عیدی با طعم سرماخوردگی!

کل پاییز و زمستون رو سرما نخوردم _بس که از ترس سرما خوردن تو بارداری خودمو بستم به لیمو شیرین و شلغم!_ اون وقت درست در آغاز بهار و تعطیلات عید مریض شدم. با گلو درد و بی حالی! نه چندان حس و حال بیرون رفتن دارم, نه می تونم زیاد آجیل بخورم! دیروز با مامانم اینا و داداشم اینا طبق قراری که از روز اول عید گذاشته بودیم, رفتیم پارک جنگلی. ولی من با این حال نزار فقط با ژاکت و پتو یه گوشه تو آفتاب نشستم و چایی خوردم و لرزیدم!!! (عمده فعالیت بقیه هم این بود که مواظب سه قلوها باشن و دنبالشون بدوئن!!!) شب هم بعد برگشتن از یه عید دیدنی, مجبور شدم به خاطر خراب شدن مینی واشرم و فعالیت زیاد خانوم کوچولو در زمینه کثیف کردن لباس, کلی لباس با دست بشورم! یه کم هم که خونه رو مرتب کردم و چند تا تکه ظرف شستم و با همکاری شازده خانوم کوچولو رو با زحمت فراوان خوابوندم, با حالی نزدیک مرگ رفتم خوابیدم! البته برنامه ام این بود که شب بشینم کتاب بخونم!



این بلاگستان چرا این قدر سوت و کوره؟ دل آدم می گیره!

روایت آیدا رو جدی بگیرین!!!


نظرات 14 + ارسال نظر
کیانا دخترشهریوری سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:57 ق.ظ

عیدت مبارک گلی جونم.بهتر ک آجیل نخوری.چاق میکنه ها..

عید شما هم مبارک.
من که چاق شدم حالا یه آجیل هم روش!!!

asal سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:01 ب.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

عیدت مبارک...امیدوارم زودی خوب شی،منم عیدم با دندون درد شروع شده،آجیل که سهله ،یه تیکه نون هم به زور می خورم :(

عید شما هم مبارک.
چه بد!

sep!deh سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:49 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com

سلام خانومی ..
پست های وبت رو دوست داشتم ...
اکثرا مریض هستند، این عید رو اکثریت با سرماخوردگی شروع کردند از بس که سردی و گرمی هوا مشخص نبود ..
مواظب خودت باش عزیزم ..

سلام
ممنونم. خوش اومدین.

مهرناز سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://rahadarbad90.blogfa.com/

من از سپیده شاملو کتاب انگار گفته بودی لیلی رو خوندم .قشنگ بود

منم خوندم. قشنگه.

آرزو (همه اطرافیان من) سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 09:17 ب.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

دختر بزرگه منم از روز اول عید سرفه می کنه موندم سرماخورده یا همون حساسیتیه که هر سال بهش دچاره؟

ایشالله که زود خوب بشی دوست من

اشاالله با دختر شما!

شیما سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://midwife21.blogfa.com

این روزها انگار همه سرما خوردن...خدا کنه به ما نرسه که اگه رسید دیگه نمیره :)
ایشالا زود خوب شی...
مواظب خانوم کوچو باش...

چیه این سرما خوردگی اول بهار؟!

آیدا چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 01:45 ق.ظ

بله بله روایت من رو جدی بگیرید:))

آخی عزیزم، سرما خوردگی خیلی خره. مواظب خودت باش. کار نکنی به نفعته. می دونم می دونی اما باز تاکید کردم یادت نره.

البته ته دلم خوشحال شدم که در عمده فعالیت بقیه شرکت نداشتی، تجربه نگهداری از پسرعمه هایی دوقلو نیم وجبی رو همراه با خودش داشتم. وحشتناک بود. وحشتناک. همیه یکی شون ناراضی بود. اگه یکی کار بدی می کرد بقیه فوری ازش تقلید می کردند. ان یه وضعی!


کار نکنم که نمیشه با یه نوزاد!
آره واقعا کار سختیه!!!

farnaz چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

فکر کنم همه رفتن سفر که همه جا سوت و کور شده

هی!

ﻣﻬﻨﺎﺯ پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

ﮔﻼب ﺟﻮﻥ ﺷﻤﺎ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺗﻬﺮاﻥ. ﺑﻮﺩﻱ? !!ﻣﻦ اﻣﺴﺎﻝ ﻛﻨﻜﻮﺭ. ﺩاﺭﻡ ﺭﺗﺒﻪ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﺣﻘﻮﻕ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﻗﺒﻮﻟﻢ ?!

بله. زمانی که من کنکور دادم, رتبه های زیر صد منطقه یک, دانشگاه دولتی روزانه تو تهران قبول می شدن. دانشگاه تهران هم فقط 20 نفر از منطقه یک می گرفت. الان رو نمی دونم.
انشاالله موفق باشین.

مهتاب2 جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 09:28 ب.ظ

سال نو مبارک خانومی..
حالا سرماخوردگی تو عید این حسن رو داره که شازده در خدمت خانواده س..
همه یا سفر هستن یا دید وبازدید، کسی نت نمیاد برای همین سوت وکوره..

سال نوی شما هم مبارک.
زیادی سوت و کور شده!

فاطمه شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://hametalasham.blogfa.com/

الان چطوری؟
سلام خانوم خانوما سال نوت با تولد دخمل نازت مبارک باشه

سلام
بهترم خدا رو شکر.
خیلی ممنون.

پوران شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 04:56 ب.ظ http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

فائقه دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 02:05 ب.ظ http://2nafare.persianblog.ir/

انشالله که تا الان خوب شده باشی...
عیدتونم مبارک

ممنونم. خوبم شکر خدا
عید شما هم مبارک.

سمیه-حسابدار یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

خانوووووووووووووووووم گلی سال نو بر شما و خانواده مبارکسال خوبی پیش رو داشته باشی

ممنون به هم چنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد