده ولی وضع بهتر نشده که هیچ بدتر هم شده و عملا چیز زیادی از بینی این بیچاره ها باقی نذاشته. یکی از این ها پسر عمه 21 ساله منه که پاییز 89 به خاطر انحراف شدید بینی و تنگی نفس و سردرد ها و سرماخوردگی مزمنی که به خاطر این مساله پیدا کرده بوده می ره بیمارستان شرکت ن ف ت (چون شوهر عمه ام کارمند اون جاست همیشه این بیمارستان می رن و از دکتراش راضی بودن) و توسط دکتر کشیک گوش و حلق و بینی اون روز معاینه می شه. قصد عمل زیبایی هم نداشته و فقط می خواسته انحراف بینیش رو عمل کنه. ولی دکتر بهش می گه حالا که می خوای بری زیر تیغ جراحی بهتره شکل بینیت رو هم درست کنی(بینی گوشتی نسبتا بزرگی داشت) و اگه فقط انحراف رو عمل کنی بعدا دیگه نمی تونی عمل زیبایی کنی و ... پسرعمه هم تحقیق می کنه و می فهمه هیچ کس تا حالا از این دکتر ناراضی نبوده و اعتماد به اون بیمارستان هم باعث می شه بره زیر دست اون دکتر و تو یه کلینیک خصوصی عمل بشه. ولی مشکلات حل نمی شه و یه سری مشکل جدید هم پیش میاد و دکتر می گه دوباره باید عمل بشی. اما بعد عمل دوم هم اوضاع فقط بدتر می شه. یعنی الان بینی پسر عمه کلا تیغه استخوونی نداره، غضروف نداره و به بافت گوشتی هم آسیب وارد شده... دکتر پررو می گه بیا دوباره عملت کنم و از غضروف گوش و استخوون پات بهش پیوند می کنم درست می شه! ولی زیر بار نمی ره و عمه ام دادش درمیاد که مگه پسر من عروسک خمیریه که از یه جاش بردارین به یه جا دیگه اش بچسبونین!  می رن دادسرا شکایت می کنن و می فهمن چند نفر دیگه هم به همین دلیل از  دکتر شکایت کردن. از طرف دادسرا معرفی می شه به پزشکی قانونی و یه تیم سه نفره از پزشکان متخصص میزان خسارت وارده رو معادل 15 درصد دیه کامل معین می کنن که به این نظریه اعتراض می کنه و یه تیم جدید متشکل از 5 پزشک میزان آسیب وارده رو معادل 30 درصد دیه کامل تعیین می کنن. تو این مدت هم برای انجام عمل ترمیمی پیش کلی دکتر متخصص رفته که اکثرا قبول نمی کنن خرابکاری یه دکتر دیگه رو درست کنن و یکی دو نفری هم که قبول کردن دستمزد خیلی بالا می خوان.

بعد شکایت گاهی از من راهنمایی می خواستن که چی کار کنیم یا چی می شه.منم چون این پسر عمه مو خیلی دوست دارم و خیلی هم براش ناراحت بودم سعی می کردم هر جوری می تونم کمک کنم. ایام عید تو یکی از عید دیدنی ها جریان کاملش رو تعریف کرد و منم چون جنبه حقوقی قضیه برام جالب بود هی ازش سوال می کردم. یهو یکی اون وسط گفت:"گلی خانم شما خیلی پی گیری! نکنه می خوای بری بینیتو عمل کنی؟!"  هفته پیش خونه عمه ام مراسم فاطمیه بود. آخر سر عمه یه برگه نشونم داد و پرسید:"این چیه؟ دیروز برامون اومده." گفتم:"اخطاریه مربوط به جلسه رسیدگی دادگاهه. پرونده تون از دادسرا رفته دادگاه و براش وقت رسیدگی تععین کردن تا قاضی حکم بده." پسر عمه هم دنبال یکی بود که باهاش بره دادگاه. شوخی جدی گفتم:"می خوای من باهات بیام؟" که یهو عمه و شوهر عمه رو هوا پیشنهادمو قاپیدن و با اشتیاق گفتن اگه تو بری که خیلی خوبه و هر چه قدر حق الزحمه ات بشه می دیم و ...

امروز وقت رسیدگی دادگاه بود.صبح زودتر رفتم تا اعلام وکالت کنم و پرونده رو ببینم. به جز پسرعمه دو تا آقا و یه خانم هم شاکی بودن که قرار بود به شکایتشون یه جا رسیدگی بشه. یکی از آقایون که میان ساله فقط انحراف بینی عمل کرده بود و مشکلش خیلی حاد نبود ولی اون دو تای دیگه... یه دختر جوون که یه طرف بینیش رسما از بین رفته بود و دستمال جلوش نگه می داشت، مشکل تنفسی شدید پیدا کرده بود و کلا از بینی نمی تونست نفس بکشه، بویاییش دچار مشکل شده بود ... پزشکی قانونی 80 درصد دیه کامل براش تعیین کرده بود. و یه آقای جوون که یه طرف بینیش کاملا تو رفته شده بود و بعد از گذشت یک سال و اندی هنوز خون ریزی داشت... پزشکی قانونی 50 درصد دیه کامل براش معین کرده بود. اینا هر کدوم سه بار عمل کرده بودن و رسما بینی براشون باقی نمونده بود. باز بینی پسر عمه شکل ظاهریش بد نیست و فقط از داخل خرابه. بهش گفتم چه کار عاقلانه ای کردی زیر بار عمل سوم نرفتی... حالا اون وسط پسر عمه ام یواشکی ادای دکتره رو در می آورد و چرت و پرت هاشو برام تعریف می کرد.مثل این که گفته بود: "بعد از عمل فین کردی غضروف بینیت افتاده من کاریش نداشتم!!!" منم از خنده ضعف کرده بودم! بقیه شاکیا با تعجب به ما نگاه می کردن و حتما پیش خودشون فکر می کردن چه وکیل و موکل سرخوشی!!! موقعی که داشتم پرونده رو می خوندم وکیل دکتر هم اومد. با هم صحبت کردیم و گفت موکلش رو فقط یه بار دیده و بعد این که اخطاریه دادگاه اومده چند بار باهاش تماس گرفته که بیاد راجع به پرونده با هم حرف بزنن ولی خبری ازش نشده گویا متواریه! قصد داشت از وکالت پرونده استعفا بده که بهش گفتم اگه تو جلسه دادرسی استعفاش رو اعلام کنه چون وقت برای ابلاغ به خود متهم نیست، تخلفه و ممکنه براش دردسر بشه. بهتره تو جلسه حاضر بشه ولی دفاع نکنه. اون هم که از دیدن وضعیت شاکیا و شرح ما وقعی که براش دادم خیلی ناراحت شده بود، گفت اصلا جای دفاع نداره! تو جلسه دادگاه هم اعلام کرد اعتراضی به نظریه پزشکی قانونی نداره و طبق مقررات با موکلش رفتار بشه. به هر حال حضورش به نفع ما شد. اگه نمیومد ممکن بود جلسه دادرسی تجدید بشه یا حکم غیابی صادر بشه که زمان بیشتری برای قطعی شدن می بره. حالا منتظر صدور رای هستیم.



پ.ن 1:به عنوان اولین پست بلاگ اسکایی چه مفصل و طولانی شد!

پ.ن 2: از شکلک های این جا بسیار لذت می بریم!


نظرات 41 + ارسال نظر
مهربان سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://0098021mehraban.blogfa.com

salam goli junam. khubi???
manam mikham asbab keshi konam!
az blogsky razi hasti?!!!
goli esme khodamo hamishe kheyli dus daram! amma dige fek konam bayad avazesh konam!
kheyli bade na?!! :(
miay begi behem rajebe blogsky??
montazerama!!

سلام عزیزم
من که خیلی تازه اومدم! یه خوبیایی داره نسبت به بلاگفا. البته چند تا چیزش رو هم نداره. ولی مهم اینه که مدام ادا و اطوار در نمیاره. تا حالا نشنیدم کسی از این جا بد بگه!
موفق باشی.

مهربان سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://0098021mehraban.blogfa.com

lmamnun aziiiizam :*

جوجو سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://a2210.blogfa.com

یارو رسما تعطیله

دقیقا!

آفاق سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

وای در کل از عمل بینی خیلی میترسم دو تا زنداداشام عمل کردن سختیاشو دیدم اما اونا شکر خدا نتیجه خوبی گرفتن

بینی رو تا وقتی واقعا مشکل نداره نباید سمت عملش رفت.

ابراهیم سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://namebaran.blogfa.com

سلام
خونه نو مبارک
البته منم خسته شدم ولی هنوز تصمیمی برای عوض کردن نگرفتم

سلام
ممنون
اگه این وضعیت بلاگفا ادامه داشته باشه قطعا خیلی ها کوچ می کنن!

گیس گلابتون سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://gisgolabaton.blogfa.com

سلام منزل نو مبارک
من گیس گلابتون کوچیکه هستم

وای خداروشکر که زیر بار عمل سوم نرفته

سلام ممنونم

واقعا کار عاقلانه ای کرده وگرنه دیگه دماغ براش نمی موند!!!

coral سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://cupoflife.blogfa.com/

وای خدا از این دکترا نگذره که دایم دارن با جون مردم بازی میکنن...
از تصور صورت اون دختر خانوم،مو به تن سیخ شد یا پسری که هنوز خونریزی داره.خب این بنده های خدا تا آخر عمر ممکنه خوب نشن و حتی درگیر مسائل روانی بشن...
کاش وقتی کسی تو حرفه اش حالا هر چی که هست،موفق نیست و توانایی و علم نداره،به خاطر پول وارد الکی نگه میتونم!!!!!!!!!

خیلی وحشتناکه. چه قدر باید خرج کنن و سختی بکشن تازه اون بینی هم دیگه بینی بشو نیست.
خدا ازش نگذره. معلوم نیست چه جوری پرانه پزشکی گرفته؟!

ان شرلی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://ansherly.persianblog.ir/

چه جالب همه اشتباهی پایین نظر گذاشتن
راستی اول تیتر متن و خوندم مواظب خودبینی باشید!!!!!!! هی داشتم فکر می کردم کی این وسط خودبین بود!! الان دوباره اومدم که لینکتو عوض کنم دیدم یه چی دیگه گفتی

دیگه این قدرها هم گیج نیستم!!!

حسنا بانو چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://hosnabanoo.blogfa.com

وااااااااااااااااای
دیگه از عمل منصرف شدم!به خدا راس میگم...

چه پست عبرت آموزی نوشتم!

سیده زینب چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:12 ق.ظ http://dz.blogfa.com

چه قدر دردناک!

آفاق چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

گلی جان قالبت خیلی خوشگله به خصوص رنگش

چشمات خوشگل میبینه.

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

اولاً به به
به به
منزل نو مبارک
میبینم که دوستان یکی یکی بلاگ اسکایی می شوند

دوماً چه وحشتناک
چه بد
چه ناراحت کننده
فک کن آدم بیاد بینیشو عمل کنه خوشگل شه، کلاً بینی براش نمونه!!!!!!!!!!!!

ممنون
چه کنیم دیگه. امیدوارم این جا خوب باشه!
خیلی بده...

سارای چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://sari-i.blogsky.com

گلی خانوم مبارک باشه وووی ما هم راحت شدیم از بلاگفا از طرف یه وبلاگ حداقل...!
در ضمن قالب وبلاگتو عوض کن خرابه!

ممنون.
هدف ما راحتی شماست!
خرابه؟! چرا؟

صبور چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://saboraneh.blogfa.com

وای خدای من
من کلا فلسفه ا م اینه که بجز موارد اضطراری سلامتی نباید به خلقت خدا دست زد و با عمل های زیبایی کلا مخالفم که چی بری زیر تیغ جراحی و سلامتی و پولتو به خطر بندازی که ال بشه و بل بشه .
ولی انصافن در خصوص مواردی که جراحی برای بازگشت سلامتی قراره انجام بشه اونم توسط همچین ناپزشکان پررویی

منم زیاد موافق نیستم ولی گاهی لازمه. خیلی بده که نیجه این جوری بشه...

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://mayfamily.blogfa.com

سلام
به به! منزل نو مبارک!!!!
باید لینک را عوض کنیم اگر گودر اجازه دهد!
راستی میگی چه پست بلندی شد اولین پستت!
جدا دلم برای اون ها سوخت و ایضا پسر عمه ات! آدم با کلی آرزو و اعتماد خودش را دست یک دکتر می سپاره!
ولی تو تی وی کلی گفتند که بابا باید دکتر جراحی پلاستیک این عمل را بکنه نه متخصص گوش و حلق و بینی!!

سلام
مرسی.
پست طولانی نوشتم بلاگ اسکای رو امتحان کنم!!!
خیلی وحشتناکه.
چه می دونم! الان که بیشتر دکترای گوش و حلق و بینی این عمل رو انجام میدن.

فرهاد چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://farhad-fariborzi.ir

سلام.خونه جدیدتون مبارک.هیشکی از آینده نگری و آمادگی برای تغییر ضرر نکرده----این دکترا، عین یک بازاریاب تبلیغ می کنن و ملت رو گول می زنن و در مورد مهارت و کارایی شون ملتو گمراه می کنن، بعضی هاشون به خاطر پول دست رد به سینه هیچکس نمی زنن.به نظر من در مورد مسایل پزشکی نباید به تبلیغات اعتماد کرد.غیره حرفای مریضای سابق یه چیزاییم باید سنجیدف اولا" دکتره وضعش توپ باشه، میانسال باشه(تجربه کاری)، اینجوری عملایی رو که نمی شه یا نمی تونه قبول نمی کنه، خیلی ها به خاطر پول هیشکی و رد نمی کنن، شدنی یا نشدنی یا با ریسک بالا.

آره دقیقا مخ پسرعمه منو زده بود!

maryam چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://maryam-bashkani.blogfa.com

سلام خونه نو مبارک عزیزم

سلام.ممنون.

گیس گلابتون چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://gisgolabatoon.blogfa.com/

به به مبارکه:)
بلاگفا دارد اذیت می کند. چند وقت که اینجا بودی برایمان بگو اینجا بهتر است یا بلاگفا
امروز یک دانه کامنت هم محض رضای خدا نتوانستم برای کسی بگذارم!
برایمان زیاد زیاد بنویس:)

سلامت باشی.
واقعا اعصاب خردکن شده. منم زدم به سیم آخر و اومدم اینجا!
چشم!

یه رهگذر که مشتری شده :) چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://viator.persianblog.ir/

سلام خونه نو مبارک.
ما خواننده ی بعضی وقتها می باشیم
شرمنده دیگه ما راست گو هم می باشیم
راست گفتی شکلکهایش قشنگ تر است

آها از سر دادگاه مارگزیده با اینجا آشنا شده بودم

دیگه اینکه آخه یکی نیست بگه دکتر گوش و حلق و بینی رو چه به عمل زیبایی و پلاستیک
به نظر من که دیه کامل هم کمه مخصوصا زیبایی تو صورت که از نظر روانی می تونه رو آیندشون تاثیر بذاره

سلام. ازآشناییتون خوشبختم!
ولی خیلی از متخصصین گوش و حلق و بینی جراحی زیبایی انجام میدن. این هم تو تخصصشون هست.

مهسا میم چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

گلی جون حق داریم نظرمون رو در مورد قالب وبلاگت بگیم آیا؟

صد البته!

مهسا میم چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

همه چیزش خوبه به جز رنگ پیوندهات که خیلی چشم رو اذیت میکنه ببین میتونی عوضش کنی گلی جون

آره مشکلش همینه ولی این قالبو خیلی دوست دارم. اگه خوشگل ترشو سراغ داری معرفی کن!
اول همون قالب بلاگفام رو گذاشتم نمی دونم چرا مشکل داشت این جا!

افسون چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://afsoon1.persianblog.ir/

آخی عزیزم!!
برای اولین بار از خوندن این جور داستان ها ذوق کردم! می دونی چرا؟!!
چون فکر می کنم آینده ی منم باید این جوری باشه!!!
کاش بشه!!
راستی آپم با یه پست طولانی میشه کمکم کنی کنی و بگی علتش چیه؟!!
اینو گذاشته بودم توی اون یکی وبت
وای نه!!عجب آدمای پیدا میشن؟

ذوق؟!

فروغ چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://raddepahayam.blogfa.com/

این خسارتی که میده که واسه اون بندگان خدا دماغ که نمیشه!!
این پولا واسه یه پزشک متخصص چندان پولی به حساب نمیاد
البته قبول دارم بالاخره بهتر از هیچیه!
من اگه قاضی بودم پروندشو باطل میکردم

بله ولی بی هیچی هم نمیشه!
پروانه اش فعلا در حالت تعلیقه. یکی از شاکیا به نظام پزشکی هم شکایت کرده. پسر عمه ام هم می خواد شکایت کنه.انشالله باطل میشه!

*پرنیان* چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://ghalam110.blogfa.com/

خونه نو مبارک!

یعنی به اون حرف دکتره انقدرررر خندیدم که نگو....چه اوشگولیه!!!!

البته تو پزشکی مرسومه از یه جا استخون بردارند به یه جای دیگه بزنند...منم از لگنم استخوان برداشتند به دستم پیوند زدند

کلا روانش پاکه.
درسته ولی نه این که استخون خود بینی رو بردارن بعد از یه جا دیگه براش استخون بذارن!!!

گولو چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
خونه ی نو مبارک.
دماغت هم چاق!
من هنوز با پررویی تو بلاگفا هستم

سلام
خوش بگذره!

مهربان چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام عزیزم. این آدرس جدید منه. منتظرتم
http://mehrminooran.persianblog.ir/

نیره چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام و خونه نو مبارک
میگم با توجه به اینکه متهم فراریه این دیه ها رو از کی می خوان بگیرن؟

سلام ممنون.
برای این که بازدشت نشه وثیقه گذاشته. دیه رو از همون میدن.

فــــرناز چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://farnazjun.persianblog.ir/

بَ بَ چه خبره چرا همه دارن هی اسباب کشی می کنن؟ چیزی شده بگید ما هم بدونیم والا! خونه ی جدیدت مبارک باشه خانوم گُلی. امیدوارم برات امنیت و آرامش به همراه داشته باشه ... قبول دارم بلاگفا خیلی رو اعصابه منم یه مدت اونجا می نوشتم. :))

تو بلاگفایی نیستی نمی دونی چی به سر آدم میاره!!!
مرسی عزیزم. انشاالله.

فــــرناز چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://farnazjun.persianblog.ir/

این قالبتو خیلی دوست دارم. یه بار پارسال اینا فکر کنم یه مدت گذاشته بودی! :) :* :*

منم خیلی دوستش دارم!
آره ولی بلاگفای نامرد قورتش داد!

یاسمن چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://yasaman1387.blogfa.com

امان از این دکترهای نابکار بی تجربه
امیدوارم بالاخره پسرعمه شما بتونه بینی اش رو ا زداخل درست کنه البته زیر دست یه دکتر خوب و باتجربه

ممنون. منم امیدوارم.

سارای چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://sari-i.blogsky.com/

درست نمیشه خیلی هم سنگینه...
البته جسارت نباشه مهم خودتی عزیزم ما همه جوره میایم اینجا

جدی؟!
خواهش می کنم. لطف داری عزیزم.

سارای چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://sari-i.blogsky.com/

درست باز نمیشه منظورم بود!

امیرحسین پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://fata-khoshnam.blogfa.com

سلام
وبلاگ و قالب جدید مبارک.

چقدر داستان جالبیه!!! مخصوصا بخش دادگاهش، یک خطشو خوندم ناراحت شدم برای بیماران دکتره، خط بعدی همراه با تبسم و ...

موفق باشید

سلام
ممنونم
وضع بیماران که خیلی بد بود. من برای طولانی نشدن زیاد توضیح ندادم. از اون طرف حرفا و کارای احمقانه دکتر هم خنده داره هم اعصاب خرد کن!

به هم چنین.

نوبهار جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://draftz.blogfa.com/

وااااااااااااای خیلی وحشتناکه!!

خیلی...

ما شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

واییییییییییییییییییی

افسون سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

الان خو چرا شما به حرف این جناب گوش فرا ندادید؟
آره دیده این نظر رو گذاشته بودم توی بگلافا. تو پستی که در مورد پسرتون نوشته بودید.من اصولا زیاد از بچه مچه خوشم نمی آید ولی وقتی پست های شما را در مورد پسران می خوانم. احساس می کنم .....
خو ذوق داله دیده عه! ای بابا!!

نسیم جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام ببخشید من در حال جست و جو بودم که به وبلاگ شما برخوردم من 2 سال پیش نزد دکتر نسبتا معروفی است اما نمی دونم چرا بینی منو خراب کرد بعد یک سال و سه ماه دوباره بینی منو عمل کرد اما باز طرف چپم فرو رفتگی دارد و پایین بینی ام هم انگار دوخت و دوز کرده باشه جای بریدگی گذاشته.در کل بینی ام را اصلا کوچک نکرده و بینی قبل از عملم که مشکل چندانی نداشت را به یک بینی ناجور تبدیل کرده.دو تا سوراخ کوچیک هم برام درست کرده اما چون قبلا انحراف بینی داشتم نفس کشیدنم فرقی ندارد و زیاد مشکلی با تنفس ندارم مگر در هوای آلوده...راستش من می خوام از این دکتر شکایت کنم و سوالم از شما این است که آیا این مواردی که گفتم خصوصا فرو رفتگی سمت چپ مشمول دیه می شود؟! من می خوام برای بار سوم با یک دکتر مطمئن در ترمیم مثل دکتر منافی عمل کنم اما چون هزینه ش زیاد می شود تصمیم گرفتم شکایت کنم تا شاید بتونم پول عمل سوم را بدهم اگرچه خودش می گوید دوباره یک بار دیگر بگذار عمل کنم ولی واقعا این بار می ترسم مخصوصا اینکه پایین بینی ام واقعا وضع نامناسبی داره اما چون هنوز افتادگی داره زیاد کسی نمی تونه پایینش رو ببینه (تنها ایراد بینی من همین افتادگی بود!) به نظر شما با توجه به مطلبی که در مورد یکی از اقوام تون نوشته بودید به بینی من دیه می دهند تا بتونم ترمیمش کنم؟

اگه میشه جواب تون رو به ایمیلم هم بفرستید.ممنون

سلام
شما باید در دادسرا شکایتتون رو مطرح کنید. از اونجا شما رو به پزشکی قانونی ارجاع میدن تا میزان آسیب به بینی مشخص بشه. در مورد این که فرورفتگی بینی تون مشمول دیه میشه یا نه پزشک متخصص باید نظر بده,من نمیدونم!

در ضمن آدرس ایمیلی نذاشتین تا جوابم رو اونجا هم براتون بفرستم.

نسیم سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

ممنونم دوست عزیزم از جواب تون...بعد این پروسه چقدر طول می کشه معمولا؟ممنونم از شما.

خواهش میکنم. زمان مشخصی نمیشه براش تعیین کرد. اما از زمان طرح شکایت تا اجرای حکم دیه باید حداقل روی یک سال حساب کنین.

مرضیه چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 09:55 ب.ظ

بیچاره اون دختره
کاملا درکش می کنم
خدا ازشون نگذره
همون قسم پزشکیشونو بزنه تو کمرشون
منم از انحراف به زیبایی رسیدم اینفدر که این دکترا انگ روم گذاشتن
هر روزم گریه است افسرده شدم
زیباییمو از دس دادم
به خاطر پول یعنی با همه چی بازی می کنن
لعنت بهشون
جرات عمل دوباره هم ندارم
زشت شدم رف

خیلی متاسفم

مرضی خانوم چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 10:16 ب.ظ

گلی خانوم عزیز الان نتیجه چی شد؟ پسز عمتون عمل سوشونو انجام دادن؟
چه طور شدن؟

بله یه عمل ترمیمی انجام داد پیش یه دکتر دیگه. کامل که درست نشد اما بهتر از قبل شده.

Raha دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 01:54 ق.ظ

Ey kash be manam ghabl amal inaro mmigoftaan alan damagham daghon shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد