نوعی از خوشحال کننده!

یکی از خوشحال کننده های بزرگ می تونه این باشه که موقع خرید مانتوی عید, دو سایز کوچیک تر از سایزی که نیمه اول امسال درست اندازه ات نمی شد رو برداری و ببینی کاملا اندازه ته! بعد با خوشحالی تو آینه خودتو ورانداز کنی و ته دلت غنج بره! یا پشت شلواری رو که شش ماه پیش خریده بودی یه درز پهن بگیری تا اندازه ات بشه و از کمرت نیافته پایین و اون شلوار جین خوشگله رو که چند سال بود اندازه ات نمی شد و انداختی بودیش ته کمد, بعد از پروژه کمد تکونی دربیاری بپوشی و ببینی اندازه ات شده!



هر چند هنوز باوزن ایده آلم که می خواستم تا آخر امسال بهش برسم, فاصله زیادی دارم اما همین ها کلی حالمو خوش کرده و انگیزه مو قوی تر!


 اینا رو با ذوق و شوق برای شازده تعریف می کنم, با خونسردی می گه:"چرا شما خانم ها این قدر ذوق می کنین به خاطر لاغر شدن؟!!!"


+ خوشحال کننده دیگه این که اسفند, ماه محبوب سال خیلی زودتر از حد انتظار در میان قطرات باران رسیده! انشاالله ماه پربرکتی باشه و در اون دل های همه شاد و آروم.


نظرات 13 + ارسال نظر
ارغوان جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

و همانا از خوشبختی های ما زنان اینست که وزنی ایده آل داشته باشیم . باشد که به آن دست بیابیم . آمین .
خوشبحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالت :( ده کیلو اضافه وزن دارم . این ده کیلو رو کجای دلم بزارم وقتی اطرافیان میگن : تو دیوونه ای . الانم خیلی لاغری . چی رو میخوای آب کنی :(

صد البته!
مال من بیشتر از ده کیلو بود!
زودتر یه فکری به حالش بکن.

آرزو(همه اطرافیان من) جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 08:17 ب.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

عالی گلابتون عزیزم!!
تا باشه از این خوشحال کننده های بزرگ

آمین!

سمیه جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

خداروشکر،زندگیت پراز این خوشحال کننده های بزرگ؛البته آدم وقتی شیر میده راحتتر وزن کم میکنه؛بعد از دوران شیردهی هم مواظب باش؛

ممنون. انشاالله.

مهسا میم شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 08:26 ق.ظ

بهت تبریک می گم خیلی، دست راستت روی سرم البته بعد زایمان :))
امیدوارم منم بتونم برگردم به وزن قبل :(((
راستی منم برای تو و خانواده ات و همین طور همه ی مردمم ارزو می کنم این ماه پر از لحظه های خوب باشه. با اینکه اسفند رو دوست دارم اما از یک سری جهات ناراحتم اینکه بعضیا شرمنده خانواده میشن خیلی ناراحتم می کنه خدا کنه امسال هیچ پدر و مادری شرمنده بچه اش نباشه و عید به همه حسابی خوش بگذره.

میتونی! حالا به چیزا فکر نکن.
انشاالله همین طور باشه

آذردخت شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 08:37 ق.ظ http://azardokhtar.blogfa.com

چه خوب!
امیدوارم که هر چه زودتر به وزن ایده‌آل برسی.
من هم عاشق اسفندم. کاش بشه خوب کیفش ببریم.

ممنونم
اسفند از عید باحال تره!

باران شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

واقعا حس خیلی خوبیه اخه منم پارسال عید باردار بودم نیمه اول سالم همین طور ،به نظر خودم خیلی بد تیپ شده بودم ولی الان برگشتم به وزن قبل از بارداریم ولی وقتی به شوهرم میگم با خونسردی می گه افرین یعنی حالا همچینم کار مهمی نکردی فکر کنم حسودی می کنه

خیلی خوبه که این قدر زود وزن کم کردی.
البته مشکل من اینه از قبل بارداریم اضافه وزن داشتم!

شیما شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

خووووووووووووش به حالت .... من دلم لاغری میخاااد

انشاالله قسمت بشه!

حیران شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 08:24 ب.ظ http://ghabehayahu90.blogfa.com

من هیچ سالی برای خرید لباس ذوق نذاشتم
اما امسال همه ش دوست دارم زودتر زایمان کنم برم لباس بخرم :)

ان شاالله به شادی استفاده شون کنید

ممنونم سلامت باشی.
انشاالله به سلامتی زایمان کنی. اما تا چند ماه بعد زایمان فکر خرید لباسو نکن!

زهرا مرادی یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

ایول و احسنت گلی خانوم بااراده
چه کیفی کردیاااا
آقایون که کلاً عالی ان ؛ هیچوقت علت خوشحالی و ناراحتی ما رو درک نمی کنند

تشکر!
آقایون عالمشون با ما فرق داره!

مینا3 یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 08:23 ق.ظ

چه حال خوشی به آدم دست میده اینجور وقتا....
شما دیگه بری تو کار لاغر کردن و اینا جواب میده. فکر نکن دیگه بخوای بچه دار بشی...
من که هر بار نگاه به شکمم میکنم و تصمیمی میگیرم آبش کنم بی خیال میشم .چون فکر میکنم بالاخره که میخوام حامله بشم و فاید نداره زحمت الکی بکشم!!!!

بله دیگه برای همینه که بعد چند سال بالاخره به طور جدی رفتم تو کارش!

بهار یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 08:45 ق.ظ http://colourfullife.persianblog.ir/

آفرین منم باید یه تکونی به خودم بدم البته نه برای لاغری صرفا برای ورزش و سرحالی

اون سرحالی و حس خوب مهم تره.

mahtab یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام کلی خانوم. خوب هستید؟ مدتیه وبلاک. شما رو میخونم. راستش پسرم امسال. میره اول دبستان. در تکاپوی یافتن مدرسه. خوب تو منطقه 2 هستم. میخواستم اکه ممکنه از تجربیات و راهنمایی تون استفاده کنم... بسیار ممنون...

سلام.
ممنونم
بسگی داره چه ملاک هایی برای انتخاب مدرسه داشته باشین. منم تجربه چندانی ندارم!
البته تو منطقه دو میدونم که مدرسه میزان خیلی عالیه.

مروارید یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام و تبریک
میشه بگید روش کاهش وزنتون چی بود ؟ منم ده کیلو اضافه وزن دارم ولی یک هفته رژیم میگیرم بادو سه روز ورزش در هفته کلا دو کیلو کم میشم دوباره رژیمو ول میکنم

سلام.ممنون
روش سختی نیست!
فقط در مواقع گرسنگی غذا خوردن
آرام خوردن و خوب جویدن
تمام کردن غذا به محض سیر شدن

روش ساده اما واقعا موثر!

منم ورزش ورژیم رو یه مدت داشتم اما نتونستم زیاد ادامه بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد