421. پنج

و گلابتون بانو پنج ساله شد...


پنج سال پیش تو دورانی که حس می کردم به اجبار حبس شدم تو خونه و حال و حوصله درست و حسابی نداشتم، برای خودم وبلاگ درست کردم، اولین پستمو نوشتم و شدم گلابتون بانو! 

فضای وبلاگستان، مراودات وبلاگی و دوستای خوبی که پیدا کردم کلی حال و هوامو عوض کرد و شدم مشتری پر و پا قرص این جا. مدام نوشتن و خوندن و نظر دادن! چه روزای خوبی این‌ جا داشتم، چه خاطرات شیرینی...

اما حالا در نهایت سکوت و سکون و بی رونقی وبلاگستان به پنج سالگی رسیدم. در این حال و هوای آزار دهنده و دلسرد کننده. بدون حضور بیشتر دوستان وبلاگی که با بودنشون و کامنت هاشون دلگرمم کنن برای بیشتر این جا بودن...

می دونین من عمیقا معتقدم ما اهالی وبلاگستان یه جورایی به خودمون ظلم کردیم که این جا و خونه های دوست داشتنی و دوستای نازنینمون رو  با این شبکه های اجتماعی هردنبیل سطحی عوض کردیم و این جا شد شهر خالی از سکنه. اشتباه می کنیم که کم می نویسیم  یا دیگه نمی نویسیم و حرف ها و فکرهامون رو که عادت کرده بودیم به خالی کردن شون تو صفحه وبلاگ مون، تو خودمون انباشته می کنیم. خیلی حیفه که دیگه نظرات و همراهی دوستانمون رو نداریم یا خیلی کم داریم. حق وبلاگستانی که اون طوری ما رو دور هم جمع کرده بود و کلی دوست و رفیق نازنین رو بهمون هدیه ،نبود که روزگارش بشه این...


برای همه دوستانی که در این سکوت مدت هاس ازشون بی خبرم بهترین آرزوها رو دارم و از تمام دوستانی که تو این اوضاع با حضورشون چراغ کم نوراین جا رو روشن نگه داشتن صمیمانه ممنونم! 

نظرات 13 + ارسال نظر
غ ـزل جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 11:57 ق.ظ

منم یک روزی مینوشتم
هنوزم دلم میخواد اما نمیشه
یادش بخیر

چرا نمیشه؟! نوشتن خیلی خوبه.

مگهان جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

خوشحالم از 5ساله شدنتون... از ثباتتون در اینجا که نشونه ی خوبیه برام، احساس می کنم یک انسان ریشه دار و پایبند! هستید تو همه ی قسمت های زندگی...
من بارها وبلاگ عوض کردم و راضی نیستم از این حرکتم:) احساس بی ثباتی دارم.
به خودم افتخار می کنم که یه دوست وبلاگنویس 5ساله دارم ^-^
و ای کاااش کم کم دوستان برگردن، ای کاش... فکر کنم آرزوی محال باشه:)اما آرزو کردن و تصورشم شیرینه

ممنون از نظر لطفت دوست عزیز.
کاش می شد!

یلدا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 04:00 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

موافقم
پنج سالگیت مبارک

کیم تاک گو جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 07:54 ب.ظ http://angoshti.blogspot.com

10 ساله می نویسم. به دلایلی کاری مجبور شدم وبلاگ اصلیم را ببندم. اما فضایی که وبلاگ برای نوشتن بهم میداد هیچ جا نمیده. ناشناس مهاجرت کردم یک جای دیگه. همچنان برای دل خودم می نویسم. از سال اولی که می نویسی می خندمت و گهگاه نظر میدادم. بازم بنویس . خسته نشو. اون شبکه های اجتماعی به سرعت به فرمهای دیگه تغییر حال خواهند داد

واقعا هیچی کدوم از شبکه ها اصالت وبلاگستان روندارن!
موفق باشین.

مریم جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 08:59 ب.ظ

باسلام خدمت گلابتون بانوی عزیز.
پنج ساله شدن وبلاگتون رو تبریک میگم و امیدوارم پنجاه ساله بشه
من از خوانندگان پروپاقرص ولی خاموش وبلاگ شما هستم.تا حالا کامنت نذاشتم ولی الان احساس کردم باید بگم که چقدر مشتاق خواندن مطالب شما هستمو چیزهای زیادی ازتون تو این مدت یاد گرفتم.قبلا هرروز به اینجا سرمیزدم که پست جدید تون رو بخونم ولی مدتهاست که هرچه بیشتر سرمیزنم کمتر می بینم.امیدوارم دوباره وبلاگستان رونق بگیره.

سلام
ممنون از حضور و کامنت دلگرم کننده تون!

مریم جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

باسلام خدمت گلابتون بانوی عزیز.پنج ساله شدن وبلاگتون رو تبریک میگم
من از خوانندگان خاموشتون هستم .تا حالا نمیدونستم چه کامنتی بذارم اما الان دیدم واجبه که بهتون بگم من هرروز به اینجا سرمی زنم و مشتاق خوندن پست جدیدی ازتون هستم.امیدوارم دوباره وبلاگستان رونق بگیره و ازین سوت و کوری دربیاد

صهبا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

عارفه شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 02:29 ق.ظ

پنج سالگی وبلاگت مبارک! من هنوز اینجا رو می خونم و از نوشته هات لذت می برم. امیدوارم همیشه بنویسی!

ممنون از نظر لطفت

گلابتون شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 02:57 ب.ظ http://golabetoon.blogfa.com

تولدت مبارک خونه قشنگ گلابتون...امیدوارم بمونی سالهای سال و همه ش بنویسی...منم با اینکه معتاد فضاهای مجازی شدم ولی سعی کردم چراغ وبلاگ رو روشن نگه دارم چون معتقدم نوشتن یه چیز دیگه س....

ممنون
کار درستی میکنی! موفق باشی.

رضوان یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام
ایشالا همیشه چراغ دلت روشن باشه.

منم موافقم که هرکسی خودش مسوول وبلاگشه !
بر وزن این جمله : هرکسی خودش مسوول گلش هست !!

سلام
خیلی ممنون سلامت باشی.
بله همین طوره!

مامان آویسا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

تولد وبلاگت مبارک همیشه می خونمت و به نوشتنت ادامه بده

ممنون از نظر لطفت.

گیس گلابتون یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

پنج سالگی مبارک... زمان چقدر تند تند میگذره

خیلی ممنون. بله همین‌طوره!

الهه دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 03:18 ب.ظ http://man-va-va.persianblig.ir

گلابتون عزیز خوشحالم که شما به نوشتنتون ادامه میدید

ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد