از عجایب گوگل 2

جهت تلطیف فضا در این سوت و کوری نوروزانه وبلاگستان و در ادامه این پست, می ریم ببینیم که با سرچ چه چیزایی رسیدن به وبلاگ من! این گوگل هم که جواب درست و حسابی نمی ده, دیگه من وظیفه خودم دونستم ملت رو راهنمایی کنم!:



دلم بس ناجوانمردانه تنگ است: آخی طفلکی! چرا آخه؟!


خاطرات زایمان طبیعی: بنده می خواستم طبیعی زایمان کنم, اما نشد و آخرش سزارین شدم! برای همین خاطره ای در این باب ندارم که بخوام خدمتتون عرض کنم!


هیچ کس ماندنی نیست: کاملا صحیحه!


المثنی عقدنامه چه شکلیه؟: مثل عقدنامه اصلی دفترچه ای نیست. ورقه ایه!


وبلاگ های مردانه: اشتباهی تشریف آوردین. مردونه اون طرفه!


ماجراهای این روزهای من: این که وبلاگ ماناس!


این همه درس خوندم آخرش چی؟: یعنی هیچیِ هیچی؟!


آموزش ژله ببری: ژله ببری چیه دیگه؟! تا حالا نشنیده بودم!


بافتنی بافتم: آفرین! چه کار خوبی کردی!


بافتنی بانو: بنده گلابتون بانو هستم! البته بافتنی هم می بافم!


12 هفتگی سونو گفته دختره, درسته؟: 12 هفتگی که زوده برای تعیین جنسیت, اما امیدوارم درست باشه! حالا شما دختر دوست داری یا پسر؟!


پول منو بده برم: کجا؟! بودی حالا!!!


تاریخ 25 مهر تعطیل شده؟: بنده بی اطلاعم!


تستم مثبته حامله شدم: به سلامتی.مبارکه!


تو بارداری چندین بار غش کردم: این که خیلی بده! به جای سرچ کردن بلند شو برو پیش دکتر متخصص!


بافتنی مدل سوراخ سوراخ: سوراخ سوراخ دیگه چه مدلیه؟! توری منظورتونه؟!


سایت بافتنی گل بانو: حالا من چند دفعه عکس بافتنی هامو گذاشتم که دلیل نمی شه این جا سایت بافتنی بشه!


زایمان بی دردسر: انشاالله قسمتت بشه!


بیا با هم بسازیم: بسازین! سازش چیز بسیار خوبیه و لازم برای حفظ زندگی!


بی حالی در بارداری: کاملا طبیعیه!


بعد از سزارین باردارم: واقعا؟! چند وقت بعد سزارین باردار شدی اون وقت؟!


برای آرامش اعصاب کجا سفر بریم؟: هر جا که فکر می کنی می تونه حالت رو خوب کنه! با زیارت بیشتر حال می کنی یا سیاحت؟! از این مهم تر اوضاع جیبت چه طوره؟!


بانوی کدبانو: یعنی واقعا تونستم اون قدری کدبانو بشم که یه نفر با سرچ هم چین چیزی سر از وبلاگ من دربیاره؟!


مرگ را دوست دارم: خوشا به سعادتت!


موهامو با حنا هندی رنگ کنم؟: می خوای رنگ کنی رنگ کن. اما بعدش تا مدت ها رنگ نمی گیره! از ما گفتن بود!


کروکی آبشار بیشه خرم آباد: من آبشار بیشه رفتم ولی نمی تونم کروکیش رو بدم خدمتتون!


کادوی چشم روشنی به مادرشوهرم: به این می گن عروس نمونه که برای کادو دادن به مادرشوهرش سرچ می کنه!


وکالت نامه لاک گرفته شده: دادگاه قبولش نمی کنه!


مصرف چرخون در بارداری: چرخون دیگه چیه؟! من تو هیچ کدوم از بارداری هام مصرف نکردم!


ماجرای من و دوستم در آرایشگاه: چه ماجرایی؟! تعریف کن. کنجکاو شدم!


مرد اهل تنوع: خدا به دور!


کسی طبیعی دوقلو زایمان کرده؟: زمان قدیم یا تو ممالک فرنگ چرا! ولی الان و این جا یه قلو رو هم معمولا طبیعی زایمان نمی کنن چه برسه به دوقلو!!!


چگونه برای همسرم تولد بگیرم؟: خوب خیلی جورها می شه تولد بگیری. بستگی داره به جیب و حوصله ات!


گلابتون مربی آشپزی: نه بابا! من اصلا در این حد نیستم!


خاطرات خانوم وکیل آینده: این جا می تونی خاطرات خانوم وکیل گذشته رو بخونی!


کچل درس کنکور: یعنی آدم با درس خوندن واسه کنکور کچل می شه؟! نه بابا! من که نشدم!

...



نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب۲ چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

خیلی جالب بود گلی جون. راستی سال نو مبارک.‌من اولین بار وبلاگ تو رو از طریق خودت‌کشف کردم.. ولی واقعا خودمم یه بار داشتم تو‌نت یه چیزی سرچ میکرپم دیدم ادرس وب خودم اومد.‌کلی ترسیدم. الان دیگه هر چیز بیخودی هم رمزدارش کردم خیالم راحت تره

سال نوی شما هم مبارک
حالا این قدر هم ترسناک نیست!

زن متاهل چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 03:38 ب.ظ

خیلی جالب بود
گلی جان میشه راهنمایی کنی چطور اینها را از آمار گیر وبت پیدا کردی یعنی در موردش کمی معلومات بدی ممنون
بچه را جای من ببوس

اگر از آمارگیر وبگذر استفاده میکنی, یه قسمت داره با عنوان موتورهای جستجو. میری اونجا و روی کلمات جستجو شده کلیک میکنی.

اماسیس چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 09:24 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

موارد بالا درست

بذا یه مورد هم تجربه شخصی بگم


تا حالا زدین درد و دل؟

نتایج الان رو نمیدونم ولی اونموقع یه وب بود که مردم میرفتن درد و دلاشونو اونجا میکردن و مدیر وبلاگ هم اونا رو به پست وبش اضافه میکرد



فردام که 13 به در

خانمی اولین 13 به درش نه ؟
خوش بگذره

نه من از این مدل چیزها سرچ نمیکنم!!!

خانم کوچولو سیزده دوم رو در کرد!

برای تو پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 12:50 ق.ظ httphttp://dearlover.blogfa.com/

سلام
تعطیلات هم داره نفس های اخرش رو میکشه امیدوارم وبلاگستان باز پر رنگ بشه
بعصیهاش خیلی جالب بود واقعا چطوری از اینها به وب شما رسیدن

سلام
وبلاگستان که کم رنگ شده اقلا دیگه محو نشه!
چه میدونم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد