422. تولدت مبارک!

سالروز تولد بچه ها برای هر مادری یه روز خاصه! از اون روزایی که اگه شرایط! اجازه بده می تونی ساعت ها برای خودت فکر و خیال کنی و تجدید خاطره. از زمان بارداری و روز زایمان و مرحله به مرحله ی بزرگ شدنش. بعد هی دلت غنج بره و لبخند به لبت بیاد، دلتنگ بعضی روزا بشی و از فکر گذشتن بعضی روزای دیگه احساس آرامش کنی! زل بزنی به بچه ات و بغلش کنی و خدا رو شکر به خاطر داشتنش ...


تولد دو سالگیت مبارک گل پری مامان!

نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 11:30 ق.ظ

تولدش مبارک ^-^
وای کی دو سااال گذشت؟
از طرف من پشتو دستشو ببوسید

ممنون.
منم نمیدونم!

مامان آویسا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

خانم کوچولو تولدت مبارک

ممنونم.

مائده یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 01:16 ب.ظ

تولدش مبارک. خیر جفتشونو ببینین انشالا. :)

ممنون. ان شاالله

مینو یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 02:51 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

تولد نازنین دخترتون مبارک باشه.سالیان سال به خوشی و شادی و در کنار خانواده.

ممنون از لطفتون. سلامت باشین.

گیس گلابتون یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

تولد دخترک نازت مبارک گلابتون بانو

ممنون خانم دکتر مهربون!

زهرا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

تولد دختر گلت مبارک باشه. ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادر صحیح و ساام باشه.روزهای بارداریت یادمه عزیزم. یادمه میخواستی طبیعی زایمان کنی و نشد. انگار همین دیروز بود. نمیدونم زمان چرا اینقدر زود میگذره. منم اون موقع مادر نبودم اما الان یه دختر 10 ماه و 20 روزه دارم. دلم میخواد زمان بایسته و این روزهای شیرین بچه هامون تموم نشه. من با اینکه خودم وبلاگ ندارم اما همیشه بهت سر میزنم هرچند اکثرا خاموشم ولی همیشه نوشته هات بهم روحیه میده. خوشحالم که از بین دوستان شما حداقل هستید. همیشه منتظر نوشته های گرم و صمیمیت هستم.

ممنونم از این همه ابراز لطف و محبت!
سلامت باشین.

مریم دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 01:10 ق.ظ

تولد خانم کوچولو رو تبریک میگم.شیرین ترین روزای زندگی هر بچه ای همین دوران دوسالگیه.از هر لحظه و ساعتش لذت ببرین

ممنون. بله درسته. سعیمو می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد